Peilistä katsoo vanha ooppeli vaikka mieli on vieläkin kuin nuorella volkkarilla.Kaikista autoista tulee lopulta ooppeleita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peilistä katsoo vanha ooppeli vaikka mieli on vieläkin kuin nuorella volkkarilla.Kaikista autoista tulee lopulta ooppeleita.
Öljypumppun hihna edelleen olemassa siinä uudessakin. Pitkä se hihna ei ole, mutta öljyssä ui. Lisäksi Ecoboost katkaisee helposti männästä alahelman. Voi tuhota koko koneen siinä rylläkässä.Läheltä käytti, että mulle olisi tullut ecoboosti silloin kun se oli uusinta ja kuuminta shittiä. Kaveri oli hetken autokauppiaana ja teki hyvän tarjouksen Fordista, mutta jostain syystä jätin väliin. Ehkä silloin universumi hymyili mulle.
Kuulemma uusissa olisi ketju, mutta sitten se joku toinen hihna jätetty edelleen sinne öljyyn. Kaveri noista tietää, niin ihmetteli asiaa.
23 vuotta ja neljä eri Renaultia. Ei ole koskaan ollut sen jälkeen samanlaista hinta-laatusuhdetta. Esim 7 vuotta vanha, 65 tkm ajettu Grand Scenic hyvillä herkuilla ja 2,0T koneella. Maksoin siitä 7 tuhatta. Uutena sen hinta oli ollut joku 34 tuhatta. Sen osti lopulta tonnilla Sergii Ukrainasta ja vei Lviviin.En vielä ole ranskalaiseen uskaltanut koskeakaan.
Unohdit lippahatun, eläkeläisliivin ja mittarinopeus vähintään 10 km/h alle rajoituksen.Täydellinen valinta suomalaiselle. Vielä kun valitaan harmaa väri Aurikseen ja sitkeästi mennään sateisilla harmailla maanteillä kuin kuolemattomat murahaudan ruutanat ja haetaan marketista maitoa. Vuodesta toiseen.
Omaa ei ole ollut, mutta ajoin kaverin Renaultilla Muonioon ja takaisin. Siinä oli joku pieni kone, koska muistan järkyttyneeni Lapissa ohittaessani rekkaa. Parin kilometrin suora kului, kun seisoin tallan päällä. Kun olimme päässeet pikkuhiljaa nupin luokse, tuli jo joku kaukana jänkhän läpi menevällä tiellä vastaan. Ehdimme kyllä.23 vuotta ja neljä eri Renaultia. Ei ole koskaan ollut sen jälkeen samanlaista hinta-laatusuhdetta. Esim 7 vuotta vanha, 65 tkm ajettu Grand Scenic hyvillä herkuilla ja 2,0T koneella. Maksoin siitä 7 tuhatta. Uutena sen hinta oli ollut joku 34 tuhatta. Sen osti lopulta tonnilla Sergii Ukrainasta ja vei Lviviin.
Ainakin nykyään kun ne on citikoitaKaikista autoista tulee lopulta ooppeleita.
Ainakin nykyään kun ne on citikoita![]()
23 vuotta ja neljä eri Renaultia. Ei ole koskaan ollut sen jälkeen samanlaista hinta-laatusuhdetta. Esim 7 vuotta vanha, 65 tkm ajettu Grand Scenic hyvillä herkuilla ja 2,0T koneella. Maksoin siitä 7 tuhatta. Uutena sen hinta oli joku 34 tuhatta. Sen osti tonnilla Sergii Ukrainasta ja vei Lviviin
Ei matka tapa, vaan vauhti. Parempi ostaa 250 tkm ajettu, johon on jo kulutusosat vaihdettu, kuin 150 tkm ajettu, jossa kaikki on vielä alkuperäistä. Se oli paljon ennen 2000-lukua kun moottorit alkoi olla väljiä 100 tkm kohdalla ja pellit läpimätiä 10 v ikäisenä. Ja sitä paitsi Volvossa 300 tkm on sama kuin Ooppelissa 100 tkmMinäkään en ole merkkiuskovainen. Ostan merkistä riippumatta auton, jossa on mahd. Vähän kilometrejä. Muuta ohjetta en tarvitse.