Vihreiden sikailut

Fryckman tästä sotkusta vielä puuttuikin.

Kun tarpeeksi kaivellaan niin jostain kai löytyy myös Jylhä ja Sarmaste...Hells Angels, Bandidos, Cannonball ja United Brotherhood :ROFLMAO:

O Tempora, O Mores!
 
Normipäivä. Verifioidut kumppanit.


Fryckman, Jylhä, vippikeisari....oivallisia yhteistyökumppaneita hallituksen onkin onnistunut haalia joka käänteeseen.:) Mikäpä voisi mennä pieleen? Ohhoijjaa.
 
Tarkkaan otettu venäläisten touhuista mallia, on olikarkkeja, on valeuutisia, tsekakin varmaan perusteilla
Jokin vieno tuulahdus idästä tässä meidän poliittisessa kulttuurissa kyllä on. En väitä, että on yks yhteen tai mitään sellaista, mutta joku jälkihiki tsaarinajoista tms. Eniten se näkyy mielestäni ministerien eroamiskäytännöissä (tai pitäisikö sanoa eroamattomuus) ja siinä, että jos vaikka onkin joutunut eroamaan niin kohta sama naama nousee jo jollekin toiselle merkittävälle pallille.
 
– Tämän tapauksen ratkaisu ei ole keskustan asia. Jokainen puolue vastaa itse ministereistään, ja vihreät ovat itse vastuussa syntyneestä tilanteesta sekä ennen että jälkeen luottamusäänestyksen. Keskusta ei kaada hallitusta tähän, maa tarvitsee toimintakykyisen hallituksen koronakriisin keskellä. Kunkin ministerin luottamus lähtee omasta eduskuntaryhmästä.

Kepu-apupuolue-640.jpg


 
– Tämän tapauksen ratkaisu ei ole keskustan asia. Jokainen puolue vastaa itse ministereistään, ja vihreät ovat itse vastuussa syntyneestä tilanteesta sekä ennen että jälkeen luottamusäänestyksen. Keskusta ei kaada hallitusta tähän, maa tarvitsee toimintakykyisen hallituksen koronakriisin keskellä. Kunkin ministerin luottamus lähtee omasta eduskuntaryhmästä.



Se on vissiin aikalailla se ja sama mitä tapahtuu, kunhan vain maakuntahallinto saadaan läpi. En sitten tiedä onko se sen arvoista, mutta itsehän sitä haluavat. Vuosikymmenten unelmaa...
 
Aivan, Jeesuksen maakuntahallinnon toinen tuleminen. Kepulaiset syö vaikka paskaa että ne saa maakuntamallinsa tungettua läpi. Ja tietysti muut heille tärkeät asiat, oikeusvaltiosta piittaamatta.
 
Jokin vieno tuulahdus idästä tässä meidän poliittisessa kulttuurissa kyllä on. En väitä, että on yks yhteen tai mitään sellaista, mutta joku jälkihiki tsaarinajoista tms
Kyllä tuota pershikeä esiintyy edelleen myös virkakunnassa. Eikä se ole pelkästään Tsaarinajoista perua, kyllä Äiti Ruotsinmaankin virkakunta tänne jätti peukalonjälkiä. Yllättävän samoilla metodeilla ruotsinkielinen eliitti virkakunta hallitsi Suomea niin Ruotsin kuin Venäjän vallan aikaan ja tälle eliitillehän Venäjä antoikin Suomen hallittavaksi jakaen etuja ja nautintaoikeuksia, hyvin passasi rälssille edut Venäjänkin tarjoamina....eikäpä siihen juuri ole isoa linttaa syntynyt senkään jälkeen. NLn kaatuessa näytti jo vähän aikaa, että kas hittolainen, nämähän meinaa keventää kalevalaisten elämää ja löysätä suitsia, mutta se osoittautui ohimeneväksi mielenhäiriöksi.
 
Vihreiden moraali ja selkäranka on niin elastinen ettei tiedä mitenpäin maailma enään on jos sitä seuraa.

Jotain hyvin sumeaa logiikkaa siinä kyllä on. Vähän niinkuin kysyisi, onko tämä oikein vai väärinpäin?

DC2D29DB-6BFE-4567-AAB4-6322BA3EF12C.jpeg
 
Tuon korkkiruuvin kun vielä tekee taipuisasta silikonikumista, rasvaa (anus-)vaseliinilla ja tekee näkymättömäksi niin rupeaa kuvaamaan "vihreiden selkärankaa".
 
NLn kaatuessa näytti jo vähän aikaa, että kas hittolainen, nämähän meinaa keventää kalevalaisten elämää ja löysätä suitsia, mutta se osoittautui ohimeneväksi mielenhäiriöksi.
Sellaista minäkin ehdin hetken aikaa luulemaan ja kuvittelemaan, mutta paskan marjat. Homma on EU:n myötä vain pahentunut ja muuttunut entistäkin mielivaltaisemmaksi :mad:

les-12-travaux-d-asterix-photo-1045125.jpg
 
Tuomaisen kertomuksesta esitutkinnassa (HS), korostus minun.

...hän oli pääministerin kanssa sopinut, että näin tehdään, tai en tiedä oliko sopinut vai pääministeri määrännyt, se ei ole minulle selvää tänäkään päivänä....


Haavisto ei ole edes se iso kala tässä vaan se pienempi.
 
Back
Top