#vihapuhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansai
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Sana "pyöräilijä" on tuplaplusepähyvä.
Ennen luulin että pyöräilijä, autoilija ja jalankulkija ovat tavallisia, neutraaleja sanoja mutta ilmeisesti sitten ei.
Ihmetyttää kun tuntuu että nyt kilpaillaan kuka voisi pienimmästä mahdollisesta asiasta vetää herneen nenään. Herne paksun patjan alla jne.
Muualla voi olla maanjäristyksiä, hurrikaaneja tai sota alkamassa, mutta ei se näköjään ole helppoa Suomessakaan.

Ei muuta kuin vaihtamaan sanoja. Pyöräilijä = pyörällä liikkuva, samanlailla sitten myös autoilijat ja jalankulkijat muuttuvat tekijöistä liikkujiksi. Sitä en vielä tiedä mitä tehdään matkustajille...

Kaipa sitten pahoinpitelijäkin muuttuu laittomasti nyrkkiä/jalkaa/astaloa liikuttavaksi ihmiseksi, ettei vain sekoiteta laillisesti liikuttavaan ihmiseen, esim. nyrkkeilijään. Ampuja voisi olla liipaisimen liikuttaja... Mutta mitäs tehdään esiintyjille jotka liikuttivat kuulijaa/katsojaa? Poistetaan ilmaisusta koko esiintyjä ja yleisö nyt vain sattui liikuttumaan?

... vähän menee Aapinen ja kielioppi uusiksi, mutta mitäs tuosta kunhan vain kukaan ei pahoita mieltään...

Valtakunnansyyttäjä Toiviainen eläkkeelle –  haku käynnissä https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ac01fdee-cc6d-445b-94bf-65863cb697d5

Voittaako sananvapaus sittenkin? Raija Toiviainen eläkkeelle syyskuussa 2022. Hän täyttää silloin 68 eli kyseessä lienee hänen ikäiselle normaali takaraja eläköitymiselle. Ehtii varmasti Räsäsen keississä ainoastaan käräjäoikeuden osuuden ja siitä valittamisen tehdä ennen töiden loppumista. Jotenkin herää kyllä tunne, että häntä harmittaa, että on pakko jäädä eläkkeelle

Valtakunnansyyttäjä Toiviainen eläkkeelle –  haku käynnissä https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ac01fdee-cc6d-445b-94bf-65863cb697d5

Voittaako sananvapaus sittenkin? Raija Toiviainen eläkkeelle syyskuussa 2022. Hän täyttää silloin 68 eli kyseessä lienee hänen ikäiselle normaali takaraja eläköitymiselle. Ehtii varmasti Räsäsen keississä ainoastaan käräjäoikeuden osuuden ja siitä valittamisen tehdä ennen töiden loppumista. Jotenkin herää kyllä tunne, että häntä harmittaa, että on pakko jäädä eläkkeelle
Raijasta presidentti

No johan nyt, toimiiko se myös toisinpäin? Että kun ajelen autolla olenkin omasta mielestä jalankulkija, siis silloin ei minun tarvitse maksaa niitä kaiken maailman veroja, vakuutusmaksuja tai edes polttoainekuluja.:oops:

Mä puolestani olen ollut trans-varakas jo aikoja. Mitenkähän mun oikeuteni saadaan toteutettua?

Hyvä että lapsia syntyy ja maailma menee eteenpäin, mutta sisäinen vihapuhuja minussa haluaisi jotenkin tietää että minkälaisille ihmisille niitä lapsia oikeasti syntyy. Vahva oletus olisi nimittäin että pellavapäiset perus-ugrit ovat jo vähemmistönä tuolla suunnalla syntyvistä. Sitä ei ehkä vain tohdita ääneen sanoa.

Uudet tulokkaat on nyt sen verran kotoutuneet että alettu lapsia tekemään "pelkän" nussimisen lisäksi.
Huomattu että siitä saa rahaa ja isomman asunnon. Vanhemmat lapset hoitavat nuorempaa jottei äidin tarvitse ja samalla hoitavat kotityöt jotta isi voi keskittyä telkan katsomiseen ja kaveraamiseen naapurin samanlaisen isin kanssa.
Ja onhan se lapsentekovaihe joidenkin mielestä ihan mukavaa puuhaa...

Samankaltainen ratkaisu syyttäjältä kuten oli Tom Packalenin nimittäminen Tehtaankadun mieheksi. Ei ylittänyt syytekynnystä sekään.

Kovin herkkiä nämä komisariot tuntuvat kunniastaan olevan, vaikka muutoin kyllä melskaavat itse somessa.

Back