Pohjois-Carolinan Roy Cooper on demokraattien VP kisasta ulkona. Itse näen tämän enää kahden kauppana, Shapiro tai Kelly.
Laittaisin rahani Shapirolle, Pennsylvania on yksi tärkeimmistä osavaltioista ja Shapiron henkilökohtainen profiili tuo Harrisille paljon sellaisia äänestäjiä, jotka kääntävät tasapainoa, juutalaisia sekä valkoisia miehiä.
Trumpia kaduttaa kun valitsi sen JD:n VP:ksi. Tuo Ukrainan syöjä ei tuo osavaltiota mukanaan, koska Ohio on jo varma red state joka tapauksessa.
Kun katselin Fox:lta haastattelun jossa Trump ja JD, Trumpin kehonkielestä selkeästi näki että hän ei pitänyt osasta JD:n kommenteista. Trumpillahan on todella hyvä vaalivaisto, se tietää miten tuota peliä pelataan.
Trump ei ole vielä keksinyt hyvää pilkkanimeä Kamalalle. Noilla asioilla on oikeasti merkitystä. Sleepy Joe oli hyvä. Mutta nämä viimeisimmät yritelmät Kamalasta ei ole vielä lentäneet, ne on väkisin puristettuja.
Trumpilla on minun mielestä kuitenkin edelleen suurempi todennäköisyys voittaa. Verratuna 2020 vaaleihin sillä ei ole vanhoja painolasteja ja X:ä on nyt täysin sen puolella. Algoritmeja on helppo säätää, kuten teki Musk omalla kohdallaan. Laittoi tuhatkertaisen kertoimen itselleen, että kaikki omat twiitit tulee heti kärkeen.
Kamalan kampanjassa jokainen asia pitää mennä putkeen jos meinaa voittaa. Sen pitää saada uusia äänestäjiä puolelleen.
Eniten olen hämmästynyt, kun Trump selkeästi hieman pakoilee seuraavaa väittelyä Kamalaa vastaan. Ehkä odottaa jotain… en tiedä mitä. Ehkä strategia on vielä kehittelyvaiheessa, kun vastustaja vaihtui.
Viimeksi muokattu: