Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos luet viestini toisen kerran, niin ehkä huomaat, etten maininnut mitään muista puolueista. Vaan muista.Miksi ihmeessä muut puolueet valittaisi tai edes puhuisi siitä, että heidän kilpailijan puheenjohtajatentti katoaa näkyvistä?
Kyllä tuosta on muutkin kuin perussuomalaiset puhuneet, esimerkiksi minä.Jos luet viestini toisen kerran, niin ehkä huomaat, etten maininnut mitään muista puolueista. Vaan muista.
Otin viikon palkatonta ja jalkautan itseni vaalityöhön, suosittelen muillekin vaikka vain sitä jalkautumista ilman tulonmenetystä
Koetko tarvetta uskoa tuohon salaliittoon?Kyllä tuosta on muutkin kuin perussuomalaiset puhuneet, esimerkiksi minä.
Talvelan ekat suorituspisteet saavutettu. Melko nopeasti bongasivat, että vähän enemmän navea ja yms. huomaamattomuutta päälle niin pysyy kauemmin tapetilla.
Vakavasti puhuen tähän vaalimainos terroriin pitäisi puuttua tiukemmin, paljon on taas hajotettukin mainoksia ja eivät tosiaan mitään halpoja ole ne isommat.
Jos luet viestini toisen kerran, niin ehkä huomaat, etten maininnut mitään muista puolueista. Vaan muista.
Kadonneiden ohjelmien joukossa näytti olleen mm. Mumindalen. Oletko havainnut, että ruotsinkielisten muumien ystävät olisivat uhriutuneet persujen tavoin?
Miten paljon muumitarinoilla on vaikutusta vaalitulokseen
https://***iltapaska.fi/oulun-seutu/art-2000006055202.html
Tietäisitpä, siinä vieressä istuva ystäväni, millaisista oloista tuo perhe oli lähtenyt. Jos häviän vaalin sen takia, että tarjosin tälle perheelle kotini, niin olen valmis luopumaan heti vallasta ja politiikasta, Sipilä totesi viimeiseksi.
Miksi Sipilä ei kertonut samaa jo syksyllä 2015, että se olikin kristitty perhe joka oli oikeasti pakolaisperhe?
Sitä minä olen ihmetellyt.
Kaikkien tulijoiden taustathan tiedettiin (kertoi Päivi Nerg)
Motiivien kyseenalaistaminen on rasismia (totesi Petteri Orpo)
Vaikka olisi ollutkin niin temppu oli älyttömän typerä, se tutkitusti toi tuhansia laittomia siirtolaisia lisää.
Mutta olisiko ollut typerä temppu jos olisi kertonut puolustavansa kristittyjä islamistien vainolta? Ja tehnyt sen
niin näkyvästi että huomataan arabisomessa asti.
Työpaikalla jopa naiset sanovat äänestävänsä persuja. En ole ennen mokomaan törmännyt.
Vähemmän noissa suvakkeja on. Ainakaan maakunnassa.Ehkä ne tehtaiden duunareilla sietää enemmän paitsi jos luottamusmieskin on kommunisti tai demari
Talvelan ekat suorituspisteet saavutettu. Melko nopeasti bongasivat, että vähän enemmän navea ja yms. huomaamattomuutta päälle niin pysyy kauemmin tapetilla.
Jos yle olisi tahallaan poistanut Halla-ahon videon niin he olisivat samalla poistaneet muitakin ohjelmia. Sillä voisivat selittää että muka tekninen vika. Hetkinen, niinhän kävikin. Oikeasti tottakai se oli tekninen moka. Ykkösluokan syöttö Halla-Ahon lapaan. Kyllä Jussi sen tietää. Hän osasi välittömästi ottaa tilanteen haltuun. Varmasti tuli rutkasti lisää ääniä. Jotenkin tuntuu että tämä jytky on suurempi kuin kaksi edellistä. Työpaikalla jopa naiset sanovat äänestävänsä persuja. En ole ennen mokomaan törmännyt.