Soldierblue
Ylipäällikkö
Missä sää pyörit? Kainuun metsissä?että pääsee taas kulkemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Missä sää pyörit? Kainuun metsissä?että pääsee taas kulkemaan.
Mulla tällanen budjettiratkaisu. Toiminut ihan ok 4 vuotta, sienien kuivaamiseen ihan toimiva peli.Onko kuivureista kokemusta? Suositella saa..
Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan rajoilla. Kainuuseen on vielä matkaa.Missä sää pyörit? Kainuun metsissä?
Vinkkejä repun valintaan...siis vailla.
Käyttö kauppareissuilla, lasten kanssa retkeillessä(siis kaikki tavarat tässä) ympäri vuoden.
Tähän asti käytössä ollut Haglöfsin Tight XL pro, jonka "lötköyteen" menee hermot. Siis hyvä kantaa, mutta kun jotain pitäisi saada, niin kaikki on kuin pihalla kuin Jokisen eväät.
Savotan Jääkäri M ja L on herättänyt kiinnostusta monipuolisuutensa ansiosta, ehkä L jopa enemmän.
Onko kokemuksia?
Tuo L olisi oma valinta jos lasten kanssa kannat enemmän tavaraa. Molempia olen painon kanssa kokeillut, ihan hyvän oloisia ovat. Itsellä ei tosin noita ole, omat rinkat/reput on Berghausin tuotteita.
Tällanen pikkasen perinteisempi lähtis nyt HHSportin loppuunmyynnistä edullisesti.
http://www.hhsport.fi/retkeilijan-maailma/tuote/savotta-rajapartio/773001455/
Tuossa katoaa se monipuolisuus, mitä L tarjoaa... painonsa puolesta M ja L on yllättävän lähellä toisiaan.
Supernovan 45l Karrimoriakin mietin..
Kommenttia m05:sta retki ja yleiskäyttöön?
Vinkkejä repun valintaan...siis vailla.
Käyttö kauppareissuilla, lasten kanssa retkeillessä(siis kaikki tavarat tässä) ympäri vuoden.
Tähän asti käytössä ollut Haglöfsin Tight XL pro, jonka "lötköyteen" menee hermot. Siis hyvä kantaa, mutta kun jotain pitäisi saada, niin kaikki on kuin pihalla kuin Jokisen eväät.
Savotan Jääkäri M ja L on herättänyt kiinnostusta monipuolisuutensa ansiosta, ehkä L jopa enemmän.
Onko kokemuksia?
Harmi ettei mahu normikokonen trangia. Itellä on jääkäri ämmän kummallakin puolella noi ja mukavasti lisää tilaa tuo.Nämä XL kokoisetkin saa siihen, itse aion hankkia ne.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-tst-yleistasku-xl/56522
Itsellä L, on huippu ja toimii päivärepusta viikon vaelluksille, pitempäänkin jos laitat lekan tai savotan isot sivutaskut ja vielä lantiovyöllekin parit taskut kiinni.
Juu, jos sulla on kuvauskamppeita matkassa, niin silloin tuo L on varmasti oikea valinta.Tuo itse on yksi syy, miksi L on kiinnostavampi. Valokuvausta aikanaan enemmän tehneenä tuli jokin fetissi varustevyöhön ja pussukoihin...aivan ylivoimainen yhdistelmä kameroiden kanssa remutessa..
En minä enää kameroita viitsi raahata..Savottakin on jo riittävän suolaisen hintainen, nuo Eberlestockit on ilmeisesti mirhamia..Juu, jos sulla on kuvauskamppeita matkassa, niin silloin tuo L on varmasti oikea valinta.
Edit: tietty Eberlestockin rinkatkin vois olla sopivia tollaseen tarpeeseen
Äkillisen rikastumisen yhteydessä saattais olla mahdollista tollasen Eberlen ostaminen, muuten eiEn minä enää kameroita viitsi raahata..Savottakin on jo riittävän suolaisen hintainen, nuo Eberlestockit on ilmeisesti mirhamia..
En minä enää kameroita viitsi raahata..Savottakin on jo riittävän suolaisen hintainen, nuo Eberlestockit on ilmeisesti mirhamia..
Minulla on ns. "kiintiö täynnä" kuvaamista ja ei sellaisia synny vaikka raahaisin romun mihin hevonkuuseen...se on erimiesten hommaa..Miksi ei kameroita? Olisi kiva katsella täälläkin hienoa eräkuvia.
Olisikos jotain muita "potentiaalisia" ehdokkaita, mitkä pitäisi lisätä perehtymislistalle?Äkillisen rikastumisen yhteydessä saattais olla mahdollista tollasen Eberlen ostaminen, muuten ei
Minulla on ns. "kiintiö täynnä" kuvaamista ja ei sellaisia synny vaikka raahaisin romun mihin hevonkuuseen...se on erimiesten hommaa..
Äkillisen rikastumisen yhteydessä saattais olla mahdollista tollasen Eberlen ostaminen, muuten ei
En ole kovin seurannut alaa Canonin 1DX:n jälkeen.Itse olen ihan amatööri..
Mita kenttäkelpoista peruskameraa suosittelisit jolla voisi saada mukiinmeneviä kuvia niin synkässä kuusikossa kuin tunturillakin?