Eurabia ??

Mosuri kirjoitti:
Second kirjoitti:
Mistä vitusta näitä tilastoja oikein poikii!

Toivon, että hillitset kirjoitteluasi vaikka oletkin kiihtyneessä tilassa.

Juu tässä jo itkua pukkaa. Ei auta, lääkitys on otettava käyttöön uudelleen. Niin se on. voi voi.

On se pirua kun ei White Power eikä Rantaruotsalaisetkaan minusta tykkää. Kaikki pitää minua ahdas pipoisena paskana, Rantaruotsalaisille olen jokin ahdasmielinen-juntti-suomi-idiootti (ja potenttiaalisesti MAMU vastainen) ja White Power nazeille taas minä olen MAMUjen halaaja.

Kyllä tämä kultainen keskitie on sitten raskasta elettävää. Kukaan ei rakasta ja kaikki sylkee silmille.
 
Vaikkakin sinä esiinnyt isänmaallisena ja oikeistolaisena kansalaisena, niin yllättävän paljon sinun mielipiteistä kuultaa läpi tilanne Neuvostoliitossa 30-luvulla.

Kansanvihollisia nähtiin joka käänteessä ja rotupuhtautta vaalittiin erinomaisella innolla ja hartaudella.

Joka neljäs suomalainen sai maksaa hengellään siitä, että he kuuluivat väärään etniseen ryhmään.

Välillä tulee mieleen ,että ettet sinä vain olisi takinkääntäjä joka kaipailee vanhoja hyviä neuvostoaikoja.

Odoteltaessa uutta pääministeriä ja SUPO:n päällikköä, niin sinä voisit harjoitella turistiviisumilla uutta tulevaa toimenkuvaasi Venäjällä. Kaukasialaisten kohtelu Venäjällä nykyisellään muistuttaa kovasti sitä mitä sinä kaipaat Suomeenkin.:D:D
 
Second kirjoitti:
Mosuri kirjoitti:
Second kirjoitti:
Mistä vitusta näitä tilastoja oikein poikii!

Toivon, että hillitset kirjoitteluasi vaikka oletkin kiihtyneessä tilassa.

Juu tässä jo itkua pukkaa. Ei auta, lääkitys on otettava käyttöön uudelleen. Niin se on. voi voi.

On se pirua kun ei White Power eikä Rantaruotsalaisetkaan minusta tykkää. Kaikki pitää minua ahdas pipoisena paskana, Rantaruotsalaisille olen jokin ahdasmielinen-juntti-suomi-idiootti (ja potenttiaalisesti MAMU vastainen) ja White Power nazeille taas minä olen MAMUjen halaaja.

Kyllä tämä kultainen keskitie on sitten raskasta elettävää. Kukaan ei rakasta ja kaikki sylkee silmille.

Kekkosen ja kepun raskas varjo on edelleenkin sinun ja Juhaparin yllä (Baikalin minä olen luokitellut vanhaksi ja hyväksi maalaisliittolaiseksi)
 
Nimimerkki Alfresco kirjoitti 9.4.2011
http://hommaforum.org/index.php/topic,47128.0.html
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1374443/Police-hid-abuse-60-girls-Asian-takeaway-workers-linked-Charlene-Downes-murder.html#ixzz1Ir7SqmxO

"Britanniassa on paljastunut pedofilirengas, joka houkutteli kymmeniä nuoria tyttöjä seksiin lupauksilla tupakasta, viinasta ja kokaiinista.

Rengas tuli poliisin tietoon 2003 kun eräs uhreista hävisi. Poliisin raportti ja havainnot jätettiin kuitenkin julkaisematta rasismileiman pelossa eikä yleisöä varoitettu pedofiilirenkaasta. Poliisi piti tutkimusten suorittamista hankalana poliittisen korrektiuden ja yhteiskunnallisen rauhan säilyttämisen takia.

