Jarppi kirjoitti:
SJ kirjoitti:
Jarppi kirjoitti:
Salaliittoja tai ei, niin allekirjoittanut ei usko virallisen tutkimuksen väitteitä siitä, että WTC1, 2 ja 7 romahtivat tulipalojen vuoksi.
No sehän selittää sitten kaiken.
Selittää sen, miksi olen sitä mieltä hyökkäys oli perusteeton toimenpide.
Virallinen tutkimus sulkee jo lähtökohtaisesti oleellisia asioita tutkinnan ulkopuolelle ja siksi pidän wtc:n romahduksista tarjottuja selvityksiä puutteellisina, kenties jopa valheellisina.
Jopa itse paikalle olleet paloalan ammattilaiset totesivat pohjoistornin 78:nnessa kerroksessa (eli törmäyskohdassa), että siellä on pari palotaskua, jotka saadaan sammutettua parilla letkulla. Muutama minuutti tuon jälkeen rakennuksen kantavien teräsrakenteiden kantokyky olisi muka ylittynyt.
Sorry, ei vaan riitä ainakaan minulle.
Uskoa voi toki mihin tahansa.
Olisiko ne tornit pitänyt jättää kuukausikaupalla savuamaan siihen tontille? Paljon, paljon parempi ratkaisu oli jymäyttää ne tonttiin, kun tuho oli selviö. (tämä siis siinä tapauksessa, jos ne ylipäätään räjäytettiin kasaan, en tiedä, mutta epäilen, että ne posautettiin)
Kaupunki olisi lamaantunut viikoiksi ja vihollinen olisi saanut entistä muhevamman propagandasaaliin, kun Telluksen väki olisi seurannut rakennusten kohtaloa kuukausikaupalla. Nurin vaan ja katerpillarit paikalle. Siis jos ne posautettiin? En tiedä.
Mitä väliä sillä on, räjäytettiinkö ne rauniot maan tasalle? Joo, kuoli muutama hlö, kun ne sortuivat, no, olisi kuollut joka tapauksessa, kun jos ne olisivat sortuneet hallitsematta.
Kaikkein mielenkiintoisin pointti koko jupakassa on se, miten olematon valmius "kerrotaan" olleen Ilmavoimien osalta. Sehän oli lähinnä säälittävä, jos tarinat pitävät paikkansa. Ja sitä mukaa, mikä osua mäjähti Pentagonin kylkeen?
En usko hlökoht. varsinaisiin salaliittoihin, mutta salailu sinänsä on selviö. Meille tavan mollukoille ei ikinä kerrota kaikkea yhtään mistään. Ja tietohan lisää tuskaa, että niin ollee parempikin.