Minä luulen että valtakunnansyyttäjä tekee sen ihan itse.Katsokaahan, ens viikolla on Valtaojasta tehty tutkintapyyntö Poliisille. Veikkaan että joku mielensä pahoittaja on jo viikonlopun aikana moisen väsännyt netin kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä luulen että valtakunnansyyttäjä tekee sen ihan itse.Katsokaahan, ens viikolla on Valtaojasta tehty tutkintapyyntö Poliisille. Veikkaan että joku mielensä pahoittaja on jo viikonlopun aikana moisen väsännyt netin kautta.
Tämän puheena olevan haastattelun uhrimpi osapuoli tosin ilmoitti, että tutkimusten mukaan käänteistä rasismia ei ole, joten Ukkola on tässä virheelliseen argumentaatioon haksahtanut #sarkasmi.Woke-ideologia on uusvasemmistolainen suuntaus, johon liittyy aatteellisen puhdasoppisuuden vaatimus ja moraalinen puritanismi. Woke on äärimmäisen haitallinen vapausaatteelle, ja sen tärkeä opinkappale on intersektionaalisuus.
Intersektionaalisuus tai intersektionaalinen feminismi puolestaan perustuu marxilaiseen Standpoint-teoriaan, jonka mukaan sorretun luokan näkökulma on puolueettomampi ja todenmukaisempi kuin muiden.
Pidän näitä aatteita totalitaristisina ja äärimmäisen vaarallisina, kyseessä on käytännössä käänteinen rasismi.
Sanna Ukkola: Esko Valtaoja joutui pyörremyrskyyn – woke-kultti tunkeutui kerralla olohuoneisiin
Woke on vaarallinen ajatusten sairaus – sitä vastaan pitää taistella ja lujaa, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Sanna Ukkola.www.iltalehti.fi
Nämä ajatussuuntaukset kukoistavat tällä hetkellä akatemiassa, yliopistoissa ja nuorten keskuudessa, mutta kun nuoret kasvavat ja menevät työmarkkinoille, ne leviävät kaikkialle yhteiskuntaan.
Woke-ideologia on uusvasemmistolainen suuntaus, johon liittyy aatteellisen puhdasoppisuuden vaatimus ja moraalinen puritanismi. Woke on äärimmäisen haitallinen vapausaatteelle, ja sen tärkeä opinkappale on intersektionaalisuus.
Intersektionaalisuus tai intersektionaalinen feminismi puolestaan perustuu marxilaiseen Standpoint-teoriaan, jonka mukaan sorretun luokan näkökulma on puolueettomampi ja todenmukaisempi kuin muiden.
Pidän näitä aatteita totalitaristisina ja äärimmäisen vaarallisina, kyseessä on käytännössä käänteinen rasismi.
Sanna Ukkola: Esko Valtaoja joutui pyörremyrskyyn – woke-kultti tunkeutui kerralla olohuoneisiin
Woke on vaarallinen ajatusten sairaus – sitä vastaan pitää taistella ja lujaa, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Sanna Ukkola.www.iltalehti.fi
Nämä ajatussuuntaukset kukoistavat tällä hetkellä akatemiassa, yliopistoissa ja nuorten keskuudessa, mutta kun nuoret kasvavat ja menevät työmarkkinoille, ne leviävät kaikkialle yhteiskuntaan.
Onko yllättävää? Asiasta kaikkein eniten vaahtoavat ovatkin itse niitä, jotka näkevät ihmiset ensisijaisesti vain rodun/ihonvärin kautta. Mitään muita titteleitä/meriittejä ei ole. On vain valkoinen mies, tumma nainen, ruskea tyttö jne…tapa korostaa ihonväriä. Tähtitielijälle videoklipissä: ”Sinä, valkoinen mies…”
Tässähän pääsee uhriutumaan oikein urakalla, suomalaiset eivät ole äidinkieleltään enlannin puhujia, vaadin välittömästi erityiskohtelua . Olemme vähemmistö, maailma sortaaKoska tälläkin foorumilla vaikuttaisi olevan epäselvyyttä siitä, millä tavoin eri eroteltavien hierarkiatasojen sijaintien mukaan yksilötason dynaamiset vuorovaikutussuhteet optimissaan voisivat rakentua. Laitan tähän selventävän yksinkertaistetun kaavion liitteeksi. Riittävän perehtymisen kautta, tämä sinänsä alkeistason jaotelma tarkentuu ristiriidattomaksi esitykseksi oikeansuuntaisesta toiminnasta. Ottakaa opiksi ja hyödyntäkää henkilökohtaisessa elämässänne!
