Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin kyllä minä pidän Bidenin ulosantia parempana vaikka ikä painaakin. Tämä johtuu siitä, että kummankin esiintyminen kertoo luonteesta ja jos jotain on mitä en arvosta niin se on valehtelu ja vilpillisyys ja toisin päin suoraselkäisyys ja rehellisyys. Jos joutuisin äärimmäiseen kriisiin, niin ei kahta sanaa kumman haluaisin taistelutoveriksi vierelleni.Trumpilla on sen sijaan aika pieni sanavarasto, imitoijan ihanne. Käyttää usein lyhyitä lauseita, 2-4 sanaa. Voi olla tehokeino, en tiedä, koska en ole asiantuntija, mutta oudolta kuulostaa.
Trumpin kampanja on julkaissut tiedotteen, jonka mukaan se aikoo haastaa vaalituloksen. Tiedotteen mukaan kaikki ennusteet Bidenin voitosta ovat "virheellisiä" ja kisa "kaukana maalista".
– Vaali ei ole ohi. Virheellinen ennuste Joe Bidenista voittajana perustuu tuloksille neljässä osavaltiossa, jotka ovat kaukana maalista, tiedotteessa todetaan.
Viisi historiallista ja jännittävää päivää – IL seurasi USA:n vaaleja hetki hetkeltä
Joe Biden valittiin Yhdysvaltain uudeksi presidentiksi.www.iltalehti.fi
CNN:n useista lähteistä vahvistaman tiedon mukaan myös Trump-mielisen Fox News -uutiskanavan toimittajille on jaettu ohjeistusta, jonka mukaan Bidenia ei saa kutsua termillä "president-elect", vaikka hänen ennustettaisiinkin voittavan. "President-elect" viittaa presidentiksi vaaleissa valittuun henkilöön.
Tästä tulee pitkä ja vaiherikas peli
Miksi pitää ajatella noin. Mikset vaan ajattele, että vittu mikä päällikkö. Oma saari Palm Beachilla, Trump Towereita suurissa kaupungeissa ja löytyypä myös nuori tasokas vaimo. Biden on vaan harmaa harmiton seniili.Olen ollut koko työurani tekemisissä tuote-, yritys ja henkilöbrandien rakentamisen parissa joten ymmärrän kyllä mikä on Trumpin brändin merkitys. Se ei ole kuitenkaan niinkään hänen fiksuuttaan vaan hänen taustajoukkojensa toimesta Trumpin luonnevikojen luovaa hyödyntämistä koska niille oli sosiaalinen tilaus. Eikä se edes tapahtunut suunnitellusti vaan yllätys se oli teamillekin kuinka asia upposi. Luovaa hulluutta siis. Jos tämä olisi Trumpin älyllistä strategiaa niin hän olisi kyllä hyödyntänyt fiksuuttaan busineksessä eikä hukannut sitä. Eikä hän myöskään velkaantuisi tai ajautuisi oikeussaleihin.
Olen jo edennyt teini-iästäni pidemmälle - siksi.Miksi pitää ajatella noin. Mikset vaan ajattele, että vittu mikä päällikkö. Oma saari Palm Beachilla, Trump Towereita suurissa kaupungeissa ja löytyypä myös nuori tasokas vaimo. Biden on vaan harmaa harmiton seniili.
Tuopa näkyy olevan suunta. Toki ainakin Georgia menee ilmeisesti uudelleen laskuun, kun ero niin pieni.Näinkö selväksi tämä menee.
Roskasakkia. Veneparaatit ovat jotakin
Ai vtu, miks mä repesin tälle? Eioo yhtää epäluulonen, eihän?
Olen niin 70-luvulla syntynyt, että ydinasevaltion vallansiirto-ongelmat aiheuttavat Clancy maisia väristyksiä takaraivossa.
Voidaankohan me jo alkaa miettimään poliittista turvapaikkaa demokraattijohdolle