#vihapuhe

Mielestäni on erittäin paha virhe pitää puoluetaustan omaava henkilö tuollaisessa tehtävässä. Luottamus puolueettomaan poliisitoimintaan on kaiken A ja O, ja tässä se nyt herkästi menetetään, riippumatta siitä miten ao. virkamies tehtävässään toimii.

Miettikää, jos tässä nyt käy niin, että todetaan, että Husun ja Al-Taeen juttuja ei viedä eteenpäin, mutta Juha Mäenpään ja Päivi Räsäsen jutut viedään syytteeseen. No, ei se mitään, tuollainen teko sataa persujen laariin.
 
Miettikää, jos tässä nyt käy niin, että todetaan, että Husun ja Al-Taeen juttuja ei viedä eteenpäin, mutta Juha Mäenpään ja Päivi Räsäsen jutut viedään syytteeseen. No, ei se mitään, tuollainen teko sataa persujen laariin.

ainakin asiat saadaan silloin näyttämään helpommin siltä että poliisi on politisoitunut, vaikka ongelmat olisivatkin vain Helsingin poliisissa ja sisäministeriössä
 
Onhan tuollainen vieraslajeista puhuminen tarpeetonta juntteilua, jolla ei saavuta mitään hyvää.
 
Onhan tuollainen vieraslajeista puhuminen tarpeetonta juntteilua, jolla ei saavuta mitään hyvää.

ei saavuta ei mutta mitä kansanryhmää hän loukkasi? nähtävästi eniten juuri
vihreitä ja vasemmistoliittolaisia? sen jos joku selittäisi.

päästämällä ulkomaalaisperäiset paskanpuhujat pinteestä ja rankaisemalla
sen sijaan suomalaisia paskanpuhujia ne lisäävät vain ongelmia.

oikeastaan, kaikkihan on suomalaisten keski-ikäisten valkoisten miesten syytä.
niin se sisäministerikin itse trollasi, "eduskunta on liian valkoinen"
 
Viimeksi muokattu:
Poliisi päätti jatkaa omiin muroihin kusemista, no siitä vaan. Mulle passaa kaikki. Idioottimaista toimintaa joka syö vain poliisin uskottavuutta ja persut tästä vain hyötyy loppujen lopuksi... Mistään ei opita mitään ilmeisesti ?
 
Eli homma on ok koska persut ja yksi mätäpaise....
Se että Poliisissa tutkitaan asioita vihreiden lasienläpi on ihan pikkujuttu. Onneksi Poliisin politikoituminen ei ole ikinä johtanut mihinkään huonoon.
Hienoa sinällään, että poliisiinkin mahtuu monenlaista näkökulmaa ja vakaumusta. En usko poliisin politikoitumiseen ihan vielä näin vähällä. Vihreä poliisi on toki ajatuksena hauska. Olisiko heistä erityisesti kaupunkeihin fillaripoliiseiksi? Saati vasemmistoliiton kannattajista. Fillarikommunistipoliisit. Ha.
 
ei saavuta ei mutta mitä kansanryhmää hän loukkasi? nähtävästi eniten juuri
vihreitä ja vasemmistoliittolaisia? sen jos joku selittäisi.

päästämällä ulkomaalaisperäiset paskanpuhujat pinteestä ja rankaisemalla
sen sijaan suomalaisia paskanpuhujia ne lisäävät vain ongelmia.

oikeastaan, kaikkihan on suomalaisten keski-ikäisten valkoisten miesten syytä.
niin se sisäministerikin itse trollasi, "eduskunta on liian valkoinen"
Paskanpuhuminen on yhtä, rasistinen dialogi toista. On niillä ero, kuitenkin. Surkeaa, että kaikesta tehdään poliisitutkimus nykyään, totta. Mutta jotain rotia sinne eduskunnan puhujapönttöön. Husukin melkoisen kiviriipan rakensi itselleen, jos meinaa itsestään vakavasti otettavaa poliitikkoa rakentaa. Meni kyllä kaikki uskottavuus miehen näkemyksiin.

Mutta minä nyt olen tällainen vanhan liiton mies, että toivon jonkinlaisia käytöstapoja kansanvallan lippulaivaan. Kaikille.
 
Seliseliseli..... :D

Selitykset on kuin entisellä liikenneministerillä:

"Olen eronnut veroparatiisiyhtiön hallituksesta"
"Eronpyyntöä ei löydy eikä ole kirjattu mihinkään"
"No mielestäni erosin ja kyllä niin ainakin sanoin"

"Olen menossa pankin hallitukseen ja eroan ministerin tehtävästä ennen sitä"
"Mutta tehän olette jo jäsenenä kuukausia ennen kuin ilmoitatte erostanne"
"Ööööh... En tiennyt milloin minut nimitetään"

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.
 
Hienoa sinällään, että poliisiinkin mahtuu monenlaista näkökulmaa ja vakaumusta. En usko poliisin politikoitumiseen ihan vielä näin vähällä. Vihreä poliisi on toki ajatuksena hauska. Olisiko heistä erityisesti kaupunkeihin fillaripoliiseiksi? Saati vasemmistoliiton kannattajista. Fillarikommunistipoliisit. Ha.
Luuletko että ne punapoliisit ajaa millään fillareilla? Sinä se fillarilla tulet ajamaan, kommarit kulkee näillä:
1565855397149.png
 
Luuletko että ne punapoliisit ajaa millään fillareilla? Sinä se fillarilla tulet ajamaan, kommarit kulkee näillä:
Katso liite: 32041
No onneksi Suomessa ei ole punapoliiseja niin, että siitä kannattaisi edes murehtia ajatuksenakaan. Mitä täällä foorumilla seurataan poliisin edesottamuksia niin se on tottakai ok.

Mutta siinä vaiheessa kun poliitikot määrittelevät minkälainen puoluetausta pitää poliisilla olla mihinkin hommaan, niin k*sessa ollaan.
 
Back
Top