Itse pääsen rastittamaan 3-4 harmaata pallukkaa, en juuri nyt ala uhriutumaan, mutta hyvä olla uhripääomaa varastossa oikein tiukanTässähän pääsee uhriutumaan oikein urakalla, suomalaiset eivät ole äidinkieleltään enlannin puhujia, vaadin välittömästi erityiskohtelua . Olemme vähemmistö, maailma sortaa
Valitettavasti kyseessä on mitä todennäköisimmin yksinkertaistetun mallin sisältämä tarkennusvaje. Olet edelleenkin, mitä tulee puhejärjestys- tai osallistumisoikeuteen rajatuissa keskustelunaiheissa, pohjakategoriaan kuuluvassa segmentissä. Pahoittelut tästä.Tässähän pääsee uhriutumaan oikein urakalla, suomalaiset eivät ole äidinkieleltään enlannin puhujia, vaadin välittömästi erityiskohtelua . Olemme vähemmistö, maailma sortaa
En yhtään ihmettele, että haavisto halajaa afgaaneja lisää suomeen, kun uhripääomaltaan huippupisteisiin pääsee köyhä ummikko poikamies afgaani lammaspaimenen virassaValitettavasti kyseessä on mitä todennäköisimmin yksinkertaistetun mallin sisältämä tarkennusvaje. Olet edelleenkin, mitä tulee puhejärjestys- tai osallistumisoikeuteen rajatuissa keskustelunaiheissa, pohjakategoriaan kuuluvassa segmentissä. Pahoittelut tästä.
Valitettavasti en juuri tähän hetkeen löytänyt pyramidimallia, jossa kategorisointi olisi ollut selkeämmin esitettynä.
JK Mikäli ennakko-arvioinnista foorumin sosioekonomis-etnistä keskimääräiskäyttäjää kohden, edustat kuitenkin ei-odotettavaa yksilöä, kuten neliraaja-amputoitua Afgaani-Somalia huojuvalla itse-seksuaalisuuden määreellä, on tilanne kysymäsi suhteen toki täysin erilainen. Tässä tapauksessa, pyytäisin sinulta jo ennakoivasti anteeksi. Kaikkea.
Vaikka hitusen vihjaileva ajatus onkin, en tässä ihmisyyden jätöksissä tarponeena tuotakaan täysin poissulkisi. Motiiveista...En yhtään ihmettele, että haavisto halajaa afgaaneja lisää suomeen, kun uhripääomaltaan huippupisteisiin pääsee köyhä ummikko poikamies afgaani lammaspaimenen virassa
Tuli tuo ohjelma katsottua. Helvetti pääsi irralleen tuon nuoren naisen mielenmaisemassa hieman Valtaojan Peppi Pitkätossu -puheenvuoron jälkeen. Vaikutti siltä, että mielenmaisema oli maalattu yksittäisillä ulkoa-opetetuilla iskulauseilla, vailla vähäisintäkään kykyä tuottaa saatavissa olevasta informaatiosta tasapainoiseen viittavaakaan analyysiä.Jaahans, siellä on kaiveltu vähän toimittajatteren taustoja....
Ei ole todellista: Yle-toimittaja raivostuu silmittömästi Esko Valtaojalle N-sanan käytöstä - sama toimittaja tanssii Pasilan tornissa ja hoilaa itse N-sanoja - Suomen Uutiset
Yle-radiotoimittaja Renaz Ebrahim höyrähti perjantain lähetyksessä, ja raivosi tälle sydämensä kyllyydestä N-sanojen käyttämisestä. Asia on noussut uwww.suomenuutiset.fi
Vuosi on jo lopuillaan. Taitaa tää Renaz Ebrahim olla aika vahvoilla vuoden nilkki -palkintoa jaettaessa.Jaahans, siellä on kaiveltu vähän toimittajatteren taustoja....
Ei ole todellista: Yle-toimittaja raivostuu silmittömästi Esko Valtaojalle N-sanan käytöstä - sama toimittaja tanssii Pasilan tornissa ja hoilaa itse N-sanoja - Suomen Uutiset
Yle-radiotoimittaja Renaz Ebrahim höyrähti perjantain lähetyksessä, ja raivosi tälle sydämensä kyllyydestä N-sanojen käyttämisestä. Asia on noussut uwww.suomenuutiset.fi