Black lives matter (BLM)

Ei täälä tähänkään asti ole poliisi perseileviä kakaroita ammuskellu, eikä toivottavasti alakkaan. Kyllä siinä täytyy olla hengestä kyse, ennenkuin aseeseen tartutaan.
Pieni kaasutus voisi vielä olla ihan ok, mikäli porukka ei muuten rauhoitu, mutta sekin vasta mikäli ei sana tehoa.

Täytyy olla kyllä päässä joku bitti vinossa, jos toivoo lasten saavan luodista.
On näitä tapauksia aikoinaan ollut, muistan ainakin yhden mopojonnen halvautuneen poliisin luodista mopolla paetessaan...
 
Kenties joku tässä muistelee haikeudella aikaa, jolloin poliisin varustukseen kuului sapeli. Kyllä mopojonnet uskoisivat, kun kadulla lojuisi irtihakattuja jäseniä ja päitä kierisi asfaltilla kuin kaalinkeriä. Näin poliisin kunnioitus palaisi asiaankuuluvalle tasolle. Mopojonnet, tuo suurin uhka sisäiselle turvallisuudellemme.

Aina nurkan takana vaanii anarkia.

Vaikka täälläkin rälläävät mopoillaan, epäilemättä viritetyillä. Suurrikollisia siis. On se minun mielestä parempi harrastus kuin istua pussikaljalla aina kun voivat. Osa valitettavasti löytänyt tämän harrastuksen pariinkin.
 

Se on onneksi meillä Suomessa tuo poliisi ammattitaitoinen, vaikka ahtaassa rakosessa ja monin tavoin paineistettuna joutuu toimimaan. Poliisi on meillä Suomessa yhä edelleen kansan silmissä luotettava ja arvostettu toimija ja sitä luottamusta viidennen kolonnan isänmaan petturit ja rikollisia lähellä olevat tahot haluavat järkyttää. Eräs luopiouden ilmentymä on virkavaltaa vastaan yllyttäminen ja tätähän ajetaan eri tavoin monilla rattailla, myös tällä BLM-pyörällä.
 
Aina nurkan takana vaanii anarkia.

Vaikka täälläkin rälläävät mopoillaan, epäilemättä viritetyillä. Suurrikollisia siis. On se minun mielestä parempi harrastus kuin istua pussikaljalla aina kun voivat. Osa valitettavasti löytänyt tämän harrastuksen pariinkin.

Pääpointti noissa minun linkeissäni oli poliisin kimppuun käyminen eikä varsinaisesti itse moporälläys - mikä toki sekin on uudessa tieliikennelaissa yksikäsitteisesti laitonta.

Suurin osa nuorista pystyy myös olemaan heittelemättä poliisia kivillä. Se ei ole mikään syy tuollaiseen toimintaan, että on nuori. Kun itse olin nuori, niin kunnioitin poliisia. Kunnioitin myös kouluni opettajia ja vanhempiani.
 
Oma veikkaus on, että pussikalja porukasta helpommin se uho löytyy kuin noista mopoilla pärräävistä.

Minä taas veikkaan, että nämä kaksi harrastusta eivät sulje toisiaan millään tavalla pois. Yksi ilta mopoillaan ja joku toinen ilta ryypätään. Tai sitten molemmat samalla kerralla. Näin se on aina nuorilla ollut.
 
Minä taas veikkaan, että nämä kaksi harrastusta eivät sulje toisiaan millään tavalla pois. Toinen ilta mopoillaan ja joku toinen ilta ryypätään. Tai sitten molemmat samalla kerralla. Näin se on aina nuorilla ollut.

Silloin kun oli ite nuori ja maisteltiin niin ei tullut kyllä kukaan lähtenyt ajamaan. Jos et itse kyennyt pitämään siitä huolta niin kaverit piti. Ja jos tieto kiiri kotia saakka, että olit päissään ajellut niin varmasti sai kotona selkään, että roikasi. Omista tiedoista, ettei ainakaan kukaan porukasta jäänyt virkavallalle kiinni kännissä ajelemisesta. Viritetyistä mopoista kyllä ja joskus saattoi konstaapelit kaadattaa juomat maahan ja käskiä kotia.
 
Alkaskohan aseiden myyntikäyrät nousta kun tuo jatkuu.

