#vihapuhe

Miten jos julistautuu rasistiksi, joka ei halua esmes pari vuotta sitten Bagdadin vankiloista karkotettujen väkivaltarikollisten EU:n määräyksellä tulevien raiskaajien saapuvan Suomeen?

Sehän ei ole Suomen lainsäädännössä millään tavalla kiellettyä. Kai Suomessa nyt isänmaanystävä ja lapsistaan huolta pitävä isä sentään olla? Vai luokitellaanko sekin jo rasismiksi?
 
Miten jos julistautuu rasistiksi, joka ei halua esmes pari vuotta sitten Bagdadin vankiloista karkotettujen väkivaltarikollisten EU:n määräyksellä tulevien raiskaajien saapuvan Suomeen?

Sehän ei ole Suomen lainsäädännössä millään tavalla kiellettyä. Kai Suomessa nyt isänmaanystävä ja lapsistaan huolta pitävä isä sentään olla? Vai luokitellaanko sekin jo rasismiksi?

Hmmm... Ei ehkä rasistiksi, mutta vihapuhujan leima on taattu. Saattaa jopa mennä maalittamisen puolelle.
 
Isänmaallisuus ei enää ole hyvällä katsottava ominaisuus. Näin sanoi Druncker.

Jos rakastaa Eurooppaa, on rakastettava myös sen kansoja. Jos rakastaa omaa kansaansa, on rakastettava myös Eurooppaa. Patriotismi on hyve, mutta rajoittunut nationalismi on häikäilemätön valhe ja vaarallista myrkkyä.
 
Miten jos julistautuu rasistiksi, joka ei halua esmes pari vuotta sitten Bagdadin vankiloista karkotettujen väkivaltarikollisten EU:n määräyksellä tulevien raiskaajien saapuvan Suomeen?

Sehän ei ole Suomen lainsäädännössä millään tavalla kiellettyä. Kai Suomessa nyt isänmaanystävä ja lapsistaan huolta pitävä isä sentään olla? Vai luokitellaanko sekin jo rasismiksi?
Ei, se on ihan ymmärrettävää. Rasismia olisi se, että vihjailisi kaikkien tai suurimman osan Suomeen tulevien irakilaisten olevan Bagdadin vankiloista karkoitettuja väkivaltarikollisia ja raiskaajia.
 
.
 
Viimeksi muokattu:

Tossa jutussa esitetyn kuvan perusteella, Vihreät on sitten Suomen rasistisin tai ainakin suomalais vihamielisin puolue.. Tai no toi kysmyshän on suunnileen hakkaatko edelleen akkaasi/ukkoasi tyyppinen....

Jos työpaikkaa ei pitäisi antaa vaaleaihoiselle suomalaiselle pitäisikö se antaa tummaihoiselle yhtä vahvalle hakijalle? Jättää kenteis täyttämättä? Vai heittää kolikkoa? Kysymys on kyllä muotoiltu dikotomiaksi, kun kahden väliltä pitää kerran valita. Että niin se on, kahdesta hakijasta etnisen suomalaisen valitseminen on rasismia, jollei valinnalle ole osotettavissa selkeästi vahvoja perusteita.....

Ei ole sanoja.....
 
Viimeksi muokattu:

Tossa jutussa esitetyn kuvan perusteella, Vihreät on sitten Suomen rasistisin tai ainakin suomalais vihamielisin puolue.. Tai no toi kysmyshän on suunnileen hakkaatko edelleen akkaasi/ukkoasi tyyppinen....

Jos työpaikkaa ei pitäisi antaa vaaleaihoiselle suomalaiselle pitäisikö se antaa tummaihoiselle yhtä vahvalle hakijalle? Jättää kenteis täyttämättä? Vai heittää kolikkoa? Kysymys on kyllä muotoiltu dikotomiaksi, kun kahden väliltä pitää kerran vaita. Että niin se on, kahdesta hakijasta etnisen suomalaisen valitseminen on rasismia, jollei valinalle ole osotettavissa selkeästi vahvoja perusteita.....

Ei ole sanoja.....
Monessako kepappipaaikassa tai vierasperäisten autokorjaamoissa on valkonaamasia töissä, positiivista syrjintääkö?
 
