skärdis
Greatest Leader
Mitehä tuo Rexitti vaikuttaa tavallisen karvaperseen arjessa muutakuin puheenaiheena
Aika moni asioi brittiläisessä verkkokaupoissa kun kieli taittuu hyvin. Sitten ollaan tullirajan takana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitehä tuo Rexitti vaikuttaa tavallisen karvaperseen arjessa muutakuin puheenaiheena
Aika moni asioi brittiläisessä verkkokaupoissa kun kieli taittuu hyvin. Sitten ollaan tullirajan takana.
Toteutuessaan vaikutus jäisi meidän osalta ja muualla EU:n jäsenmaissa aika pieneksi ja väliaikaiseksi. Briteille itselleen tilanne olisi toinen koska käytännössä kaikki kaupalliset vienti/tuonti yhteydet jäisivät tullirajan taakse. Myös ulkomailla (EU:n jäsenmaissa mm. Espanjassa jne.) asuvien brittien tilanne tulisi todennäköisesti heikkenemään monilta osiltaan.Mitehä tuo Rexitti vaikuttaa tavallisen karvaperseen arjessa muutakuin puheenaiheena
No, aloitetaan vaikka niin, että sanomalehtipaperin myynti Britanniaan laskee ja paperitehdaskunnissa työttömyys kasvaa ennestään.
Minä ainakin olen helvetin iloinen, että britit pääsevät eroon eu-syövästä.Jos ero toteutuu niin olkaamme vain iloisia brittien puolesta. He saavat juuri sen mitä kansalaisten enemmistö halusi/kannatti eroa koskevassa kansanäänestyksessä.
No tulihan se sieltä. Johan sitä odotettiin.Minä ainakin olen helvetin iloinen, että britit pääsevät eroon eu-syövästä.
Kai se kysymys kuuluu, tuleeko tilalle kotimainen syöpä? Kuka tietää.Minä ainakin olen helvetin iloinen, että britit pääsevät eroon eu-syövästä.
Tuliko meikäläiseltä nyt vihapuhetta vai rasismia?No tulihan se sieltä. Johan sitä odotettiin.
Voi olla, mutta eipähän tarvitse pomppia joidenkin euvostoliittolaisten sekopää komukoiden pillin mukaan.Kai se kysymys kuuluu, tuleeko tilalle kotimainen syöpä? Kuka tietää.
Itse pidän meillä ihan omia virkamiehiämme ihan EU:n loisien veroisina byrokraatteina.
No nämä osittain nimenomaan ovat "EU loisia" kuten toisin kuin muut EU maat emme voi ampua valkoposkihanhia koska EU.Kai se kysymys kuuluu, tuleeko tilalle kotimainen syöpä? Kuka tietää.
Itse pidän meillä ihan omia virkamiehiämme ihan EU:n loisien veroisina byrokraatteina.
Älä hyvä mies äänestä sinne niitä viherkommunisteja.Tuliko meikäläiseltä nyt vihapuhetta vai rasismia?
Voi olla, mutta eipähän tarvitse pomppia joidenkin euvostoliittolaisten sekopää komukoiden pillin mukaan.
Parlamentin istuntokausien tauko on normaali toimenpide, mutta sen ajoitus ja kesto ei.Parlamentti jäädytetään, Kuningatar täytyy olla syväjäädytetty, PM on jäätävä spede, näin sen täytyy olla.
Jotenkin tähän tapaan se Saksassakin alkoi 30-luvulla.
Tuskin jaksan odottaa, miten manna ja hunaja alkavat virrata Brittein saarilla...Minä ainakin olen helvetin iloinen, että britit pääsevät eroon eu-syövästä.
Ja miten ne ruuhkautuvat satamissa.Tuskin jaksan odottaa, miten manna ja hunaja alkavat virrata Brittein saarilla...
Kai se kysymys kuuluu, tuleeko tilalle kotimainen syöpä? Kuka tietää.
Tämä.Kysymys on siitä, haluammeko byrokraatin, jonka määräykset tulevat Ranskasta ja Berliinistä vai Helsingistä.
I know.Parlamentin istuntokausien tauko on normaali toimenpide, mutta sen ajoitus ja kesto ei.
Kuningatar ei saa tehdä poliittisia päätöksiä, mutta BJ pisti kuningattaren tilanteeseen, jossa kumpikin vaihtoehto on poliittinen. Lain mukaan kuningatar saa pyytää neuvo hallitukseltaan, joten hän oli pakkoraossa. Kuningatarta ei voi asettaa tästä päätöksestä syytökseen, mutta pääministeri voidaan vääristä neuvoista kuningattarelle.
https://www.theguardian.com/politic...ut-eu-national-damns-brexit-settlement-scheme
Pahalta näyttää. Home Office on ruvennut kinnaamaan mun hakemuksen kanssa. Missään uutisessa ei ole miten Brittejä kohdellaan maan ulkopuolella. Ehkä eron jälkeen sekin asia pomppaa esiin kun paluukyydissä tulee EU kansalaiset osoittavat vihaansa niille.
Toivottavasti saadaan edelleen nähdä brittiläisiä tv sarjoja, sen ne osaa