Rengas nimittäin toimi erilaisten etnisten ravintoloiden puitteissa, jotka olivat lähi-idän maahanmuuttajien pyörittämiä. Yhteensä 60 tyttöä on hyväksikäytetty ainakin yhdentoista Blackpoolin alueen etnisen ravintolan seksiliiketoiminnassa. Tyttöjen ikä oli 11-15 vuotta. eräässä oikeuskäsittelyssä esiintyi mm. spekulointia siitä, että yksi hävinneistä uhreista olisi jauhettu lihaksi kun ravintolan työntekijä oli vitsaillut, että jäänteet olisi "mennyt kebabeihin".

http://www.dailymail.co.u...murder.html#ixzz1Ir7SqmxO

Onneksi voimme Suomessa oppia muiden virheistä."
 
Vanha veteraani kirjoitti:
Second kirjoitti:
Mosuri kirjoitti:
Second kirjoitti:
Mistä vitusta näitä tilastoja oikein poikii!

Toivon, että hillitset kirjoitteluasi vaikka oletkin kiihtyneessä tilassa.

Juu tässä jo itkua pukkaa. Ei auta, lääkitys on otettava käyttöön uudelleen. Niin se on. voi voi.

On se pirua kun ei White Power eikä Rantaruotsalaisetkaan minusta tykkää. Kaikki pitää minua ahdas pipoisena paskana, Rantaruotsalaisille olen jokin ahdasmielinen-juntti-suomi-idiootti (ja potenttiaalisesti MAMU vastainen) ja White Power nazeille taas minä olen MAMUjen halaaja.

Kyllä tämä kultainen keskitie on sitten raskasta elettävää. Kukaan ei rakasta ja kaikki sylkee silmille.

Kekkosen ja kepun raskas varjo on edelleenkin sinun ja Juhaparin yllä (Baikalin minä olen luokitellut vanhaksi ja hyväksi maalaisliittolaiseksi)

Ei kai?

jesuskekkonen.jpg
 
Second kirjoitti:
Kyllä tämä kultainen keskitie on sitten raskasta elettävää. Kukaan ei rakasta ja kaikki sylkee silmille.

Ei tässä ole mitään keskitietä. Sinä olet joko uusmarxilaisten puolella ja kannatat ns. "monikulttuurisuutta" TAI sitten sinä olet niiden puolella jotka kannattavat oikeusvaltiota ja ihmisoikeuksia.

Vaihtoehtoina on ihmisarvoinen elämä järjestäytyneessä yhteiskunnassa TAI reaalimonikulttuurinen dystopia.
 
Mosuri kirjoitti:
Second kirjoitti:
Kyllä tämä kultainen keskitie on sitten raskasta elettävää. Kukaan ei rakasta ja kaikki sylkee silmille.

Ei tässä ole mitään keskitietä. Sinä olet joko uusmarxilaisten puolella ja kannatat ns. "monikulttuurisuutta" TAI sitten sinä olet niiden puolella jotka kannattavat oikeusvaltiota ja ihmisoikeuksia.

Vaihtoehtoina on ihmisarvoinen elämä järjestäytyneessä yhteiskunnassa TAI reaalimonikulttuurinen dystopia.

Minulle on ollut aikaisemmin hiukan epäselviä ne perusteet miksi armeija jakaa nykyisellään tietyn määrän E-luokituksia, mutta sinun myötä tuokin ongelma alkaa olla historiaa.

Ehdottaisin ylläpidolle sinun kuntoisuusluokan muuttamista E-portaaseen.

Jos foorumilla nimettömänä esiintyvät henkilöt ovat niitä kuuluisia "lerppahattuja", niin te voisitte joutessanne tarkistaa Mosurin kantakortin ja tehdä tarvittavat muutokset sinne. Mahdollisten aseenkantolupien uudelleen harkintakaan ei varmaankaan ole pois suljettu.
 
Joho, on tullut tästä tråådieta puhutava.....

Sillon kun perustin tämän, minä halusin vaan että te herätte ja että ei Suomi te sama virhe kun toiset länsimaat.
Teillä on jo lopputilos käjesään (cameron, merkel, rans pres, monikultuurisuus ei toimi) mitä myöhemmin tapahtuu maalle.

Parempi että Suomi hoitaa omat kansalaiset ja hommat ensin ja ei importerarta lisää ongelmia.

