Eikä Ilimajoella lentokenttää.Seinäjoella ei ole Prismaa. Se on Nurmos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikä Ilimajoella lentokenttää.Seinäjoella ei ole Prismaa. Se on Nurmos.
Sitä kääritään n.20 kierrosta pään ja hengitysteiden ylitse. Silloin ei ikävät pöpöt tartuOlenkohan mä ymmärtänyt jotain väärin, kun en tiedä miten vessapaperi auttaa influenssan...
Ilmankos sitä sitten niin paljon hommataan, parin kymmenen sekunnin välein voi joutua purkamaan kun ei happi kulje. Sitten uusi setsiSitä kääritään n.20 kierrosta pään ja hengitysteiden ylitse. Silloin ei ikävät pöpöt tartu
Jännää tuo naureskelu somessa. Eivätkö ihmiset ole suvaitsevia? Kaikenlaiset sirkuspellehomopekat ovat ok mutta jos ihminen pukeutuu itsensä hyvin suojaten niin ei?
Ne on ollut menossa jo vähän aikaa...Eikös kohta ala Hullut Päivät?
Ekohapatusta, oikeasti pitäisi käyttää foliota...Sitä kääritään n.20 kierrosta pään ja hengitysteiden ylitse. Silloin ei ikävät pöpöt tartu
Haetaan metsästä lisää. That’s simpleUutisia myöten naureskellaan vessapaperin ostajille. Keskustelut käännetään järjestään vessapaperiin. On hassunhauskaa laittaa facebookkin päivitys: minä olen fiksu, en hamstraa vessapaperia kun minulla on bidee.
on mukavampi puhua vessapaperista, sen loppumiseen ei kuole kukaan ja jos bidee menee rikki niin pyyhkiköön vaikka isovarpaaseensa.
mites ne tyhjät tai ihan kohta tyhjät elintarvikehyllyt? Ruoka kun loppuu ja tulee nälkä menee äkkiä tunnelma ikäväksi
miksei uutisissa naureskella kun porukka ostaa ruokaa ja miksiköhän mahdetaan toitottaa ettei kannata ostaa ylimääräistä. Kun kerran vakuutellaan että ruokaa riittää ja varastot on loputtomat, niin luulis että näin talouskyykän kynnyksellä kannustettaisiin ja oikeen yllytettäisiin ostamaan hyllyt tyhjiin ja kauppiaat iloisesti hymyillen ja kassakoneen kilinän siivittäminä työntäisi vaan loputtomasta varastostaan uutta rullakkoa tilalle.. mitäs jos ei olekaan uutta rullakkoa?
Haetaan metsästä lisää. That’s simple
Elämä on täynnä valintoja. Jotkut asuvat maalla kuten sinä tai minä, toiset taas Kalliossa. Niiden ”parempien” palveluiden ja kulttuurin kestävyys paljastuu tällaisissa tilanteissa.siinä voi olla punavuoressa asusteleva graafikko-pirkko ohuesti karheena kun on ruttopuistossa citykania pyytämässä.. paljain käsin
Olenkohan mä ymmärtänyt jotain väärin, kun en tiedä miten vessapaperi auttaa influenssan...
Niistä kuolleista järjestelmä tekee marttyyreita, kuolivat ilmastoahdistukseenMutta nyt voi lopettaa laskemisen ja siirtyä arvailuun. Ensin thl ilmoitteli rajoittavansa tulosten julkaisua ja nyt ilmeisesti ollaan tilanteessa että testataan sairaalahenkilökuntaa ja ne jotka ovat kuolemassa keuhkokuumeeseen. Suomen ”tilastot” taitaa olla luotettavuudeltaan kiinan ja p-korean luokkaa. Seuraavaksi ilmoitetaan ettei uusia tapauksia suomessa ole tullut, kiitos hallituksen ja thl:n ankarien ja uraauurtavien toimien korona saatiin suomessa selätettyä
pikku-uutisena jossain nurkassa mainitaan että tänävuonna on influenssan jälkitautina ollut poikkeuksellisen paljon keuhkokuumetta, mutta ne rokottamattomat, piittaamattomat palikat joutikin kuolla.
Eli se minkä mää kuulin komppanian hevosmiehiltä, on totta. Me saadaan kaikki uudet NBC-asut, ja mennään Helsinkiin vahtimaan paperin kierrätystä...Syytä ei tarvitse pitkään etsiä - vessapaperista voi valmistaa viinaa.
Sanon nyt sen mitä aiemminkin, me ihmiset ollaan valitettavasti eläimiä. Meidän ihmeellinen osaaminen antaa mahkut huijata kuolemaa ja luontoa, mutta joskus luonto on meitä ketterämpi. Se on ikävää, on oma äitikin riskiryhmässä vankasti mutta ei se THL:ää kritisoimalla muutu. Se nyt vain on niin, että buffalolaumasta ei kaikki kesää näe. Kun äiti luonto kurmoottaa meitä, niin se vain otettava mitä annetaan. Näin se on ollut aina ja niin se tulee olemaan tulevaisuudessakin.Mutta nyt voi lopettaa laskemisen ja siirtyä arvailuun. Ensin thl ilmoitteli rajoittavansa tulosten julkaisua ja nyt ilmeisesti ollaan tilanteessa että testataan sairaalahenkilökuntaa ja ne jotka ovat kuolemassa keuhkokuumeeseen. Suomen ”tilastot” taitaa olla luotettavuudeltaan kiinan ja p-korean luokkaa. Seuraavaksi ilmoitetaan ettei uusia tapauksia suomessa ole tullut, kiitos hallituksen ja thl:n ankarien ja uraauurtavien toimien korona saatiin suomessa selätettyä
pikku-uutisena jossain nurkassa mainitaan että tänävuonna on influenssan jälkitautina ollut poikkeuksellisen paljon keuhkokuumetta, mutta ne rokottamattomat, piittaamattomat palikat joutikin kuolla.