Black lives matter (BLM)

...jolloin liittovaltion rikoksista tai sellaisiin kytkeytyvistä tutkinnoista ei päätä osavaltion demokraattituomari - joka vapauttaa syytetyt liukuhihnalta syytteistä - vaan liittovaltion tuomioistuin.

Ja jos tuomio tulee niin liittovaltion vankilassa.
Eivät edes pääse tuomarille saakka, kun syyttäjä vapauttaa epäillyt kun ei nosta syytteitä.
 
Minulla on vanhoja tuttuja jotka aloittaneet uuden elämän jenkeissä. Naisiakin. Fb:stä seuraan ja oikein pahaa tekee se väkivaltainen fuck the police asenne. BLM logot heiluu ja puhuvat sisällissodasta. Kokoajan tehnyt mieli näpäyttää että mitä jos lopettaisitte sen sisällisodan lietsomisen. Ongelmana on poliisin koulutuspuutteet joten ongelma ja keinot ei oikein kohtaa. Mutta olkoon. Karmeaa se vaan on kattella kun umpivalkoiset keskiluokkaiset vetää täysin ja ainoastaan lietsottu tunne edellä. Tosin yhdessä videossahan neito kertoi että tunne on tärkeämpi kuin faktat. Faktat voivat loukata tunteita.


Oma tuttavani asuu Nykissä, liekkö toi yli 10-vuotta jo siel asustellut. Sille on tainnut järki vihdoin päähän jollain tavallla takaisin tulla. Muistan kun 2016 vaalien aikaan hän oli ihan sekaisin ja senkii jälkeen pitkään oli kovin trump vastaista neidon kirjoitukset. Nyt olen huomannut et eipä enää tunnu juuri aihe jostain syystä nappaavan ainakaa sosiaalisen median puolella. En ihmettelisi jos nainen viel takaisin tänne ilmestyisi jossai vaiheessa, on naimisissa paikallisen miehen kanssa mutta hieman avoisemmassa suhteessa. Vähän olosuhteiden pakosta joutui naimisiin menemään. Hänen jo ollessa naimisissa taisin viimeisen kerran häneen langeta heikkona juuri itse eronneena miehenä. Ala-asteelta asti jo yhdessä kouluun kuljeskeltiin vaikka mun piti kiertää sillo ihan turhan kaukaa mut mitäpä sitä nuorimies ei tekisi varmistaakseen tulevaisuudessa saavansa jotain ;)

Mut mukava nähdä et selvästi Trumpista höpöttelyt ovat jääneet taka-alalle.
 
LA:ssa ei tule mellakoita. Siellä on jopa vasemmisto kyllästynyt aseellisiin mustiin miehiin.

Lepo vaan.

Kovasti siel julkkikset yrittää yllyttää mellakointiin ja sit makselevat ulos näitä anarkistei kilpaa. Mielestäni tollaiset pitäisi saada tuomiolle kanssa. Se on mukava yllyttää miljoona kodistaan tyhmiä aivopestyjä yliopistolapsia tekemään idioottimaisuudet kun eihän ny helvetissä itse tuonne pimeille ja vaarallisille kaduille uskolla mennä.
 
Kovasti siel julkkikset yrittää yllyttää mellakointiin ja sit makselevat ulos näitä anarkistei kilpaa. Mielestäni tollaiset pitäisi saada tuomiolle kanssa. Se on mukava yllyttää miljoona kodistaan tyhmiä aivopestyjä yliopistolapsia tekemään idioottimaisuudet kun eihän ny helvetissä itse tuonne pimeille ja vaarallisille kaduille uskolla mennä.

LA:ssa ainakin valkoiset ajavat yleensä autoilla. Siellä on vaikea liikkua pitemmän päälle mitenkään muuten järkevästi. Eivät ne julkkikset sitä katutasoa edes tunne. Asuvat aitojen takana kukkuloilla.
 
Todennäköisesti iso osa Hollywoodin rajat auki, lakkauttakaa poliisi ja ei muuria-aktivisteista asuu itse korkeitten isojen aitojen takana vartijoitten kanssa.

Klassinen älkää tehkö niinkuin itse teen vaan niinkuin sanon.
 
Aina välillä sitä ihmettelee ihmisten pahuuden, typeryyden ja sivistymättömyyden määrää. Ja usein tuon ihmettelyn aikana tulee pohdittua että mikä noista koimesta on kyseessä.

Puuttuuko tietoa? Se on nykypäivän aikuisella itse valittu olotila, joten olkoon siitä sitten itse moraalisesti ja sosiaalisesti vastuussa - etenkin jos aika riittää hömppään ja hyvesignalointiin.

Puuttuuko halu ja/tai kyky avata se tieto ymmärrykseksi? Tyhmyydelle ei voi mitään, mutta silloinkin voi kysyä neuvoa. Haluttomuus ymmärtää on valinta, joten ottakoon henkilö siitä moraalisen ja sosiaalisen vastuun.

Puuttuuko moraalia? Noh, siitä ainakin pitää ottaa itse moraalinen ja sosiaalinen vastuu.