Sitten tullee tämmöisiä kysymyksiä teille, Kuka on suomalainen, mitä on suomalaista kultuuria y m.
Lihapullat tulee Turkista..Suomi on aina ollu monikultuurinen maa bla bla bla.......rajat auki, Suomi kuuluu kaikkille bla bla
 
Vanha veteraani kirjoitti:
Mosuri kirjoitti:
Second kirjoitti:
Kyllä tämä kultainen keskitie on sitten raskasta elettävää. Kukaan ei rakasta ja kaikki sylkee silmille.

Ei tässä ole mitään keskitietä. Sinä olet joko uusmarxilaisten puolella ja kannatat ns. "monikulttuurisuutta" TAI sitten sinä olet niiden puolella jotka kannattavat oikeusvaltiota ja ihmisoikeuksia.

Vaihtoehtoina on ihmisarvoinen elämä järjestäytyneessä yhteiskunnassa TAI reaalimonikulttuurinen dystopia.

Minulle on ollut aikaisemmin hiukan epäselviä ne perusteet miksi armeija jakaa nykyisellään tietyn määrän E-luokituksia, mutta sinun myötä tuokin ongelma alkaa olla historiaa.

Ehdottaisin ylläpidolle sinun kuntoisuusluokan muuttamista E-portaaseen.

Jos foorumilla nimettömänä esiintyvät henkilöt ovat niitä kuuluisia "lerppahattuja", niin te voisitte joutessanne tarkistaa Mosurin kantakortin ja tehdä tarvittavat muutokset sinne. Mahdollisten aseenkantolupien uudelleen harkintakaan ei varmaankaan ole pois suljettu.

Juuri tuollaiset jutut paljastavat kansainvälisyyskiihkoilijoiden oikean karvan. Eli ilmeisesti ihmiset on suljettava laitokseen määrittelemättömäksi ajaksi jos heillä ei ole "oikeat" poliittiiset mielipiteet? Eli juurikin niitä päämääriä joihin vihervasemmisto pyrkii. Miten mahtaa käydä? Onko tuo kuvailemasi alkua ja jos väärät mielipiteet jatkuu niin lapset otetaan huostaan ja suoritetaan vasektomia "yhteiskunnallisena itsepuolustuksena"?

Sopiva diagnoosikin löytyy.

"Hiipivä skitsofrenia (ven. вялотекущая шизофрения) oli sairausluokitus, jonka avulla Neuvostoliitto ja jotkut sosialistiset maat sulkivat toisinajattelijoita ja muita yhteiskuntaan kriittisesti suhtautuvia mielisairaalahoitoon.[1] Lännessä tämä nähtiin totalitaariseen yhteiskuntaan liittyvänä karkeana ihmisoikeuksien polkemisena ja lääketieteen hyväksikäyttönä sorron välineenä.[1] Neuvostoliiton psykiatriyhdistys erotettiin Maailman psykiatriliitosta 1983, kylmän sodan viimeisen huippukauden aikana. Jäsenyys palautui vuoden 1989 lopulla.

Hiipivä skitsofrenia oli Neuvostoliittolaisen psykiatri Andrei Snežnevskin kehittämän kolmiportaisen skitsofrenialuokituksen yksi muoto. Sen hoitomuotoina käytettiin muun muassa sähköshokkihoitoa sekä vuorottelevia kuumia ja kylmiä kylpyjä sekä insuliinipistoksia[1], jotka olivat kautta maailman käytettyjä terapiakeinoja, mutta omasivat myös kiduksen luonteen. Länsimaissa luokitusta ei hyväksytty, eikä hiipivän skitsofrenian kaltaista sairautta tunnettu lainkaan. Niinpä Neuvostoliiton sisäministeriön alaisten mielisairaaloiden toimintaa pidettiin yksinomaan kidutuksena.

