Eduskuntavaalit 2019

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansai
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tälläisten perustelujen jälkeen on kyllä vaikea enää jatkaa.
Ei kannatakkaan, olet loukkaantunut :salut:

Enemmänhän tuossa HS:n uutiseksi poimitussa on yhteneväisyyksiä kuin tässä kuvassa..

trump_sika.jpg

Tätä oikein mietin kävelylenkillä,että miksi ihmeessä KEPU-uskovaisuus on niin vahvaa joidenkin osalta.

Eks-kepulaisena mietin kuule tätä samaa monesti kylmässä saunassa yksin. Keskusta muuttui sen 35 vuoden aikana, minkä minä sen piirissä olin, aivan täydelleen. Sen valtasivat pukumiehet ja - naiset ja jälki on ollut oikeasti jäätävää.

Keskustan aluetoiminta on pelastanut paljon eli vaalikone on todennäköisesti tehokkaampi kuin sos.demilla tai Kok. saati sitten pienemmillä. Ehdokasasettelussa on myös ollut taitoa. Eli se kenttä on tunnettu puoluetoimistossa paremmin kuin muut puolueet. Yhteys kenttäväkeen ja sen nokkamiehiin toimii parhaiten. Tässä on käsittääkseni SE, joka on ratkaissut monet vaalit.

Kun nuo organisatoriset palikat ovat kunnossa, niin monta töppäilyä voidaan kuitata. Vaalirahajupakan olisi käsittääkseni pitänyt jo herätellä yleisöä, paskalaki oli kruunu siihen päälle. Mutta mitäs, homma eikun porskuttaa.

Kun mietit sitä, että hyvällä organisoinnilla voitetaan vaaleja, niin paneehan se miettimään syntyjä syviä.

Eks-kepulaisena mietin kuule tätä samaa monesti kylmässä saunassa yksin. Keskusta muuttui sen 35 vuoden aikana, minkä minä sen piirissä olin, aivan täydelleen. Sen valtasivat pukumiehet ja - naiset ja jälki on ollut oikeasti jäätävää.

Keskustan aluetoiminta on pelastanut paljon eli vaalikone on todennäköisesti tehokkaampi kuin sos.demilla tai Kok. saati sitten pienemmillä. Ehdokasasettelussa on myös ollut taitoa. Eli se kenttä on tunnettu puoluetoimistossa paremmin kuin muut puolueet. Yhteys kenttäväkeen ja sen nokkamiehiin toimii parhaiten. Tässä on käsittääkseni SE, joka on ratkaissut monet vaalit.

Kun nuo organisatoriset palikat ovat kunnossa, niin monta töppäilyä voidaan kuitata. Vaalirahajupakan olisi käsittääkseni pitänyt jo herätellä yleisöä, paskalaki oli kruunu siihen päälle. Mutta mitäs, homma eikun porskuttaa.

Kun mietit sitä, että hyvällä organisoinnilla voitetaan vaaleja, niin paneehan se miettimään syntyjä syviä.

Toimiiko se väyrysmäinen tupailtajärjestelmä tämän päivän Suomessa ?

Eduskuntavaaleistakin oli poliittisen eliitin tarkoitus tehdä ilmastovaalit.

No huh, olisihan se ollutkin vaihtelua siihen Nato-vaalien sarjaan.....joita on ollut puheiden mukaan ainakin puolitoista vuosikymmentä. :cool:

Kannattaa olla tarkkana. Politiikan ameebat voivat kääntää hyödykseen suit sait tämänkin tilanteen. Ovat liukkaita kuin halvat palasaippuat, äkkiä huomaattekin, että jonkun koukun keksivät ja vanha onnenjuna jatkaa höyryämistään.

Joo, minä uskon ihan aidosti, että pääosa suomalaisista on kusetettavissa ilman muuta uskomaan kaiken sen mitä nytkin uskotellaan tehtävän. Lupauksia sataa kuin nuolia Crecyn taistelussa.

No huh, olisihan se ollutkin vaihtelua siihen Nato-vaalien sarjaan.....joita on ollut puheiden mukaan ainakin puolitoista vuosikymmentä. :cool:

Kannattaa olla tarkkana. Politiikan ameebat voivat kääntää hyödykseen suit sait tämänkin tilanteen. Ovat liukkaita kuin halvat palasaippuat, äkkiä huomaattekin, että jonkun koukun keksivät ja vanha onnenjuna jatkaa höyryämistään.

Joo, minä uskon ihan aidosti, että pääosa suomalaisista on kusetettavissa ilman muuta uskomaan kaiken sen mitä nytkin uskotellaan tehtävän. Lupauksia sataa kuin nuolia Crecyn taistelussa.

Ette kait te usko, että nämä yksittäissattumukset mitään muuttaisi? Orpon "kone" vaatii ruokaa ja BKT saadaan kasvamaan.
Parin viikon päästä mennään taas täysillä kohti ilmastovaaleja.

Toimiiko se väyrysmäinen tupailtajärjestelmä tämän päivän Suomessa ?

Paskat, nokkamiehet taluttavat muita karsinaan ja sementoivat valtansa järkkäämällä sopivista ihmisistä siilipuolustuksen ympärilleen. Taitavaa ja toimivaa. Perustuu siihen, että tarpeeksi moni on höynäytettävissä kilpimiehiksi ja -naisiksi.

Tupailtakautenahan jumaleissön vielä puoluedemokratia toimi. Nyt homma on täydelleen harvojen käsissä ja kiltit ja sopivat ihmiset suojaavat. Henkseliukot ovat korvautuneet jo aikoja sitten pukumiehillä ja -naisilla. Se näkyy.

Kiitos ja anteeksi.

Onkohan vaalikarjalta jo busseihin kohdistuneet iskuyritykset unohtuneet, kun pelkästään syrjäytyneihin pissiksiin kohdistuneet seksuaalirikokset ovat esillä?

Back