Solidsnake
Respected Leader
Itseasiassa puola voisi ihan hyvin miinoittaa valkoryssän vastaisen rajansa ulkoista uhkaa vastaan, tietysti muutkin maat"Mainehaitta" mainttu
Vittu #defundyle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itseasiassa puola voisi ihan hyvin miinoittaa valkoryssän vastaisen rajansa ulkoista uhkaa vastaan, tietysti muutkin maat"Mainehaitta" mainttu
Vittu #defundyle
Näin lapsena itsekin luulin asian olevan. Olin järkyttynyt kun selvisi, ettei asia ole näin ja ihmettelin, mikä pitää venäläiset rajan tuolla puolen."Paremmat" ihmiset oikeasti luulevat, että henkilömiinat ovat koko ajan maahan kaivettuna itärajalla
Ylerahat on kyllä menneet pahasti hukkaan. Yle on pohjaton kaivo eikä sinne hukatuilla rahoille saa edes kunnon vastinetta.Eikö perkele ylerahoilla saada sen verran aikaiseksi että olisi huikea Talvisota elokuva saatu katsottavaksi Yle Areenaan. Eilen vuosipäivänä piti kohottaa jo valmiiksi korkeaa isänmaanhenkeä ja muutaman maukkaan oluen kera katsoa mutta perkele että ei sitten ollutkaan katsottavissa.
Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että ei yhtään hullumpi ajatus toimittajalta että estetään myös pakolaisaallot miinoilla.
Pointsit Stubbille tolkuttomaan kysymykseen annetusta suhteellisen toimivasta vastauksesta. Itse en pärjäisi tuollaisessa tilanteessa ollenkaan. Toimittajan äärimmäinen tyhmyys ja tietämättömyys saisi minut vain mykistymään koska en enää tietäisi mitä korrektia voisi itse sanoa kun tämä kyselee totaalisen sekavia.Jopa Honkasalo ihmettelee YLE:n toimittajan puheita.
Turha pelko, että Honkasalo olisi tullut järkiinsä, se on edelleenkin huolissaan vain turviksista ja lisääntyvästä militarismista:Jopa Honkasalo ihmettelee YLE:n toimittajan puheita.
Toimittaja tuskin yritti vihjailla, että miinoja tulisi käyttää turviksia vastaan, mutta voihan sen halutessaan niinkin tulkita.Ollaan tilanteessa, jossa spekuloidaan sillä, voisiko jalkaväkimiinoja käyttää välineellistettyjä turvapaikanhakijoita vastaan. Tämä tämän aamun Ykkösaamussa Stubbin haastattelussa. Stubb vastasi spekulatiiviseen kysymykseen hyvin, tämä ei ole syy hankkia miinoja. 1/
Turvapaikanhakijat ovat ihmisiä, heillä on ihmisarvo ihan siinä missä meillä kaikilla muillakin. On hyvin huolestuttavaa, että yhä militaristisemmassa ilmapiirissä turvapaikanhakijat dehumanisoidaan. Tällaista puhetapaa vastaan ihan jokaisen tulisi kamppailla. 2/
Tämähän leimaa vihervasemiston puhetta hyvin yleisesti. Ei tiedetä asiasta juuri mitään, mutta on vahva mielipide.Tuo toimittaja on täydellinen esimerkki tietämättömyydestä (tyhmyydestä) joka liittyy tähän miinakeskusteluun. "Paremmat" ihmiset oikeasti luulevat, että henkilömiinat ovat koko ajan maahan kaivettuna itärajalla ja se sitten muovaa heidän ja massankin ajattelua.
Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että ei yhtään hullumpi ajatus toimittajalta että estetään myös pakolaisaallot miinoilla.
Elonetissä jatkuvasti tarjolla.Eikö perkele ylerahoilla saada sen verran aikaiseksi että olisi huikea Talvisota elokuva saatu katsottavaksi Yle Areenaan. Eilen vuosipäivänä piti kohottaa jo valmiiksi korkeaa isänmaanhenkeä ja muutaman maukkaan oluen kera katsoa mutta perkele että ei sitten ollutkaan katsottavissa.
Vaaherkumpu on Ylen toimittajista asiallisimmasta päästä.Tuo toimittaja on täydellinen esimerkki tietämättömyydestä (tyhmyydestä) joka liittyy tähän miinakeskusteluun.
No eipä ole sitten rima ylellä kovin korkealla jos vaaherkumpu on siellä ylärekisterissäVaaherkumpu on Ylen toimittajista asiallisimmasta päästä.
Joku Pirjo Auvinen... ei helvetti
Kansalaisten luottamus poliisiin lienee edelleen hyvin korkealla. Voitaisiin kysyä mielipidettä riehujista..Kun 10 tai 15 vuotta sitten on ollut mähinää, poliisi se siinä vain asemaansa korostaa. Tänä näyttäisi olevan tunnetun vasemmistoproffan kontribuutio.
Pidättekö tekoa tuomittavana?
– Sanoin jo ensimmäisessä asiaan liittyvässä haastattelussa lauantaiaamuna, että kaikissa tapauksissa katuväkivalta on sietämätöntä. Lisäksi olen sen jälkeen todennut, että Kiuruun kohdistunut teko on vakava rikos riippumatta sen motiiveista. Onko tässä nyt jotain epäselvää?
Mistä syystä johtuen ette ole kuitenkaan pitänyt tekoa tuomittavana?
– Jos minä sanon, että se on vakava ja sietämätön rikos, niin kuulostaako se sinun mielestäsi hyväksynnältä?
Ei kuulosta, mutta toki asiaa ovat nyt useammat poliitikotkin ihmetelleet, että kun ette ole tekoa kuitenkaan suoranaisesti tuominnut, vaikka olette todennut sen olevan vakava rikos. Mistä tämmöinen johtuu?
– Miten niin en ole tuominnut, jos olen todennut, että se on vakava rikos ja sietämätön. Mikä siinä on epäselvää ja mitä et ymmärrä siinä?
Eli se on tavallaan tarkoittanut sitä, että tuomitsette teon?
– Eikö se kuulosta sinusta siltä?
Jussi on yksi niitä harvoja, jonka kanssa ei kannata lähteä sanasotasille. Tuota haastattelua uutisissa mainostivat hehkuttaen. Yle mielestäni nöyryytettiin jälleen kerran julkisesti. Kiitokset tuon litteroimisesta.Ihanan neutraali ja agendavapaa haastattelu valtakunnan viralliselta ja puolueettomalta medialta.
Kysyimme Jussi Halla-aholta, miksi hän ei ole yksiselitteisesti tuominnut Krista Kiuruun kohdistunutta pahoinpitelyä
Monet poliitikot ovat kritisoineet Jussi Halla-ahon kommentointia tilanteessa.yle.fi