Baltriber
Eversti
Noihan on ollut jo monessa "premium luokan" autoissa pitkään. Mersussahan on ip-kamera, eka se vain näytti kuvaa kojetaulussa nopeusmittarin vieressä, eli ihan hitsin hyödyllinen, mutta nykyisin heijastaa kohteet tuulilasiin HUD-tyyliin.
Itse haluaisin jutella Volvon insinöörien kanssa, ei mulla mitään isoa asiaa ole, mutta kunhan kysyisin että mikä idea siinä on että kun laitan akuston latauksen moottorilla päälle, niin vaihteisto menee manuaaliksi...
kun menet insinöörien juttusille niin kysäseppä samalla kuka suunnitteli volvoon sen valon mikä syttyy kun joku lamppu sammuu, siis sen varoitusvalon. Mä nimittäin tahon tavata sen heppulin, täytyy olla ihan timanttinen huumorintaju tyypillä joka lätkäisee tollaseen patavanholliseen jollaan varoitusvalon missä on kirkkoveneen kuva. Täytys melkeen käydä kattomassa onko käyttöohjekirja vielä olemassa ja kattoa mitä siinä sanotaan (pito menetetty-valo, osta uusi moottori-valo, aja miehesi autolla kunnes hän tankkaa omasi-valo, jarrut ei toimi-valo, tyhjennä tilisi marmoritiskillä-valo, liuta ovet auki tai kiinni, pakkasta tai ei pakkasta-valoja ja sitten kaiken sen valomeren keskellä loimottaa tussun kuva..)
mä kyllä luulen että se kirkkovene on joku pikkujoulujen jälkeinen lipsahdus, pompsukka höylänny sihteeriä suunnittelupöydällä ja tuhertanut sen tussun kuvan vähän kuin voiton merkiksi, sitten se unohtui siihen..