Mulla on samanlainen Glorian ruiskuMeinaatko näin Kummelimalliin?
Pahaa samannäköisyyttä on kyllä myrkyttäjän kanssa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on samanlainen Glorian ruiskuMeinaatko näin Kummelimalliin?
Pahaa samannäköisyyttä on kyllä myrkyttäjän kanssa
Onko sulla tullut pakonomaista tarvetta myrkyttää viattomia luontokappaleita?Mulla on samanlainen Glorian ruisku
Ee..eeee...en tunnusta..Onko sulla tullut pakonomaista tarvetta myrkyttää viattomia luontokappaleita?
Aktiivinen katuminen auttaa...Ee..eeee...en tunnusta..
Ai että, tollasilla sellereillä itsekin ammuskeli joskus natiaisenaOn tuo appiukon jäämistö kyllä melkosta perattavaa. Ukolla oli kyllä kotivarat kondiksessa. Yhessäkin patruunalootassa valmistusaika 1/1980 (en ollu edes syntynyt silloin) ja noita kaikenmaan paukkulootia, pussukoita ja nyssyköitä on ihan järkky määrä. Miljoonalaatikoita penniläisineen ja kummajaisineen on kans enempi ku riittävästi.
Katso liite: 31448Katso liite: 31449
Mä jyrkästi kielsin noiden muinaismuistojen läiskimisen. Epäilen vahvasti että tota kieltoa tullaan kyllä rikkomaan. Miehen haulikko on kyl senpäivänen lousku että varmaan ihan sama että mitä siihen lykkää sisään.
Nyt voit hankkia itsellesi sen, vanhemmat pani paikan myyntiin.Varmasti viihtyisä ja hieno paikka Hermannilla.
Tuo pullosysteemi oli itselle uusi ratkaisu, vois kuvitella että ajaisi asiansa, mädän kalan haju on varmasti vastustamaton repolaiselle. Ja eihän sitä tiedä vaikka Sakaalikin sattuis sun haaskalleMustikkaa vähän, puolukkaa näyttää kehittyvän runsaasti. Ihanan karpalokuva taas sinulla. Karpalonmehtuu kirpeänä syysaamuna on omanlaisensa puuha sekin.
Muutaman metrin pyrähtävä iso pyynpoikue osui tänään eteen ja yksi irtomehto. Kahtelin vähän kettuhaaskan paikkaa. Aion vähän modernisoida syötitystä, kokonaisten sianruhojen raahaaminen ei ole tätä päivää. Olen pähkäillyt maahanhaudattuja kalalla täytettyjä pulloja, joista lähtee suht huomaamaton putkin vähän ylöspäin ja ruokintaan koirannappulaa. Pakkasen tultua sitten joku lihaisampi satsi. Saa nyt nähdä.
Tuo pullosysteemi oli itselle uusi ratkaisu, vois kuvitella että ajaisi asiansa, mädän kalan haju on varmasti vastustamaton repolaiselle. Ja eihän sitä tiedä vaikka Sakaalikin sattuis sun haaskalle
Joku moottorisahalla ontoksi jykerretty pökky vois olla koiran nappulalle hyvä, ei erottus mutta kettu sais sieltä sen verran evästä että palais toistekin paikalle.Vihtu kuule, joka paikassa häärii jos minkälaista suojeluihmistä. Minä haluan pitää omat mestani vähän pois silmistä pois mielestä. Haaskapyynnin pyrin järjestämään nopeaksi ja tehokkaaksi, toki jo ajankäytön kannaltakin se on tarpeen. Mulla on ollut tuo pullo tai sanko maahan haudattuna jo pitkään ohjelmistossa. Siinä on kehitettävää, että millä tavoin ruokkii kävijöitä....kyllä minä keksin jonkin konnuuden siihenkin....eipähän uteliaat pällistelijät sotke hyviä mestoja.
Joku moottorisahalla ontoksi jykerretty pökky vois olla koiran nappulalle hyvä, ei erottus mutta kettu sais sieltä sen verran evästä että palais toistekin paikalle.
Onko repolaisen metsästyksessä jotain rajoitteita? Ja voihan susiakin kutsua syömään.
Nyt voit hankkia itsellesi sen, vanhemmat pani paikan myyntiin.