Kaikki keskustaa äänestäneet vihaavat sakaaleja
TEHNYT JUSSI JUHANI KUOSMANEN, 27/07/2019


Husu Husseinin innoittamana kerron teille ylpeänä, että Suomen ensimmäinen kojootti… korjaan sakaali, valitsi asuinpaikakseen syntymäkuntani, köyhän ja karun Rautavaaran. Olen niiin otettu. Jokaisen rautavaaralaisen pitäisi olla. Kaikista tarjolla olleista kunnista sakaalille kelpasi vain Rautavaara! Ehdotan, että kunta julistetaan virallisesti Suomen sakaalikunnaksi – niin kuin varmasti tehdäänkin.
Ei Husu minua siihen innoittanut, että kerroin teille tämän meitä rautavaaralaisia sykähdyttäneen ilouutisen, vaan siihen, että hänen rohkaisevan esimerkkinsä kannustamana uskallan yleistää ja haukkua kaikki keskustaa äänestäneet sakaalintappajiksi. Yes i said it.
Keskustan kansanedusaja, maa- ja metsätalousvaliokunnan puheenjohtaja, Anne Kalmari, nimittäin vaati sakaalin välitöntä poistoa luonnosta, eli tappamista. Aika julmaa, sanoisin. Karmeaa kerrassaan. Maassa on yksi ainoa viaton sakaali – ja heti keskustalaiset haluavat sen hengiltä.
Eläinparka tulee kaukaa ja välttää kuin ihmeen kaupalla kaikki verenhimoisten keppulien asettamat ansat ja loukut. Sitten kun pääsee turvaan kuntaan, jossa on aina oltu suvaitsevaisia ja vieraanvaraisia, niin eikö vain keskustalainen murhapuhe lietso jo kauhua sinnekin. Uskaltaako siellä enää liikkua öisin? Joku kiihkomielinen kepu luulee sakaaliksi ja posauttaa hengiltä.
Ja kun keput ovat hallituksessa demarien, eli tunnettujen kissantappajien kanssa, niin jälki tulee olemaan kaameaa. Että lähtevätkö hallituksen joukot pian Näkkäläjärven viitoittamalla tiellä pyssyt ja pertuskat olalla kohti Rautavaaraa?
Jos, niin menomatkalla kissat pääsevät hengestään ja perillä maan ainoa sakaali.
Ja vihreät ympäristönatsit ovat sakaalijahdissa mukana ilman muuta. Sellainen on heillä verissä. Vieraslajien jahtaaminen.
Hyväksyivät jo yhden lopullisen ratkaisun: kurtturuusun polttotalkoot. Että uuniin vain kasviparat. Millainen on sellaisen äänestäjän arvomaailma, joka nostaa valtaan kauneutta vihaavat pyövelit? Tyypit, jotka ensi töikseen julistavat tuhon erittäin hyödylliselle ja kasvattajilleen suurta iloa tuottavalle elävälle organismille?
Vaikka maan koko muu väestö jahtaisi vihernatsien ja kommarien (kaikki vasemmistoa äänestäneet ovat kommareita) agitoimina kurtturuusua, niin minä aion suojella sitä tontillani vaikka omalla ruumillani.
Sellaisia me rautavaaralaiset olemme. Valmiita sankarikuolemaan arvostamiemme asioiden puolesta. Kurtturuusumarttyyreja ja sakaalinsuojelijoita. Sekin motivoi, että alamme itsekin pian kuulua haitalliseen vieraslajiin, kantasuomalaisiin.
Jussi Juhani
 
Ai se on Rautavaaralla? Paikalliset laskee siitä ilmat pois, ennen kuin öötä on ehditty sanoa:) Vieraslaji. Vieraslajit minkki ja supikoira, jo niissä on riemua riittävästi ilman tätäkin.
 
Viimeksi muokattu:
#metoo pukkaa, kun ei Top Gun:in rupsahtanut naisnäyttelijä päässyt jatko-osaan.

Hyvä vaan näyttelijälle. Ensimmäinenkin oli pitkälti keskinkertaisen (kilpailevassa leffassa oli parempi) soundtrack:n varassa, ellei katsoja ollut erityisen kiinnostunut aiheesta.
 
#metoo pukkaa, kun ei Top Gun:in rupsahtanut naisnäyttelijä päässyt jatko-osaan.
Tämän näköinen viime vuonna.

Top-Gun-Kelly-McGillis-in-North-Carolina-last-year-1969930.jpg
 
2009 hän tuli kaapista. Sitä ennen oli taistellut identiteettinsä kanssa ja käyttänyt huumeita muutaman vuoden ajan.
80-luvun lopusta 2000-luvun alkuun näytteli teatterissa.

 
Perussuomalainen kehotti aamu-tv:ssä Husu Husseinia lähtemään Suomesta ja syytti ”sosiaaliturvan päälle oksentamisesta” – Hussein: ”Miksi en voi olla suomalainen?”