Snežnevski ei hyväksynyt ihmissuhteiden osuutta mielenterveyssyiden horjumisessa eikä myöskään psykoanalyysiä. Psykoanalyysiin on diktatuureissa aina suhtauduttu torjuvasti.[2]

Hiipivän skitsofrenian Snežnevski diagnosoi seuraavasti: "Muutokset alkuperäiseen persoonallisuuteen ovat ristiriitaisia. Potilaalla havaitaan optimismia, vilkasta toimintaa, aktiivista osallistumista entisen passiivisuuden asemesta, taistelua oikeudesta uuteen elämään." Tätä kaikkea oli edeltänyt vuosia kestänyt vaihe, jota kukaan ei ollut huomannut. Otaksuttiin, että potilas oli jo aikaisemmin ollut psykoottinen ja nyt muuttunut muun muassa uudistusmieliseksi ja uppiniskaiseksi. Toisinajattelijan toimittaminen oman tahtonsa vastaiseen hoitoon oli inhimillistä. [3] Tunnetut toisinajattelijat kuten biologi Žores Medvedev , neuropsykologi Vladimir Bukovski ja matemaatikkko Leonid Plyusch diagnosoitiin kärsivän hiipivästä skitsofreniasta.

Psykiatriassa nojattiin jo varhain Josif Stalinin viitoittamaan politiikkaan. Kun hän puheessaan joulukuussa 1929 nosti "käytännön" tärkeämmäksi kuin "teorian" ja korotti poliittisen arvostelukyvyn tärkeämmäksi kuin tieteellisen, psykiatrit olivat tieteenharjoittajista ensimmäisiä, jotka lähtivät uuden järjestelmän tukijoiksi.[4] Ja näin psykiatrian poliittinen manipulointi aloitettiin toimesta 1930-luvun alussa ja muutettiin Lavrenti Berijan komentaman NKVD:n alaisuuteen vuonna 1939.
Vieraillessaan Helsingissä vuonna 1977 neuvostoliittolainen professori Georgi Morozov totesi, että "Yhteiskuntajärjestelmien eroilla on yhteyttä neurooseihin... Neuvostojärjestelmä on on onnistunut takaamaan kansalaisten perusturvallisuuden. On työtä, asuntoja ja humaaneja ihmissuhteita." Hän myös mainitsi, että itsemurhien ehkäisemiseksi tehtävä työ on turhaa. Samoin kiellettiin alkoholismin syiden tutkiminen, sillä itsemurhia eikä alkoholismia esiintynyt kommunistisessa yhteiskunnassa. [5].

Stalinin johdattelema suunta ei koskenut pelkästään psykiatriaa, vaan eri alojen tieteenharjoittajia erotettiin, vangittiin ja katosi ja kuoli muun muassa Gulag-leirijärjestelmän pyörteisiin.[1] Tieteen tekeminen alistettiin totalitaariselle valtaideologialle, samoin kuin natsi-Saksassa ja tästä seurasi perustavalla tavalla tuhoisa jakso molempien maiden tieteelle.[1] Käytännössä poliittinen taho määritteli, mikä oli oikeanlaista tiedettä ja muun muassa yliopistoissa vallitsi poliisivaltion ilmapiiri, jossa opiskelijat vakoilivat salaisen poliisin laskuun toisiaan ja professoreja.[1] Tyypillisiä syytöksiä tieteenharjoittajia vastaan oli vasta-vallankumouksellisuus, anti-materialismi ja anti-pavlovilaisuus.[1]
Vielä vuosina 1965- 1967 moskovalaiset sosiologit erotettiin viroistaan, sillä he olivat "liian nuoria ja liian kokemattomia" ja he olivat saaneet "kauheita tuloksia" tutkiessaan huumeiden käyttöä ja itsemurhia. [6]"


http://fi.wikipedia.org/wiki/Hiipiv%C3%A4_skitsofrenia
 
Hejsan kirjoitti:
Iltasanomat lehti se foorummi

Koulussa 3-5 vuotta vanhemmat somalit vaativat11-vuotiaalta pojaltani ...

niin, tuohan kertoo vain korkeasti koulutetun opettajan käsittämättömän väärästä käsityksestä, jos tuo on totta

väkivaltaan turvautuminen on aina väärin ja rangaistavaa. riippumatta siitä kuinka paljon toinen ***tuilee. rikokset ovat eri kokoluokkaa. ***tuilu saattaa sekin olla rangaistavaa

mitä lähempänä olen ollut lehdissä kirjoitettuja asioita, sitä vähemmän uskon lehtien referaatteja... tämä on empirismiä

