tulikomento
Supreme Leader
Aika hyvä NBC:n summa summarum. Ja tämä on marraskuun 2. päivältä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vai niin. Sinäkin kuitenkin olet viime aikoina tehnyt Bidenin henkisestä kapasiteetistä kärkkäitä analyysejä näkemiesi tiktok-videoiden perusteella.Ei kenestäkään voi saada riittävää mielipidettä tuntematta. Media pystyy liikaa vaikuttamaan mielikuviin.
Herraviha tai pelko on täällä tyypillistä. Nyt on johtaja kaadettu ja laumaa yrittää johtaa vanhempi uros joka ei ole koskaan aikaisemmin ollut edes johtajana. Katsotaan miten selviytyy johdattamaan laumaansa.Mediahan ON vaikuttanut valtavasti tässä. Hämmentävää silti että täälläkin saa lukea kommentteja, joissa juhlitaan Trumpin lähtöä, mutta kun kysytään että miksi, niin vastausta ei löydy. Sama toki pätee samoilla käyttäjillä persuketjussa, eli kai siinä joku aate tai muu on mukana? Olisi mukava tietää.
Se oli paras kanava seurata aihetta. Nyt lähti sovellus tänään pois joten niitä ei ole enää tiedossa.Vai niin. Sinäkin kuitenkin olet viime aikoina tehnyt Bidenin henkisestä kapasiteetistä kärkkäitä analyysejä näkemiesi tiktok-videoiden perusteella.
lolEi kenestäkään voi saada riittävää mielipidettä tuntematta. Media pystyy liikaa vaikuttamaan mielikuviin.
Biden on kaukana edes puoliksi fiksusta. Se pitäis kärrätä rullatuolilla vanhainkotiin.
Trump2020
Viime yönä kymmenet tuhannet ihmiset huusivat yhteen ääneen Trumpille We love you! Trumpille tuli jopa kyynel silmään. Retardi Biden on minulle pelkkää ilmaa. Hän on jo hävinnyt pelin.
Vielä huimempi ero mentaalisessa voinnissa. Se harmaa vanhus joutaa jo vanhainkotiin.
No tuossa lähti mopo keulimaan. Tunnustan sen. Tilanne oli kuumimmillaan tuolloin. Taisin jo pahoitella ihan viestissä. Nyt on vaalit selvät ja pulinat pois. Biden on nyt maailman ainoan supervallan uusi ylipäällikkö. Amen
Minä taisin puhua Lantanan junteista. En tarkoittanut pahalla. Taidan itsekin lukeutua kyseiseen ryhmään.Minua harmittaa ne suomalaiset Lantanan juntit.
Mikä vika junteissa on?
Kaveri soitti kerran traktorin vetokilpailuista kännissä juhannuksena. Sanoi että kalja on kylmää ja traktoreilla vedetään ja lynyrd skynyrd soi. Tänne tullaan uudestaan porukalla!
Mikä vika junteissa... prkl.. Meni tunteisiin.
Pointti oli että turha jeesustella muille jos on tehnyt itse samaa. Sinäkään tuskin olet mielipidettäsi muodostanut henkilökohtaisen tuttavuuden perusteella.Jos nyt keskityttäisiin muuhun kuin minun viestihistoriaan?
Laitan tänään vielä tilaukseen Biden lakin. MAGA lakit (made in China) joutaa roskikseen.Pointti oli että turha jeesustella muille jos on tehnyt itse samaa. Sinäkään tuskin olet mielipidettäsi muodostanut henkilökohtaisen tuttavuuden perusteella.
Sanoit muuten maailman mahtavimman supervallan uutta ylipäällikköä retardiksi. Ymmärrätkö saatana lainkaan minkäänlaista hallaa teit maiden suhteille. Jos maiden välit heikkenevät, pidän sinua henkilökohtaisessa vastuussa. Saat rakentaa siitä leasing-skodastasi hyvitykseksi Biden-mobiilin joka jättää Jormankin kateelliseksi. Se on ehkä ainoa tapa korjata maidemme välit.
Trump julistaa Twitterissä: ”Minä voitin vaalit”
Yhdysvaltain istuva presidentti Donald Trump ei hyväksy vaalitappiotaan vastaehdokkaalleen Joe Bidenille. Trump kirjoittaa asiasta Twitterissä. Hän kirjoittaa saaneensa enemmän ääniä kuin kukaan istuva presidentti ikinä. Hän toistelee väitteitään vaalivilpistä ja sanoo muun muassa, ettei...demokraatti.fi
Näyttää amppareissa Persut ja muut rasistit päivystävän, kun tykkäyksiä otsikolle oli tullut minuutissa jo toistakymmentä.
Onko se sinulle isokin asia?Maikkarin toimittaja oli äsken seuraamassa juhlintaa. Pride lippuja näkyi tähtilippuja enemmän. Pisti silmään.
Jos omaa mielipiteen niin sitten esittää sen mielipiteenä. Jos esittää faktaa tai väittämää niin sitten kertoo lähteen tai argumentit. Näin yksikertaista se on ja keskustelu sekä asioiden punnitseminen jatkuu.Jos nyt keskityttäisiin muuhun kuin minun viestihistoriaan?
Pisti silmään.Onko se sinulle isokin asia?
Unohdin hymiöt omasta jankutuksestani.Minä taisin puhua Lantanan junteista. En tarkoittanut pahalla. Taidan itsekin lukeutua kyseiseen ryhmään.