Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Makkaratarjoilu..
Makkaratarjoilu..
Makkaratarjoilu oli vielä laitettu lukusuunnassa ylimmäksi ja ensimmäiseksi ilmoitukseen, niin kyllähän se on selvästi kohdennettua markkinointia...Juu, ihan selvä reserviläistapahtuma, itseasiassa ihan siitä käheimmästä päästä vielä.
Makkaratarjoilu..
Mitenpä on kansalaisilla havaintoja kanalintupoikueista tältä kesältä? Omilla kotinurkilla vähemmän kuin viime vuonna.
Kyllä niitä on täällä meilläpäin vielä paremmin kuin viime vuonna. Yli 70 näköhavaintoa itsellä kesäkuusta tähän saakka. Metsoa ehkä jopa paremmin kuin teertä. Yllättäen riekkoakin olen päässyt näkemään, ei ole niin yleinen täällä meillä.Mitenpä on kansalaisilla havaintoja kanalintupoikueista tältä kesältä? Omilla kotinurkilla vähemmän kuin viime vuonna.
Verkossa leviävä metsästysvideo sai ex-kansanedustajan raivoihinsa – näin kommentoi itsekin leijonan kaatanut Gustav Hägglund
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006207364.html
"Skotlantilainen James Melville jakoi videon lähes 130 000 seuraajalleen, jolloin se lähti leviämään kulovalkean tavoin ympäri maailmaa.
Videolla on jo yli viisi miljoonaa katselukertaa, ja sitä on jaettu yli 80 000 kertaa. Yksi jakajista on kokoomuksen entinen ministeri, kansanedustaja ja puheenjohtaja Pertti Salolainen. "
Mitäs mieltä porukat on tästä?
En pidä itse tuota fiksuna harrastuksena, mutta ihmettelen lehdistön asennetta.
Lehdistö jeesustelee maalittamisesta, mutta itse jakaa videota jossa pyydetään selvittämään ampujien henkilöllisyys. Rikkoiko henkilöt lakia? Suurella todennäköisyydellä ei.
Mitä seuraa kun tyyppien henkilöllisyys saadaan selville. Kivapuhetta? No ei todellakaan. (Videon henkilöt ei ole suomesta, mutta kuitenkin)
vastuuta ei kyllä kanneta, vaan todetaan vain "me vain kirjoitimme siitä"