Jenni Tamminen
Luotu:
31.7.2019 10:04
  • Kuva: Petteri Paalasmaa / Uusi Suomi
    Kuva

    ”Toi on juuri se retoriikka, että jos olen eri mieltä, koska satun olemaan somali, koska satun olemaan erilainen suomalainen, mä en saisi sanoa ollenkaan ja mun täytyy poistua maasta”, Hussein sanoi Tapiolinnalle aamu-tv:ssä. Arkistokuva.

KOTIMAA
|
PERUSSUOMALAISET

Helsinkiläinen kunnallispoliitikko Abdirahim ”Husu” Hussein (sd) ja nurmijärveläinen kunnallispoliitikko Maiju Tapiolinna (ps) kohtasivat tänään keskiviikkona Ylen aamu-tv:n keskustelussa.

Hussein herätti viime viikolla laajaa keskustelua tviiteillään, joiden mukaan kaikki perussuomalaiset ja puolueen äänestäjät ovat rasisteja.

LUE LISÄÄ: Husu Husseinin tviitti perussuomalaisten äänestäjistä kuohuttaa – Kuntapoliitikko: Asia viety nyt poliisille

Hussein perusteli tätä aamu-tv:ssä sillä, että puheenjohtaja Jussi Halla-ahon linjan ja lausumien tukeminen on rasismin tukemista.


”Jos sulla on oikeasti todella paha olla täällä Suomessa, jos koet, että me ollaan hirveän rasistinen maa ja hirveän rasistinen kansa, eikö sun silloin pitäisi valita asuinpaikka ihan uudelleen? Miettiä, että onko Somalia sulle parempi paikka. Mitä jos olisin mennyt Somaliaan sanomaan, että kaikki somalit ovat rasisteja, olisinko tällä hetkellä päätä lyhyempi vai istuisinko paikallisen tv:n haastattelussa?” Tapiolinna sanoi kääntyen Husseinia kohti.

”Toi on juuri se retoriikka, että jos olen eri mieltä, koska satun olemaan somali, koska satun olemaan erilainen suomalainen, mä en saisi sanoa ollenkaan ja mun täytyy poistua maasta. Ei ole mitään muuta ratkaisua. Miksi en voi olla suomalainen? Miksi en voi sanoa ääneen, mitä ajattelen asioista? Eikö sananvapaus koske myös minuakin? Enkö saa olla epätyytyväinen siihen, että Suomi ei ole sellainen kuin toivoisin?” Hussein vastasi.

”Totta kai saat olla epätyytyväinen Suomeen, eihän se sitä tarkoita”, Tapiolinna vastasi.

LUE MYÖS: Jussi Halla-aho vastaa Husu Husseinin ulostuloon – vertaa muslimien yleistämiseen

Tapiolinnan mielestä Hussein leimaa kaikki perussuomalaisten äänestäjätkin rasisteiksi.

Tapiolinna sanoi, etteivät esimerkiksi ikäihmiset välttämättä edes tiedä, mitä rasisti tarkoittaa.

”On sosiaaliturvan päälle oksentamista ja meidän suomalaisten aliarviointia, että kehtaat tulla tänne puremaan ruokkivaa kättä”, Tapiolinna myös sanoi Husseinille.

Toimittaja kysyi häneltä, pitäisikö Husseinin olla kiitollinen.

”Kysymys ei ole siitä, että pitäisi olla kiitollinen koko ajan. Meillähän on paljon ulkomaalaisia ihmisiä, ulkomaalaistaustaisia ihmisiä, jotka eivät pidä hirveää numeroa itsestään, jotka ovat täällä ihan normaalisti työssään ja elävät täällä normaalisti. Ja he eivät myöskään tuolla huutele, että te olette kaikki suomalaiset rasisteja. Pitääkö meidän sitten niellä se, että meitä nimitellään rasisteiksi?” Tapiolinna vastasi.

LUE MYÖS: Husu Hussein: ”Olen täysin samaa mieltä Antti Rinteen kanssa – emme kaipaa tekstiä, jota olen käyttänyt”

”Olen ollut Suomessa 25 vuotta ja viimeiset 21 vuotta olen ollut koko ajan työssä ja maksanut veroa ynnä muuta. Siitä huolimatta hän on automaattisesti sitä mieltä, että koska saan sitä [sosiaaliturvaa] niin en saisi sanoa”, Hussein vastasi.

Tapiolinna kertoi viime viikolla tehneensä tutkintapyynnön Husseinin tviitistä.

Uuden Suomen päätoimittaja Markku Huusko kertoi näkökulmassaan rasismitutkimuksista:
Näkökulma: Suomessa on paljon rasismia ja perussuomalaisissa tutkitusti eniten rasisteja

 
Back
Top