Huhta
Greatest Leader
Kerro sitten, miltä susi maistuu
Ei nyt ruveta kiinalaisiksi, yksi korona riittää, kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kerro sitten, miltä susi maistuu
Hieno, ei ole koiraa karvoihin katsomistaSeurauksena:
Katso liite: 38296
Voihan tuo olla jo joku foorumilaisista, epäilen @baikal in omakuvaksi nuoremmilta vuosilta.Hieno, ei ole koiraa karvoihin katsomista
Voihan tuo olla jo joku foorumilaisista, epäilen @baikal in omakuvaksi nuoremmilta vuosilta.
Moni aseen ostava on nyt ensikertalainen
Tämähän on täysin väärä tapa hankkia suojeluase. Sillä pitäisi ampua ja harjoitella usein, muuten se on kuin auto ajotaidottomalle. Ajatellaan, että se ase on joku mystinen puolustuskeino joka jo olemassaolollaan tekee kodista turvallisen. Sitten se mojuu siellä yöpöydällä niin kauan, kunnes se lapsenlapsi löytää sen ja ampuu joko itsensä tai jonkun toisen. Jonka jälkeen se päätyy poliisin kautta sulattoon. Oliko siitä mitään hyötyä suojelutarkoituksessa? Ei.Moni ostaa ensimmäisen aseensa
Moni aseen ostava on nyt ensikertalainen, kuten georgialainen Betsy Terrel, 61.
Hän päätti marssia aseostoksille nähtyään kaaoksen ja hamstrauksen paikallisessa supermarketissaan.
– Aloin havaita ihmisten käyttäytyvän oudosti. Tuntuu siltä, että poliittiset levottomuudet ovat mahdollisia, Terrel kertoi ABC-uutisille.
Asekaupassa häntä järkyttivät vuorostaan pitkät jonot ja huventunut valikoima.
Terrel onnistui kuitenkin hankkimaan itselleen Glock 42 -pistoolin.
– Jos se pysyy yöpöydälläni eikä minun tarvitse koskea siihen, olen tyytyväinen, hän sanoo.
Hyvä huomio.Kuinkahan paljon tästä hamstrauksesta on sitä, että ihmiset on nyt kotona. Muksut vetää kuin hevoset ruokaa. Aikuiset ei eväitä/työpaikkaruokalassa. Eli vastaako kulutus Joulu yms pitkiä lomia.
Hyvä huomio. Meilläkin kolme teini-ikäistä kotona, joista kaksi poikaa, niin helvetisti menee ruokaa.Kuinkahan paljon tästä hamstrauksesta on sitä, että ihmiset on nyt kotona. Muksut vetää kuin hevoset ruokaa. Aikuiset ei eväitä/työpaikkaruokalassa. Eli vastaako kulutus Joulu yms pitkiä lomia.
Voihan sitä ajatella, että parturin on tartuttanut joku oireeton asiakas. Vaikea ottaa kantaa, kukin määrittää kohdaltaan.Mitenkä mahtaa olla parturin kanssa, uskallateko leikkauttaa hiuksenne ammattilaisella, vai oletteko alkaneet itse saksia pisimpiä otsakiehkuroitanne? Olen jo yli vuosikymmenen asionut samalla tutulla paikallisella yksityisyrittäjällä, jolla on liiketilassaan vain yksi tuoli, eikä muita asiakkaita yleensä ole siis samaan aikaan siellä. Muutaman kuukauden välein olen siellä käynyt ja nyt pitäsi kohta taas menne laittamaan hiuspehkoa kevätkuntoon.
Muistan joskus intissä, kun muutama kaveri ei ehtinyt lomilla parturiin, niin sitten niitä hiustuppoja ajeltiin koneella tuvan lattialle. Ei kovin siistiä jälkeä tullut, mutta kun palvelusohjeen mukainen ulkomuoto piti säilyttää niin konstit oli monet. Eli pitäisikö nyt turvallisuussyistä siviilissäkin siirtyä samoihin menetelmiin?
Tää on heleppo kun viime parturissa käynnistä on +10vMitenkä mahtaa olla parturin kanssa, uskallateko leikkauttaa hiuksenne ammattilaisella, vai oletteko alkaneet itse saksia pisimpiä otsakiehkuroitanne? Olen jo yli vuosikymmenen asionut samalla tutulla paikallisella yksityisyrittäjällä, jolla on liiketilassaan vain yksi tuoli, eikä muita asiakkaita yleensä ole siis samaan aikaan siellä. Muutaman kuukauden välein olen siellä käynyt ja nyt pitäsi kohta taas menne laittamaan hiuspehkoa kevätkuntoon.
Muistan joskus intissä, kun muutama kaveri ei ehtinyt lomilla parturiin, niin sitten niitä hiustuppoja ajeltiin koneella tuvan lattialle. Ei kovin siistiä jälkeä tullut, mutta kun palvelusohjeen mukainen ulkomuoto piti säilyttää niin konstit oli monet. Eli pitäisikö nyt turvallisuussyistä siviilissäkin siirtyä samoihin menetelmiin?