Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyt liikutaan tulenaralla alueella, mutta olenpa itsekin parikin kertaa todistanut sen, miten tyyppi on sivarin jälkeen rekrytoitu siihen firmaan, missä on sivarinsa suorittanut. Siitä he edelleen erilaisten koulutusten kautta ovat nousseet hyviinkin asemiin. Että heidän osaltaan sivari kannatti. Samaan aikaan intin käyneet tyypit vastaanottavat reserviläiskirjeitä, joissa heille ei ole edes sijoitusta, työpaikat ovat pätkätöitä tai suoraa työttömyyttä. Niin että kaipa siinä saattaa käydä mielessä että olisiko sinne sivariin pitänyt mennä kun lopputulema oli tämä.Ehkä olisin mennyt sivariksi jos tänäpäivänä olisin 18 vuotias mutta silloin 80-luvulla se oli vaikeampaa ja häpeällisempää. Intti oli pienimmän riesan tie silloin. Tänään ehkä ei.
Samaan aikaan intin käyneet tyypit vastaanottavat reserviläiskirjeitä, joissa heille ei ole edes sijoitusta
Niin ne treenaa omalla ajalla joita kiinnosta ja esim minua ei olisi saanut pakottamalaakaan treenaamaan, minua ei ole koskaan liikunta kiinnostanut enkä ole ainoa. Liikuntatunnit koulussa oli silkaa kidutusta.
Koululiikunta olisi voinut olla kiinnostava jos se olisi ollut lihastreenausta mallia punttisali. Mutta lähes poikkeuksetta se oli jalkapalloa tai lentopalloa tms.
Minä vain olen aina ollut ja varsinkin nuorena erittin introvertti ujo enkä halunnut olla missään joukkuetoiminnassa. Ala-asteella suorastaan nautin kun joskus sain liikuntatunnilla mennä omin päin kävelylenkille. Opettaja sanoi että kierrä sieltä ja sieltä että tuli se muutaman kilometrin lenkki.
Jalkapalloa pelaa neekerit ja lätkää kolhoosikansalaiset . Telinevoimistelu taas on apinoiden hommaaPunttisali ei minusta ole koululaisen paikka. Sitten vaikka siellä myöhäisemmässä yläaste/lukioiässä se voi olla paikallaan. Itse olisin vihannut sitä todella paljon, kuten vihasin telinevoimistelua ja luisteluakin. Jalkapallo on hieno laji!
Onko PV;llä käytössä myös trikoohousut M05-kuviollisena? Tarkoitan tämän naisen housuja kohdasta 1:10.5) Uudistetaan taisteluasu kokonaisuudessaan käytännölliseksi
Kain nyt mies jo tuolla ikää tietää että naisten persus ja miesten persus on aivan erilaiset Ja tietysti naiset tunkevat itsensä mielellään numeroa, paria pienempiin vaatteisiin jotta voisivat uskotella laihtuneensaOnko PV;llä käytössä myös trikoohousut M05-kuviollisena? Tarkoitan tämän naisen housuja kohdasta 1:10.
Onneksi en kuulu viiteryhmäänMieluummin tiukat reisistä, kuin vyötäröstä. Nojatuolissa sitä ei pääse vertaamaan, ja ABC:lle ryhmittyessä voi käyttää henkseleitä.
Onko PV;llä käytössä myös trikoohousut M05-kuviollisena? Tarkoitan tämän naisen housuja kohdasta 1:10.
M05 -toppia odotellessa...