Hallinkorva
Ylipäällikkö
Jokaisen pitää yrittää valita se tapa, miten elää ja opetella tyytymään. Mun kohdalla se ainakin on toiminut. Pakkoa ei ole kuin kuolla ja sekin tapahtuu vain kerran.![]()
Tämä on juuri näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jokaisen pitää yrittää valita se tapa, miten elää ja opetella tyytymään. Mun kohdalla se ainakin on toiminut. Pakkoa ei ole kuin kuolla ja sekin tapahtuu vain kerran.![]()
Olen tehnyt tulevan äänestämisen itselleni sangen helpoksi, se puolue joka lupaa ostaa eniten hävittäjiä saa ääneni. Niin on lentäminen verissä.
Täällähän alkaa kohta muodostumaan kinkeriporukka..Mulla se taitaa osua kristilliselle ehdokkaalle tällä kertaa.
Väyrynen lupaa sata Miggiä...(olikohan edellisellä kerralla mukana...?Ne kerkeää käännellä takkejaan vielä, tiedä vaikka asia varmistuisi viime minuuteilla. Mutta pysyn kannassani, 100 hävittäjää olisi komea luku.
Ps. Ääneni ei lähde halvalla ......
Väyrynen lupaa sata Miggiä...(olikohan edellisellä kerralla mukana...?
Pavesta kun on kyse, niin aina voi yllättyä. Eikös edellisen hankinnan koneet ollut ihan soivia pelejä?Kyllä, mutta joku taso pitää olla. Pave elää -80 lukua vahvasti. HYI!.
Siellä käydään viimeinen kisa kumpi on oikeassa..Pave on aina Pave, eikä muuksi muutu, ennen kuin herra kutsuu omiaan.
Piru häviääSiellä käydään viimeinen kisa kumpi on oikeassa..
Samoin täällä, tällä hetkellä elämää olen henkisesti terveempi enkä stressantunut kuten aikaisemmin vaikka rahallisesti onkin ollut parempia aikoja joskus ennen.Kuule, mun tulot on alle puolet siitä, mitä ne olivat parhaillaan. Ja elän paljon parempaa ja tyytyväisempää elämää kuin silloin -paljon tienatessani-.
Sitten lisäkipua aihettaa se, että PS on myös populistinen puolue.
Piru häviää
Olen tehnyt tulevan äänestämisen itselleni sangen helpoksi, se puolue joka lupaa ostaa eniten hävittäjiä saa ääneni. Niin on lentäminen verissä.
Ei tarvitse esittää tyhmää, selkeästi viittasin persujen äänestysnumeroihin eduskuntavaaleissa.
Kun ei saisi olla MIES ja esitetään tarinoita "kymmenistä sukupuolista" ja on se meetoo meetoo.
Ja kristinusko, kun koko koko eurooppalainen kulttuuri, arvot ja oikeuskäsitykset pohjautuvat kristinuskoon.
Ja kristinusko, kun koko koko eurooppalainen kulttuuri, arvot ja oikeuskäsitykset pohjautuvat kristinuskoon.