lukkarinapulainen
Majuri
Tuplasukat hyvät (jos vain toinen villainen, niin se ihoa vasten), villaiset jalkarätit paremmat.Millaset kengät/sukat sulla oli? Tuplasukilla pärjää paremmin jos meinaa tulla rakkoja tai hiertymiä.
Tuli tepasteltua 20 kilsaa plantaasilla (nahkasaappaissa ja sarkahousuissa tietysti) ja olin yllättynyt kuinka hyvin oli vattuja (ei ole kameraa, olen pahoillani). Parissa minuutissa lakki ja taskut (myös kellotasku) pullollaan.
Arvaan että jos ylihuomenna menen korin kanssa, niin siellä ei ole enää mitään. Myös pieniä metsämansikoita oli jo hieman.

Sarkahousut säästän itse vähän vilposemmalle, eiköhän sitä jo elokuulla voi kaivaa nekin esille.
Liian isot kumisaappaat, merkki Panther ja tavalliset sukat...ei ollut mitään stabiliteetiä niissä, kotimatkalla mulla oli 3 pari sukkia päällä ja se oli helpompi
Emäntä kävi nakkaamassa minut sopivan taaperruksen päähän, arveli että en poimisi niin paljoa kun joudun ne kantamaan pois. Tosin siinä vaiheessa kun raahasin nuo 20 litraa kotiin, niin alkoi epäilemään, että onko isäntä enää yhtään viisas