#vihapuhe

Onkos tuossa temppuilussa nyt oikeasti jotain sellaista että härnätään ja yritetään saada hörhöt heittämään paskaa tuon Aron suuntaan? Jotta voidaan todeta että on sitä vitun vihapuhetta, "katsokaa kun hän kärsii" ja "Trump kiusaa". Ja just nyt kun on vasemmistovetoinen hallitus tulossa.

Jos viisas olis niin pysyisi kaukana Arosta. Kannattaa vaihtaa toiselle puolella katua ja kiertää. Arvostus on nolla ja itse se on sen viimeisen vuoden aikana rapauttanut.
 
Kokoomus voi kuitenkin tuntea ylpeyttä hyvästä kotikasvatuksestaan luovuttaessaan sisäministerin salkun bolsevikeille.
 
Onkos tuossa temppuilussa nyt oikeasti jotain sellaista että härnätään ja yritetään saada hörhöt heittämään paskaa tuon Aron suuntaan? Jotta voidaan todeta että on sitä vitun vihapuhetta, "katsokaa kun hän kärsii" ja "Trump kiusaa". Ja just nyt kun on vasemmistovetoinen hallitus tulossa.

Jos viisas olis niin pysyisi kaukana Arosta. Kannattaa vaihtaa toiselle puolella katua ja kiertää. Arvostus on nolla ja itse se on sen viimeisen vuoden aikana rapauttanut.


Hän työskentelee myös NATO:n ja puolustusvoimien kanssa, sitä voi jokainen miettiä hetken.
 
2d7.gif
 
Itse veikkaan että ainakin julkisella sektorilla ihmiset pääsevät uudelleenkoulutukseen tunnistaakseen vihapuheen sekä rakenteellisen sorron omissa organisaatioissaan.
Samaa voidan vaatia myös yksityisellä puolella lain perusteella, kouluttajat firmoineen tienaavat hyvän tilin.
Irtisanominen uudelleenkoulutuksesta kieltäytyviltä tai siihen sopimattomilta tehdään sujuvaksi ammattiliittojen kanssa yhteistyössä.
Kokoomus tukee oppositiosta, heillä on hyvä kotikasvatus.
 
Viimeksi muokattu:
Hän työskentelee myös NATO:n ja puolustusvoimien kanssa, sitä voi jokainen miettiä hetken.

Mutta en ymmärrä miten anarkistien ja vasemmiston välineeksi ryhtyminen edistää ko. tahojen asiaa. Sekä Yhdysvaltan presidentin vastainen mölinä. Sitä minä en tämän Aron kohdalla tajua. Sitä voisi nyt vaikka joku urpoturpo avata mutta blogissa kiitos ei twitterissä

Hänhän oli alkuun varsin hyvällä asialla. Oli selvää vaikuttamista idästä. Mennääs vuosiin 2014-2016. Hän toi hyvin asioita esille ja sai vastaansa paskaa. Tykkäsin, en paskasta vaan että johonkin on osuttu. Mutta sitten jokin muuttui mutta mikä. Ja muuttuu jatkossa enemmän, ei se olekaan äärioikeisto tärkein väline idän suunnasta vaikuttamiseen vaan tuleva vasemmistohallitus paleface-anarkisteineen. Ja tuohon kelkkaan lähtee Aro? Miksi?

Taponen käyttää "rikosilmoituksia" pelotteena. Hiukan kuin "tuomiona". Mutta
ei Taponen mikään tuomioistuin ole.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta sitten jokin muuttui mutta mikä. Ja muuttuu jatkossa enemmän, ei se olekaan äärioikeisto tärkein väline idän suunnasta vaikuttamiseen vaan tuleva vasemmistohallitus paleface-anarkisteineen. Ja tuohon kelkkaan lähtee Aro? Miksi?
Tuolla koulutus- ja päihdetaustalla oleva ihminen jolla on noin voimakas tarve tulla "joksikin" ja osoittaa olevansa "jotakin", ei ole pelkästään opportunisti. Vaikka ei riippuvuutta päihteisiin olisikaan, on mahdollista että riippuvuus on suuntautunut julkisuuden ja "jonakin olemisen" himoon.

Hän on ohjailtavissa ja hyvin mahdollisesti pakotettavissa, kun sen aika tulee. Pudotus olisi liian suuri, tekee kyllä mitä käsketään mutta kysymys kuuluu: Kuka käskee?

Edith: Edellä oli myös ryskyn twiitti, siinä on toinen samanmoinen. Kenen asialla?
 
Huomaa kyllä että minä olen liian yksinkertainen tämmöisten kuvioiden edessä, pelkän peruskoulun käynyt tollo.
 
Huomaa kyllä että minä olen liian yksinkertainen tämmöisten kuvioiden edessä, pelkän peruskoulun käynyt tollo.
Pelkkä peruskoulu ei tee kenestäkään tolloa. Löytyy kasapäin tohtoreita ja professoreja jotka ovat tolloja. Tällä en tarkoita sitä, että ovat jotakin mieltä, mutta ideologinen kaksoisajattelu sekä tosiasioiden kieltäminen ja kiertäminen alkavat jo täyttää tollouden tunnusmerkkejä. Muuan hallitustunnustelija on tollo.

Sinulla en niitä ole havainnut.
 
Back
Top