En oikein vaan ymmärrä että minkä ongelman tuo poistaa? Ei ole avotuli? Aika iso myöskin risukeittimeksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Postissa tulossa myös pieni palonsuojamato jota voi laittaa sen alle siltä varalta että kekäleitä tippuu.
En ole havainnut vääntymistä eikä mitään ongelmaa saada se kasaan kuin uutena.
Kuinka pahasti tuo vääntyy käytössä? Saako enää nätisti taitettua kasaan?
Minä olen hämmästynyt, ettei hanhille saada minkäänlaista rotia. Puuhastellaan byrokratian kanssa ja tehdään tutkintapyyntöjä poliisille, jos joku lanketti jää täyttämättä.On se tuo peuran vapauttaminen pyyntiluvista kovempi pala tietyille kuin Natoon liittyminen vasureille.. Mää ole kauhia hämmästyny..
Hän kiikutti hanhen tietysti oikeaoppisesti poltettavaksi??Rotikka sai. Katso liite: 62101
Poltti sen ruuansulatuksessaan. Oli aika ähkynä sen jälkeen.Hän kiikutti hanhen tietysti oikeaoppisesti poltettavaksi??
Mulla on Clasulta hommattu tämmöinen. Jos paistaa kunnolla niin latailee se jotenkin virtapankkia täyttäen. Puhelin jos on päällä ja tähän yhdistää niin +-0. En tän speksejä muuten muista, kolmenkympin peli. Hintaluokkaa ylemmäs menisin nyt jos hommaisin. Nelisensataa grammaa painoa.Onkos palstan kanssaeräilijöillä kokemuksia retkikäyttöön suunnitelluista kevyistä aurinkopaneeleista?
Itsellä on nyt kesäkaudelle suunnitteilla pari vähän pidempää melontareissua, ja olen tässä hiljalleen ruvennut jo suunnittelemaan mukaan lähtevää varustusta. Aikaisemmilla reissuilla on pärjätty hyvin ihan ennen lähtöä täyteen ladatulla puhelimella + powerbankilla, jolla saa tarvittaessa kertaalleen ladattua puhelimen täyteen. Nyt pidempiä reissuja varten jäin kuitenkin pohdiskelemaan, josko jonkinlaisella kannettavalla aurinkopaneelilla saisi järkevästi ladattua powerbankkiin uutta puhtia, ja siitä sitten taas edelleen tarvittaessa puhelimiin. Muutama vuosi takaperin muistan joitain arvosteluja kyseisistä laitteista lukeneeni, ja niistä ei kauhean mairittelevaa kuvaa kyllä jäänyt. Onko täällä kukaan mahdollisesti hiljattain kokeillut tuollaista järjestelmää käytännössä, ja onko jollakulla mahdollisesti suosituksia hyvistä tuotteista?
Onko se tämä?Mulla on Clasulta hommattu tämmöinen. Jos paistaa kunnolla niin latailee se jotenkin virtapankkia täyttäen. Puhelin jos on päällä ja tähän yhdistää niin +-0. En tän speksejä muuten muista, kolmenkympin peli. Hintaluokkaa ylemmäs menisin nyt jos hommaisin. Nelisensataa grammaa painoa.Katso liite: 62311
Just toi. Vähän alakanttiin arvioin näköjään painon.
Kannattaa ottaa varavirtalähde mukaan ja varmistaa että netti kuuluu. Voi muuten tulla aika pitkäksi...Kävin tänään hieman tiedustelemassa valtion lupamailla sorsapassipaikkoja. Yksi syrjäinen metsäjärvi löytyi, sorsia siellä en nähnyt mutta yksittäisen joutsenen kyllä. Meneeköhän ihan arpapeliksi koko homma kun venettä ei tuolle järvelle ole että edes houkutuskuvia pääsisi laittamaan? Onko mitään järjenhivettä vaan valikoida randomisti kaistale rannalta ja odotella siinä rauhassa aamulla ja illalla?