Eduskuntavaalit 2019

Faktojen pohjalta voi aikanaan murhettua jos aihetta ilmenee. Tällä hetkellä on täysin auki jopa sekin saako Rinne edes hallitusta kasaan. Liian aikaista paskoa ihokastaan tässä vaiheessa
Mielestäni ei ole hyväksyttävää, että valtaa siirretään eduskunnalta ja hallitukselta pois keneltäkään kysymättä, kenenkään hyväksymättä. En sellaista demokraattisena pidä, riippumatta siitä mitä siitä seuraa vai seuraako mitään.

Kuka sen hyväksyy se hyväksyy, minä en hyväksy mutta en asialle tämän enempää mahda :rolleyes:
 
Ja sitten pyytäisin konkreettista esimerkkiä, miten vesimelonit ovat paljastaneet nimenomaisesti kommunistiset päämääränsä? Pelkästään vasemmalla olevia päämääriä ei lasketa, niille on oma terminsä.

Valitettavasti tähän en pysty kovin vakavasti suhtautumaan, koska tuntuu että joillekin kommunistiset toimintamallit on edelleen epäselviä vaikka itse on huputettu ja kuskattu Gulagiin uudelleenkoulutukseen kun Supon algoritmit hälyttivät että vihapuhelakia saatetaan rikkoa lähitulevaisuudessa.
 
Mielestäni ei ole hyväksyttävää, että valtaa siirretään eduskunnalta ja hallitukselta pois keneltäkään kysymättä, kenenkään hyväksymättä. En sellaista demokraattisena pidä, riippumatta siitä mitä siitä seuraa vai seuraako mitään.

Kuka sen hyväksyy se hyväksyy, minä en hyväksy mutta en asialle tämän enempää mahda :rolleyes:

Kuka tässä on siirtänyt valtaa kenellekään? Asioista keskustellaan ja sen jälkeen hallitusneuvottelijat hierovat päätöksiä. Ei ole mitään sen normaalimpaa kuin poliitikko kuuntelemassa asiantuntijoita. Ja vielä laajalla skaalalla niin kuin tässäkin tapauksessa. Kun kantansa esittävät EK/SAK/MTK/Yrittäjät niin melkein kaikki yhteiskunnan sektorit tulevat huomioiduiksi. Ainoa mistä voi huomauttaa on homman avoimuus kun mm. Eduskunta alkoi Sipilän hallituksen sotevääntöjen aikana vasiten salata tietoja siitä keitä talossa on vieraillut.
 
Eduskunnalla on edelleen 100 % päätösvalta.
Ei taida olla tarpeen kommentoida tuota.

Vasemmisto veti reilun äänienemmistön ja vasemmistolainen hallitus saadaan. Näinhän se menee, turha tässä on kitistä kun olen (Rinteen) porukan vaalityötä itsekin veroeuroillani tukenut.
 
Eiköhän se tarina jo tiedetä joten aika turha veivata samaa virttä.

Sama puolue samalla teemalla samassa hallituskokoonpanossa :unsure:

hqdefault.jpg
 
Kuka tässä on siirtänyt valtaa kenellekään? Asioista keskustellaan ja sen jälkeen hallitusneuvottelijat hierovat päätöksiä. Ei ole mitään sen normaalimpaa kuin poliitikko kuuntelemassa asiantuntijoita. Ja vielä laajalla skaalalla niin kuin tässäkin tapauksessa. Kun kantansa esittävät EK/SAK/MTK/Yrittäjät niin melkein kaikki yhteiskunnan sektorit tulevat huomioiduiksi. Ainoa mistä voi huomauttaa on homman avoimuus kun mm. Eduskunta alkoi Sipilän hallituksen sotevääntöjen aikana vasiten salata tietoja siitä keitä talossa on vieraillut.
Juu, hyvinhän tässä käy, en epäile hetkeäkään :rolleyes:
 
Juu, hyvinhän tässä käy, en epäile hetkeäkään :rolleyes:

Nyt arvosteltiin prosessia enkä näe siinä isossa kuvassa periaatteellista virhettä. Se käykö hyvin vai huonosti on kokonaan eri asia ja riippuu myös jokaisen perskohtaisista näkemyksistä.
 
Ei minulla ole mitään tarvetta propagoida. Persut ovat kuitenkin viime vaalikaudella näyttönsä antaneet. Uskon päinvastaiseen lopputulemaan vasta kun ensin näen toteutuksen.

Jaa että puoluejohdon potkiminen pois ja hallituksesta uslos joutuminen hallitusohjelman noudattamatta jättämisen vuoksi ei riitä näytöksi.:ROFLMAO:
Voi toki olla että joiltain on koko kuvio mennyt ohi tai sitten on kognitiivisissa toiminnoissa jotain vikaa.
 
Valitettavasti tähän en pysty kovin vakavasti suhtautumaan, koska tuntuu että joillekin kommunistiset toimintamallit on edelleen epäselviä vaikka itse on huputettu ja kuskattu Gulagiin uudelleenkoulutukseen kun Supon algoritmit hälyttivät että vihapuhelakia saatetaan rikkoa lähitulevaisuudessa.
Onko tämä nyt puhdasta trollausta vai viittaatko tuolla johonkin oikeasti todellisessa todellisuudessa tapahtuneeseen?
 
Jaa että puoluejohdon potkiminen pois ja hallituksesta uslos joutuminen hallitusohjelman noudattamatta jättämisen vuoksi ei riitä näytöksi.:ROFLMAO:
Voi toki olla että joiltain on koko kuvio mennyt ohi tai sitten on kognitiivisissa toiminnoissa jotain vikaa.

Tuon voi nähdä myös niin että PS pärjäsi hyvin vaaleissa ja pääsi hallitukseen. Toiminta oli kuitenkin niin amatöörimaista puuhastelua että puolue jakaantui. Jaossa jokseenkin kaikki kokemus lähti puolueesta.

Nyt pitäisi sitten uskoa että jos/kun sama PS saa hyvän tuloksen ja pääsee hallitukseen uusin kokemattomin voimin niin kaikki muuttuisi.

Ehkä muuttuukin. Tai sitten puolue jakaantuu pari vuotta myöhemmin ja äänestäjille kerrotaan miten kaikki muuttuu kun vain äänestätte meitä.

Jäämme odottamaan näyttöjä...
 
Eiköhän se tarina jo tiedetä joten aika turha veivata samaa virttä.

Miksi -persuilu- pitäisi unohtaa sen koommin kuin muidenkaan töhöilyjä? Minä ainakin pyrin parhaani mukaan kahtomaan kunkin puolueen touhuja ilman mitään suosikkiasemaa. En ole rakastunut yhteenkään enkä solminut avioliittoakaan mihinkään liikkeeseen.
 
Back
Top