Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Mediahan ON vaikuttanut valtavasti tässä. Hämmentävää silti että täälläkin saa lukea kommentteja, joissa juhlitaan Trumpin lähtöä, mutta kun kysytään että miksi, niin vastausta ei löydy. Sama toki pätee samoilla käyttäjillä persuketjussa, eli kai siinä joku aate tai muu on mukana? Olisi mukava tietää.
Herraviha tai pelko on täällä tyypillistä. Nyt on johtaja kaadettu ja laumaa yrittää johtaa vanhempi uros joka ei ole koskaan aikaisemmin ollut edes johtajana. Katsotaan miten selviytyy johdattamaan laumaansa.
Toivon kaikkea hyvää.
 
Vai niin. Sinäkin kuitenkin olet viime aikoina tehnyt Bidenin henkisestä kapasiteetistä kärkkäitä analyysejä näkemiesi tiktok-videoiden perusteella.
Se oli paras kanava seurata aihetta. Nyt lähti sovellus tänään pois joten niitä ei ole enää tiedossa.
 
Ei kenestäkään voi saada riittävää mielipidettä tuntematta. Media pystyy liikaa vaikuttamaan mielikuviin.
lol
Biden on kaukana edes puoliksi fiksusta. Se pitäis kärrätä rullatuolilla vanhainkotiin.
Trump2020

Viime yönä kymmenet tuhannet ihmiset huusivat yhteen ääneen Trumpille We love you! Trumpille tuli jopa kyynel silmään. Retardi Biden on minulle pelkkää ilmaa. Hän on jo hävinnyt pelin.

Vielä huimempi ero mentaalisessa voinnissa. Se harmaa vanhus joutaa jo vanhainkotiin.
 
Sellaisille kuten minulle jotka eivät tiedä juuri mitään Bidenistä, hyvä Yle-artikkeli. Artikkelin sävy ei ole mitään hymistelyä vaan mokailuista ja kiistellyistä tapauksista kerrotaan suoraan.
Miehellä on todella pitkä kokemus ja hän on selkeästi karriääripolitiikko. Humoristiset Väyrys-heitot näyttävätkin yhtäkkiä monella tavoin osuvalta. Sanojen takeltelu voinee johtua 80-luvulla kärsityistä pahoista aivoverenvuodoista.
 
Minua harmittaa ne suomalaiset Lantanan juntit.

Mikä vika junteissa on? :mad:

Kaveri soitti kerran traktorin vetokilpailuista kännissä juhannuksena. Sanoi että kalja on kylmää ja traktoreilla vedetään ja lynyrd skynyrd soi. Tänne tullaan uudestaan porukalla!
Mikä vika junteissa... prkl.. Meni tunteisiin.
 

Näyttää amppareissa Persut ja muut rasistit päivystävän, kun tykkäyksiä otsikolle oli tullut minuutissa jo toistakymmentä.
 
Minua harmittaa ne suomalaiset Lantanan juntit.

Mikä vika junteissa on? :mad:

Kaveri soitti kerran traktorin vetokilpailuista kännissä juhannuksena. Sanoi että kalja on kylmää ja traktoreilla vedetään ja lynyrd skynyrd soi. Tänne tullaan uudestaan porukalla!
Mikä vika junteissa... prkl.. Meni tunteisiin.
Minä taisin puhua Lantanan junteista. En tarkoittanut pahalla. Taidan itsekin lukeutua kyseiseen ryhmään.
 
Jos nyt keskityttäisiin muuhun kuin minun viestihistoriaan?
Pointti oli että turha jeesustella muille jos on tehnyt itse samaa. Sinäkään tuskin olet mielipidettäsi muodostanut henkilökohtaisen tuttavuuden perusteella.

Sanoit muuten maailman mahtavimman supervallan uutta ylipäällikköä retardiksi. Ymmärrätkö saatana lainkaan minkälaista hallaa teit maiden suhteille. Jos maiden välit heikkenevät, pidän sinua henkilökohtaisessa vastuussa. Saat rakentaa siitä leasing-skodastasi hyvitykseksi Biden-mobiilin joka jättää Jormankin kateelliseksi. Se on ehkä ainoa tapa korjata maidemme välit.
 
Pointti oli että turha jeesustella muille jos on tehnyt itse samaa. Sinäkään tuskin olet mielipidettäsi muodostanut henkilökohtaisen tuttavuuden perusteella.

Sanoit muuten maailman mahtavimman supervallan uutta ylipäällikköä retardiksi. Ymmärrätkö saatana lainkaan minkäänlaista hallaa teit maiden suhteille. Jos maiden välit heikkenevät, pidän sinua henkilökohtaisessa vastuussa. Saat rakentaa siitä leasing-skodastasi hyvitykseksi Biden-mobiilin joka jättää Jormankin kateelliseksi. Se on ehkä ainoa tapa korjata maidemme välit.
Laitan tänään vielä tilaukseen Biden lakin. MAGA lakit (made in China) joutaa roskikseen.
 

Liitteet

  • 4D8BAC05-0DE6-4797-A3E3-031107C33F8A.jpeg
    4D8BAC05-0DE6-4797-A3E3-031107C33F8A.jpeg
    207.3 KB · Luettu: 7

Näyttää amppareissa Persut ja muut rasistit päivystävän, kun tykkäyksiä otsikolle oli tullut minuutissa jo toistakymmentä.

No ei se ehkä ole pelkästään persut ja rasitit jotka ovat sitä mieltä että vaalit varastettiin. Minusta on ihan merkittävä määrä ihmisiä jotka ovat raivoissaan vaalien sekaannuksista. Perinteisistä suomalaisista medioista tästä aiheesta ei voi lukea koska he eivät siitä kirjoita joten asia tulee ilmi ampparin ylä/alapeukku klikkeinäkin.

 
Jos nyt keskityttäisiin muuhun kuin minun viestihistoriaan?
Jos omaa mielipiteen niin sitten esittää sen mielipiteenä. Jos esittää faktaa tai väittämää niin sitten kertoo lähteen tai argumentit. Näin yksikertaista se on ja keskustelu sekä asioiden punnitseminen jatkuu.

Eli jos susta tuntuu, että tykkäät Trumpista niin tykkää vaan.
 
Maltillisesti vaaleista:
 
Eikös muuten senaatti valitse varapresidentin jossain tilanteessa? Mitä jos Bidenille kävisi jotakin ja vieteriukon lailla esiin pongahtaisi arvatkaa kuka :ROFLMAO:
Tosin en tiedä, että minkälaisessa tilanteessa varapressa menisi vaihtoon.
 
Back
Top