Second kirjoitti:
Kyllä tämä kultainen keskitie on sitten raskasta elettävää. Kukaan ei rakasta ja kaikki sylkee silmille.

niin, äärimielipitenden omaavat ovat aina oikeassa, ei ole harmaan eri sävyjä vaan ainoastaan mustaa tai valkoista (ja tässä keskustelussa tämä ei viittaa ihonväreihin ;) )


Mosuri kirjoitti:
Ei tässä ole mitään keskitietä. Sinä olet joko uusmarxilaisten puolella ja kannatat ns. "monikulttuurisuutta" TAI sitten sinä olet niiden puolella jotka kannattavat oikeusvaltiota ja ihmisoikeuksia.

Vaihtoehtoina on ihmisarvoinen elämä järjestäytyneessä yhteiskunnassa TAI reaalimonikulttuurinen dystopia.

lähinnä uusmarxilaisia tällä hetkellä ovat persut. tutustu persujen talouspoliittisiin teemoihin, niin huomaat että ne ovat vasemmistoliiton ja skp:n välissä

no tehdäänkö tästä maasta "ideaalimonokulttuurinen utopia" tuon "reaalimonikulttuursen dystopian" vastakohdaksi?

asetat päärynän ja melonin vastakkain. mistä olet sen oppinut?


mitkä ryhmät aiot potkaista ulos maasta?
 
Vanha veteraani kirjoitti:
Second kirjoitti:
Mosuri kirjoitti:
Second kirjoitti:
Mistä vitusta näitä tilastoja oikein poikii!

Toivon, että hillitset kirjoitteluasi vaikka oletkin kiihtyneessä tilassa.

Juu tässä jo itkua pukkaa. Ei auta, lääkitys on otettava käyttöön uudelleen. Niin se on. voi voi.

On se pirua kun ei White Power eikä Rantaruotsalaisetkaan minusta tykkää. Kaikki pitää minua ahdas pipoisena paskana, Rantaruotsalaisille olen jokin ahdasmielinen-juntti-suomi-idiootti (ja potenttiaalisesti MAMU vastainen) ja White Power nazeille taas minä olen MAMUjen halaaja.

Kyllä tämä kultainen keskitie on sitten raskasta elettävää. Kukaan ei rakasta ja kaikki sylkee silmille.

Kekkosen ja kepun raskas varjo on edelleenkin sinun ja Juhaparin yllä (Baikalin minä olen luokitellut vanhaksi ja hyväksi maalaisliittolaiseksi)

:D
 
Ruotsissa vaihetaan kansaa??

Siis ulkomaan taustat = utländsk bakgrung on tullut lisää vuosina 2002-2010 430 000 ihmisiä
ruotsi tausta 0 svensk bakgrund ja ruotsin tausta on tullut lisää vain 35 000 ihmisiä

demografi_sverige.jpg


http://affes.wordpress.com/
 
Kaupunkien maahanmuuttajakiintiöt, rotuerottelu ja todellisuus

http://octavius1.wordpress.com/2011/04/10/kaupunkien-maahanmuuttajakiintiot-rotuerottelu-ja-todellisuus/

Pääkaupunkiseudun kaupungit ovat yhteistuumin tehneet päätöksen, jonka mukaan kaupunkien työntekijöistä maahanmuuttajien osuus tulee nostaa vastamaan heidän osuuttaan asukkaista. Keinoina tämän päämäärän saavuttamiseen käytetään positiivista diskriminaatiota, eli maahanmuuttaja ohittaa kantaväestöön kuuluvan aina rekrytointitilanteessa, vaikka osaaminen, koulutus ja muut edellytykset eivät vastaisikaan työn vaatimuksia tai muita tehtäviin halukkaiden osaamista.

Maahanmuuttajuutta lisää jonkin sanattoman sopimuksen mukaan tumma ihonväri ja islamin usko. Tästä syystä esimerkiksi Venäjältä muuttaneet ovat rekrytointitilanteessa afrikkalaisten alapuolella tässä uudessa epävirallisessa rotuluokittelussa. Ilmiö on todella hämmentävä, mutta se on täyttä totta Suomessa vuonna 2011. Joku voisi väittää Suomen olevan rotuerottelun uusi suurvalta.