Joissain USA:n osavaltioissa aseiden myyntikäyrät ovat +500% -tasolla ja myydään "varastossa tai tilattavissa on enää niitä, näitä ja noita, otatko vai jätätkö" -periaatteella. Myös ammusten saatavuus alkaa olla heikko kun niitäkin on myyty enemmän kuin varastoista löytyy ja tehtaat ehtivät tehdä.

Lähteenä aina luotettava poliittinen kommentaattori Tim Pool joka on siteerannut uutisoituja asioita suoraan kyseisistä linkeistä ja uutisista.
 
Kyllähän tämä vetää sanattomaksi. Poliisi instanssina asettuu jälleen kerran ja korostetusti BLM terroristi-porukan tukijaksi. Ei haittaa vaikka vähän kiviä ja polttopulloja lentää omaan tupaan. Nyt ollaan ihan oikeasti niin vakavan paikan edessä, että jokaisen pitää alkaa miettimään miten toimia, jos tilanne tästä vielä pahenee. Eli siitä sitten STASI hommelit pystyyn ja vaikka naapurin kimppuun, polpon siunauksella...
Tässä vähän lukemista "puolueettomalta" poliisiltamme. Ei uskoisi ellei omin silmin näkisi!
" Rasismi on rikos. Sitä ei pidä piilotella tai sietää. Suomalaisessa oikeusvaltiossa meillä jokaisella on erinomaiset mahdollisuudet pysäyttää rasisti, oli kyseessä sitten poliittinen päättäjä, julkisuuden henkilö, seinänaapuri tai poliisi."
https://blogi.poliisi.fi/kaikkien-turvaaja-kaikkina-aikoina/
 
Kyllähän tämä vetää sanattomaksi. Poliisi instanssina asettuu jälleen kerran ja korostetusti BLM terroristi-porukan tukijaksi. Ei haittaa vaikka vähän kiviä ja polttopulloja lentää omaan tupaan. Nyt ollaan ihan oikeasti niin vakavan paikan edessä, että jokaisen pitää alkaa miettimään miten toimia, jos tilanne tästä vielä pahenee. Eli siitä sitten STASI hommelit pystyyn ja vaikka naapurin kimppuun, polpon siunauksella...
Tässä vähän lukemista "puolueettomalta" poliisiltamme. Ei uskoisi ellei omin silmin näkisi!
" Rasismi on rikos. Sitä ei pidä piilotella tai sietää. Suomalaisessa oikeusvaltiossa meillä jokaisella on erinomaiset mahdollisuudet pysäyttää rasisti, oli kyseessä sitten poliittinen päättäjä, julkisuuden henkilö, seinänaapuri tai poliisi."
https://blogi.poliisi.fi/kaikkien-turvaaja-kaikkina-aikoina/
Varsinkin tuo seinänaapurin kyttääminen tuo viranomaisen sanomana aina mukavan totalitaristisen tuulahduksen. 1593454202459.png
 
Poliisin edustaja kirjoittaa näin
Ensin oli #metoo, nyt #blm.

Niin oli. No mitä #metoo oli, jos oli muutakin kuin joukkokiusaamista?

"seinänaapuri"

Tuossa mennään jo vaarallisille vesille. Seinänaapureita kyttäämään. Oli tarkoitus mikä tahansa niin DDR tuosta mieleen tulee. Se oli osa pahuuden valtakuntaa. Siellä kytättiin seinänaapureita.

Ja tää:
The man on the left is named Mark McCloskey and is a Lawyer from Missouri. He is also a registered Democrat and campaign donor to Bernie Sanders and Joe Biden. Pass it on

On menty monenlaisten horisonttien yli.. olikos tuo nyt sitten marxistit vs. bolshevikit?
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä siis EHKÄ tuon poliisi-irmelin puolustukseksi voi olettaa että, se on lukenut kaikki tietonsa hesarista. Näin ei pitäisi missään nimessä olla. Tuollainen tali-aivo tulee välittömästi erottaa, kuten kaikki muutkin BLM-viherkommari-taposet yms. Heidän toimintansa on yksinkertaisesti lainvastaista.
Mutta tätä tämä on. Kaikki! Vittu vapaavuoret, marinit, ohisalot, kirkko ja monet firmat huutaa JEEEEE kun valkoisia ryöstetään, raiskataan, ajetaan alueiltaan, ja tapetaan!
 
Back
Top