Eduskuntavaalit 2019

– Ottaisin kaikki mukaan. Ottaisin ton Jussin, Rinne totesi.

– Luulen, että se olisi Antti. Ei olisi kumpikaan vastentahtoisessa seurassa siellä, puheenjohtaja Jussi Halla-aho (ps) totesi.


Tuohan on jo ilmiselvää flirttailua :ROFLMAO: Antti ja Jussi ne yhteen soppii, huomenna viedään...

mummonmokki_uusikaupunki_2.jpeg


 
Miksi ihmeessä muut puolueet valittaisi tai edes puhuisi siitä, että heidän kilpailijan puheenjohtajatentti katoaa näkyvistä? :facepalm:
Jos luet viestini toisen kerran, niin ehkä huomaat, etten maininnut mitään muista puolueista. Vaan muista.
Kadonneiden ohjelmien joukossa näytti olleen mm. Mumindalen. Oletko havainnut, että ruotsinkielisten muumien ystävät olisivat uhriutuneet persujen tavoin?
 
Jos luet viestini toisen kerran, niin ehkä huomaat, etten maininnut mitään muista puolueista. Vaan muista.
Kyllä tuosta on muutkin kuin perussuomalaiset puhuneet, esimerkiksi minä.
 
Jos luet viestini toisen kerran, niin ehkä huomaat, etten maininnut mitään muista puolueista. Vaan muista.
Kadonneiden ohjelmien joukossa näytti olleen mm. Mumindalen. Oletko havainnut, että ruotsinkielisten muumien ystävät olisivat uhriutuneet persujen tavoin?

Miten paljon muumitarinoilla on vaikutusta vaalitulokseen :D :D :D
 
Miksi Sipilä ei kertonut samaa jo syksyllä 2015, että se olikin kristitty perhe joka oli oikeasti pakolaisperhe?
https://***iltapaska.fi/oulun-seutu/art-2000006055202.html
Tietäisitpä, siinä vieressä istuva ystäväni, millaisista oloista tuo perhe oli lähtenyt. Jos häviän vaalin sen takia, että tarjosin tälle perheelle kotini, niin olen valmis luopumaan heti vallasta ja politiikasta, Sipilä totesi viimeiseksi.

Sitä minä olen ihmetellyt. Voi miksi??

Kaikkien tulijoiden taustathan tiedettiin (kertoi Päivi Nerg)
Motiivien kyseenalaistaminen on rasismia (totesi Petteri Orpo)

Sipilällä saattoi olla hyvät aikeet mutta niillähän ne tiet on...
 
Miksi Sipilä ei kertonut samaa jo syksyllä 2015, että se olikin kristitty perhe joka oli oikeasti pakolaisperhe?


Sitä minä olen ihmetellyt.

Kaikkien tulijoiden taustathan tiedettiin (kertoi Päivi Nerg)
Motiivien kyseenalaistaminen on rasismia (totesi Petteri Orpo)

Vaikka olisi ollutkin niin temppu oli älyttömän typerä, se tutkitusti toi tuhansia laittomia siirtolaisia lisää.
 
Jos yle olisi tahallaan poistanut Halla-ahon videon niin he olisivat samalla poistaneet muitakin ohjelmia. Sillä voisivat selittää että muka tekninen vika. Hetkinen, niinhän kävikin. Oikeasti tottakai se oli tekninen moka. Ykkösluokan syöttö Halla-Ahon lapaan. Kyllä Jussi sen tietää. Hän osasi välittömästi ottaa tilanteen haltuun. Varmasti tuli rutkasti lisää ääniä. Jotenkin tuntuu että tämä jytky on suurempi kuin kaksi edellistä. Työpaikalla jopa naiset sanovat äänestävänsä persuja. En ole ennen mokomaan törmännyt.
 
Mutta olisiko ollut typerä temppu jos olisi kertonut puolustavansa kristittyjä islamistien vainolta? Ja tehnyt sen
niin näkyvästi että huomataan arabisomessa asti.

Sitten tilanne toki toinen, Irakista ja Syyriasta olisi itseasiassa voinu keräillä juuri noita kristittyjä valikoimalla kelle myöntää truvapaikka.
 
Työpaikalla jopa naiset sanovat äänestävänsä persuja. En ole ennen mokomaan törmännyt.

Nooo... väärät poliittiset mielipiteet niin lähtevät seuraavissa yt-neuvotteluissa ulos.

Riippuu tietysti alasta mutta jos on media-alalla, kaupan- tai pankkipuolen töissä niin turpahan on pidettävä kiinni. Ja kuvitelkaa mitä on olla persu yliopistolla!

Ehkä ne tehtaiden duunareilla sietää enemmän paitsi jos luottamusmieskin on kommunisti tai demari :D
 
Jos yle olisi tahallaan poistanut Halla-ahon videon niin he olisivat samalla poistaneet muitakin ohjelmia. Sillä voisivat selittää että muka tekninen vika. Hetkinen, niinhän kävikin. Oikeasti tottakai se oli tekninen moka. Ykkösluokan syöttö Halla-Ahon lapaan. Kyllä Jussi sen tietää. Hän osasi välittömästi ottaa tilanteen haltuun. Varmasti tuli rutkasti lisää ääniä. Jotenkin tuntuu että tämä jytky on suurempi kuin kaksi edellistä. Työpaikalla jopa naiset sanovat äänestävänsä persuja. En ole ennen mokomaan törmännyt.

Tekninen vika on tässä tapauksessa ihan uskottava selitys, jos Persut eivät olleet asialla :ROFLMAO: Melko varmasti oli ihan tahaton syöttö suoraan Halla-ahon lapaan ja Persut jos kukaan osaavat uhriutumisen jalon taidon, vaikka syyttävät samasta asiasta aina muita.

Halla-ahon tentti nousi listaykköseksi ja taas ovat entistäkin lähempänä Kokoomusta. Ero on tällä hetkellä alle prosentin ja se ei ole kyllä yhtään mitään. Kokoomus on tunnettu siitä, että se saa runsaasti viime hetken ääniä, mutta niin ovat Persutkin ja yleensä huomattavasti suuremmassa mittakaavassa. Jos edelliset vaalit olivat vähän tylsät, niin seuraavat eivät todellakaan ole. Sama pätee myös hallitusneuvotteluihin mikäli Persut pyyhkäisevät Kokoomuksen ohi.
 
Back
Top