Minulla oli yhdessä projektissa etuoikeus seurata tämän ohjelman toteutumista käytännössä parin viikon ajan hyvin läheltä. Sille bordellille ei voi kuin nauraa.

Vaativiin asiantuntijatehtäviin oli saatu rekrytoitua suomalaisen AMK:n käynyt ihminen, joka täyttää hienosti oikean maahanmuuttajan määritelmän. Asiantuntijan tehtäväkuva on oikeasti vaativa ja edellyttää laajaa osaamista sekä kunnallishallinnon omituisten kiemuroiden tuntemista. Sen kahden viikon aikana, jota hommaa sivusilmällä seurasin, voin vakuuttaa, ettei työskentely kaupungin organisaatiossa huippuasiantuntijalta kauheasti vaadi. Arvoisan maahanmuuttajan aamupäivä kului leppoisasti Skypessä, missä hän seurusteli ilmeisesti sukulaistensa kanssa. Huippuasiantuntijalla oli mukanaan oma miniläppäri, jolla kontakteja pidettiin yllä – ilmeisesti kaupungin tietoturvasäännökset kieltävät skypettämisen – tätä asiaa en tarkemmin tiedä.

Iltapäivällä moniosaajaa perehdytettiin työtehtäviin, joita hänen oletettiin osaavan hoitaa. Perehdytys tuntui jo lähtökohtaisesti toivottomalta, koska lähes kielitaidoton (kahdeksan vuotta Suomessa asunut) maahanmuuttaja tuskin ymmärsi perehdytyksestä yhtään mitään, ei osannut alansa substanssia eikä hänellä luonnollisesti ollut pienintäkään käsitystä kunnallishallinnon vaativasta ja haastavasta byrokratiasta.

Hänen piti tuottaa materiaalia omaan duuniini ja lopputulos oli ystävällisesti ilmaistuna täysin hyödytön. ”Työ” jouduttiin paikkaamaan muun organisaation toimesta ylitöinä. Koomisinta oli ohimennen seurata kyseisen asiantuntijan ja yksikön päällikön lounastuntia. Yksikönpäällikölle oli nimittäin annettu tulostavoitteeksi palkata maahanmuuttaja ja maahanmuuttaja olikin monikulttuuriuskoa puhisevan kunnallisvirkamiehen suuri ylpeydenaihe. Hänellä oli aito maahanmuuttaja organisaatiossa eikä kaikilla muilla päälliköillä vastaavaa ollut. Lounastunnilla molemmat söivät taukohuoneessa lounaaksi eväitään. Lounastunti on tietysti vaatimaton ilmaisu, sen päivittäisen kahden tunnin aikana he mm. opettelivat huolellisesti sanan B-I-O-J-Ä-T-E-A-S-T-I-A ja jätteiden lajittelun merkityksen ilmastonmuutoksen torjumisessa. VMP.

Asialle ei voi tietysti kuin nauraa hyväntahtoisesti ja paskaisesti.

Voisi tietysti ihmetellä, että miksi kukaan organisaatiossa ei nostanut asiaa esiin? Jokainen kyseisen viraston henkilöistä ihmetteli ja naureskeli touhulle – mutta vain epävirallisesti.
Voisi myös kysellä kyseisen kaupungin veronmaksajien puolesta, että mitä vittua? Kyseinen maahanmuuttaja oli käsittääkseni palkattu jollain TE-keskuksen projektirahoituksella sellaisilla ehdoilla, että vain maahanmuuttaja voi paikan saada. Lisäksi palkka oli ällistyttävän hyvä, reilusti yli suomalaisten keskipalkan. En tiedä meneekö tämä aivan lakien mukaan oikein, enkä viitsi asiaa edes tarkistaa, mutta normaalin oikeustajun mukainen se ei ainakaan ole.
Itselleni heräsi casestä pari aika oleellista kysymystä.

