Esittele itsesi

Kyllähän täälla alkaa olla kasassa sievä kopla, etten sanoisi.
 
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Noska

Miksi et esittele itsesi? en ole lukenut jotain susta...

Kyllä mä oon joskus esittelyn kirjoittanut ja näkyy se vielä seisovan tuolla sivulla 10.

Joo mutta ei luke paikka eli joukko-osastoa ja milloin.
 
baikal kirjoitti:
Kyllähän täälla alkaa olla kasassa sievä kopla, etten sanoisi.

Onkohan herra kenraali milloin katsonut viimeksi peiliin. AInakaan allekirjoittaneelle ei sievä ole ensimmäinen sana, joka mieleen pälkähtää kun kyseiseen itsensätarkasteluvälineeseen vilkaisee.
 
Hejsan kirjoitti:
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Noska

Miksi et esittele itsesi? en ole lukenut jotain susta...

Kyllä mä oon joskus esittelyn kirjoittanut ja näkyy se vielä seisovan tuolla sivulla 10.

Joo mutta ei luke paikka eli joukko-osastoa ja milloin.

Sitten sun täytyy se selvittää jostain muualta. :cool:
 
Mistä Noska? onko se niin salaa missä sä kävit inttin?
 
Hejsan kirjoitti:
Mistä Noska? onko se niin salaa missä sä kävit inttin?

Pienellä päättelyllä tulet tulokseen, ettei vaihtoehtoja ole kuin yksi.
 
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Mistä Noska? onko se niin salaa missä sä kävit inttin?

Pienellä päättelyllä tulet tulokseen, ettei vaihtoehtoja ole kuin yksi.

ja se vaihtoehto on kysyä sulta..laita vaikka YV minulle :)
 
Kysymys Kyltsille: käytetäänkö nykyään tuota tiedtja:n merkkiä yleisesti? +25 vuotta sitten kaikki (myös tiedtjat) käyttivät sitä merkkiä, missä tuo murtoviiva ei ollut musta.
 
nurmipora82 kirjoitti:
Mies, 29v, Oulu. 1/02 Jpr, rk-mies/tekakuski

Hyvä. Saatiin joukkoon yksi pyssykylän tuntija lisää.
 
Helsingistä. Koulutukselta panssarijääkärijoukkueen pst-partion johtaja. Ikää yli 20, mutta alle 25.
 
Tervetuloa mukaan keskustelemaan ! Uudet osallistujat ovat aina hieno juttu. Älkää sitten pelästykö, täällä on muutamia kohtuullisen rankastikin asiansa esittäviä !
 
Lappeenrannasta. Peruskoulukseltani pioneeri Korialta 75/76 josta 9 kuukautta Rauk:ssa. Nykyisin puolustusvoiman hyväksymä MPK:n
sotilaskouluttaja. Enpä paljon kommentoi, seurailen vaan.
Tykkään edelleen räjäytellä ja onneksi saan siihen kohtuullisesti mahdolliisuuksia.
 
Moro!
Ikää 26v armeijassa Lapin Lennostossa II/2005 Res korp.
Kuljetuksen miehiä ja samalla nimimerkillä pyörin entisellä susi1 saitillakin.
 
Jälleen on yksi perinnefoorumin jäsen kuultuaan susi1 irtaututmiskäskyn löytänyt vihdoin k-pisteelle. Tervetuloa crane.
 
noska kirjoitti:
Jälleen on yksi perinnefoorumin jäsen kuultuaan susi1 irtaututmiskäskyn löytänyt vihdoin k-pisteelle. Tervetuloa crane.

Johan täällä on makkaraa ehditty käristelemään. :cool:

Tervetuloa!
 
Kiitän herroja ystävällisestä vastaanotosta.
Tosiaan tuli eilen illalla mieleen,että piruvie mitäs muita saitteja sitä vois olla kuin edesmennyt susi1.
Pikaisella googlettelulla löyty sitten tämä,kun vielä samoja nimimerkkejä näky olevan ilo liuta,niin liittyminen oli pakko tehdä. :a-smiley:
 
Back
Top