Jo reilusti yli sadan vuoden ajan marxilaisilla on ollut täsmälleen sama kuvio käytössä lukemattomissa eri huijauksissa. Ja tuo kuviohan on tämä:

[naamioksi valittu hyveellisenä pidetty näennäistavoite jonka asymmetristä toteuttamista vaaditaan aggressiivisesti]

+

[yritys pakottaa kohti marxilaista yhteiskuntajärjestystä tuon näennäisagendan avulla]

==>

Yhteiskunnan polarisoituminen ja tribalisoituminen

==>

[Epävakaus, kriisi, sota tai sen uhka, hirvittävä määrä inhimillistä kärsimystä.]

Tuo kaava oli käytössä Venäjän vallankumouksessa, Kiinan vallankumouksessa, Stalinin puhdistuksissa, Hitlerin (kansallismielinen sosialisti) sikailuissa, Punaisten Khemerien, Venäjän ohjaamassa "rauhan" liikkeessä, isossa osassa ympäristöaktivismia, arabisosialismissa, nälänhätiin ja sotiin johtaneissa Afrikan kommunismi- ja sosialismikokeiluissa, intersektionaalisessa feminatsismissa, Venetsuelan ja Kuuban karille ajamisessa... Lista on loputon.

Ja aina kun tohon ykköskohtaan valitaan uusi tekosyy, löytyy miljoonittain vajaamielisiä, moraalittomia opportunisteja ja egomaanikkoja huutaman kuorossa että maailmaa pitää muuttaa siihen suuntaan ja muulla tavalla ajatteleminen on pahuutta.

Se, että sama huijaus menee aina uudelleen ja uudelleen läpi tuntuu aika toivottomalta.

(P.S. Luultavasti vähennän pian rajusti tälle palstalle kirjoittelua ja toivottavasti jään vähän sen jälkeen kokonaan pois joko kuukausiksi tai vuosiksi. Pitää käyttää aikaa hyödyllisemmin.)
 
Aina välillä sitä ihmettelee ihmisten pahuuden, typeryyden ja sivistymättömyyden määrää. Ja usein tuon ihmettelyn aikana tulee pohdittua että mikä noista koimesta on kyseessä.

Puuttuuko tietoa? Se on nykypäivän aikuisella itse valittu olotila, joten olkoon siitä sitten itse moraalisesti ja sosiaalisesti vastuussa - etenkin jos aika riittää hömppään ja hyvesignalointiin.

Puuttuuko halu ja/tai kyky avata se tieto ymmärrykseksi? Tyhmyydelle ei voi mitään, mutta silloinkin voi kysyä neuvoa. Haluttomuus ymmärtää on valinta, joten ottakoon henkilö siitä moraalisen ja sosiaalisen vastuun.

Puuttuuko moraalia? Noh, siitä ainakin pitää ottaa itse moraalinen ja sosiaalinen vastuu.

Jo reilusti yli sadan vuoden ajan marxilaisilla on ollut täsmälleen sama kuvio käytössä lukemattomissa eri huijauksissa. Ja tuo kuviohan on tämä:

[naamioksi valittu hyveellisenä pidetty näennäistavoite jonka asymmetristä toteuttamista vaaditaan aggressiivisesti]

+

[yritys pakottaa kohti marxilaista yhteiskuntajärjestystä tuon näennäisagendan avulla]

==>

Yhteiskunnan polarisoituminen ja tribalisoituminen

==>


[Epävakaus, kriisi, sota tai sen uhka, hirvittävä määrä inhimillistä kärsimystä.]

Tuo kaava oli käytössä Venäjän vallankumouksessa, Kiinan vallankumouksessa, Stalinin puhdistuksissa, Hitlerin (kansallismielinen sosialisti) sikailuissa, Punaisten Khemerien, Venäjän ohjaamassa "rauhan" liikkeessä, isossa osassa ympäristöaktivismia, arabisosialismissa, nälänhätiin ja sotiin johtaneissa Afrikan kommunismi- ja sosialismikokeiluissa, intersektionaalisessa feminatsismissa, Venetsuelan ja Kuuban karille ajamisessa... Lista on loputon.

Ja aina kun tohon ykköskohtaan valitaan uusi tekosyy, löytyy miljoonittain vajaamielisiä, moraalittomia opportunisteja ja egomaanikkoja huutaman kuorossa että maailmaa pitää muuttaa siihen suuntaan ja muulla tavalla ajatteleminen on pahuutta.

Se, että sama huijaus menee aina uudelleen ja uudelleen läpi tuntuu aika toivottomalta.

(P.S. Luultavasti vähennän pian rajusti tälle palstalle kirjoittelua ja toivottavasti jään vähän sen jälkeen kokonaan pois joko kuukausiksi tai vuosiksi. Pitää käyttää aikaa hyödyllisemmin.)
Ps Tämä ei ole mikään punakaarti tai hollitupa josta lähdetään noin vain..
Ja toiseksi jos sen teet niin tämä palsta menettää kyllä paljon!!
 
Viimeksi muokattu:
Eli jokavitun elokuva alkaa olla täynnä kvootti-homoa, kvootti-khkggjfhdwhdsjfgloh tyyppiä, kvootti-lesboa, kvootti-feministä....jne. Ainakin jos mielii saada Oscarin.
 
Back
Top