Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin suunniteltu on melkein syöty.. vai saatu..Toukomettisen pyynnillähän se syöntiriistan mehtuukausi alkaa. Uutta reseptiä olen pähkäillyt, tosin parasta olisi pähkäillä vasta huomisaamun jälkeen. Meinaan kokeilla seuraavaa: putsattu lintu voipannulle saamaan ylleen rusakan hunnun, sisuskunta täytetään riisillä, mustapippurilla ja suolalla. Paistoon ylle silavaa, reilu kypsennys, niin että lintu on varmasti kypsä. 200 astetta uuniin onkaa. Kastelua lihaliemellä noin vartin välein. Oletan, että on syntisen hyvää. Kypsennysajaksi epäilen tunti ja vartti.
Toukomettisen pyynnillähän se syöntiriistan mehtuukausi alkaa. Uutta reseptiä olen pähkäillyt, tosin parasta olisi pähkäillä vasta huomisaamun jälkeen. Meinaan kokeilla seuraavaa: putsattu lintu voipannulle saamaan ylleen rusakan hunnun, sisuskunta täytetään riisillä, mustapippurilla ja suolalla. Paistoon ylle silavaa, reilu kypsennys, niin että lintu on varmasti kypsä. 200 astetta uuniin onkaa. Kastelua lihaliemellä noin vartin välein. Oletan, että on syntisen hyvää. Kypsennysajaksi epäilen tunti ja vartti.
^Koira rukka...
Isäntä makaa siis sohvallaMä olen joskus ehdottanut josko toi rohjo vois maata vaikka sohvalla.. tuntuu viihtyvän paremmin pylvässängyssä silkkilakanoilla..
Isäntä makaa siis sohvalla
Jos olisin kyyhky, roudaisin vain kirjeitä kaupungissa, maalla lentely on näköjään hengelle hubaa...
Mä olisin toripulu, pöllisin mummoilta pullaa
Etkö muka ulostaisi "turistien" päälle yhtään?. Itselläni kiusaus olisi suuri.