Iso-Mursu kirjoitti:
Touhottaja kirjoitti:
Minä olen kyllä ihan kiimassa uuteen systeemiin, sikäli mikäli viestintä oikeasti toimii. Ajatelkaa mikä HALLINTA tilanteesta, jos viestikyky saadaan tarpeeksi alas organisaatiossa. Toki epäselvyyttä syntyy, tappioita tulee ja päin mäntyäkin menee. Sehän on selvä.
Meikä kiihottuu yleensä vähän eri jutuista, mutta kyllä tuo alkaa olla jo hyvä esileikki meikänkin kiimaan saamiseksi.
Se mitä mietin, on se että millä välineillä tuo porukka siirtyy sen haaveillut 100-200 km, josta oli jossain vaiheessa puhetta.
Ja jos NLAW puoli on vain komppanian tasolla niin onko se tuossa mallissa jo liian kaukana?
Katsopas sitä kuvaa joukkueesta. 3 kuskia, 3 ryhmää.. Teka, pasi, traktori, Piraisen kananmunatilan Hiace.. Ihan sama, vaikka minun auto. Kunhan tulivoimaa (epäreilu, tähdätty, pst, it) ja kommunikaatio- ja hallintakykyä riittää.. Toki liikkuvuus vaatii paitsi kalustolta, myös miehiltä paljon.. siksi pienentynyt määrä ja tarkepi valinta. Fysiikkaa pitää olla.
NLAW yksinkertaisesti ei saa/voi/pysty olemaan komppaniataso-kamaa.. ei tällä itänaapurilla.. ellei sitten Apilaksia ole vieä reilusti käyttämättä ennen "parim enne" -ajankohtaa.