Miten AMK:n loppututkinnon voi saada täysin ammattitaidoton ihminen?
Miten tutkinnon voi saada läpi ilman kielitaitoa ja vielä kielitaitotason läpäisseenä?
Miten ammattikoulun voi käydä ilman edes alkeellista MS:n toimistotuotteiden osaamista?
Johtopäätökset ovat sen sijaan aika helppoja.

Koko nykyinen AMK-laitos rahoituksineen oppilasvalintoineen jne. on laitettava maan tasalle ja rakennettava uudelleen.
Koko kunnallishallinto päättäjineen ja virkamiehineen on puhdistettava painepesurin kanssa. Muuten tämä maa on tuhon oma.
Kunnallisvaalit ovat parin vuoden kuluttua. Niilläkin uurnilla tavataan.
 
Hejsan kirjoitti:
Ruotsissa vaihetaan kansaa??

Siis ulkomaan taustat = utländsk bakgrung on tullut lisää vuosina 2002-2010 430 000 ihmisiä
ruotsi tausta 0 svensk bakgrund ja ruotsin tausta on tullut lisää vain 35 000 ihmisiä

demografi_sverige.jpg


http://affes.wordpress.com/

Kumpaan tolppaan Hejsan kuuluu?
 
Juhaparkele :D

vastaus: 4 ;)
 
vehamala kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Juhaparkele :D

vastaus: 4 ;)

Katsoppas vaan, Hejsan alkaa oppia :a-laugh:

Täytyy myöntää, että pedagogiset jipponi näyttää kylvetyn otolliseen maaperään.
 
adam7 kirjoitti:
lähinnä uusmarxilaisia tällä hetkellä ovat persut. tutustu persujen talouspoliittisiin teemoihin, niin huomaat että ne ovat vasemmistoliiton ja skp:n välissä

no tehdäänkö tästä maasta "ideaalimonokulttuurinen utopia" tuon "reaalimonikulttuursen dystopian" vastakohdaksi?

asetat päärynän ja melonin vastakkain. mistä olet sen oppinut?


mitkä ryhmät aiot potkaista ulos maasta?

Oletko ollenkaan tietoinen näistä poliittisen korrektiuden ja monikulttuurisuuden taustoista? Ainakin siinä korkeakoulussa jossa itse opiskelin neuvostojärjestelmän kannattajat siirtyivät massoittain monikultin ja poliittisen korrektiuden kannattajiksi vuoden 1992 jälkeen. "Edistyksellisyys" jatkoi toisessa kaavussaan yhteiskuntamme tuhoamista. On se kumma kuinka venepakolaisten vastustajista tuli yhden järjestelmän romahdettua heidän suurimpia ystäviään- ihme ja kumma vietnamilaiset ystäväni jostain syystä halveksivat näitä "ihmiskunnan hyväntekijöitä"?

Koska luonnollisesti suomalaiset ovat rasisteja ja meillä ei ole omaa kulttuuria kuten tiedotusvälineet meille toistuvasti kertovat (ja siten esim. Vihavaisen havainnot eivät ole valideja)- kehotan sinua tutustumaan esim. Harvardin yliopiston professorin Robert Putnamin tutkimuksiin siitä kuinka monikulttuurisessa yhteisöissä elävät ihmiset kokevat itsensä vieraantuneiksi.

Muistan kuinka 1980-luvulla oli olemassa valtio jossa vähemmistöä suosittiin enemmistön kustannuksella. Jostain kumman syystä järjestelmää ei pidetty hyvänä. Päin vastoin apartheid oli useimpien henkisesti terveiden ihmisten mielestä varsin sairas järjestelmä! Nyt jostain kumman syystä Suomessakin haluta lanseerata "positiivinen syrjintä" ts. "sorrettuja" vähemmistöjä pitäisi suosia enemmistön kustannuksella. Syrjintä on syrjintää oli sen eteen sitten liitetty kuinka hieno määre tahansa.

Jos nyt taas palattaisiin erääseen vähemmistöön jonka tunnen hyvin. Ihmetyttää edelleenkin miksi Suomen vietnamilaiset pärjäävät niin hyvin tässä rasistisessa maassa? Vai voisiko sittenkin taustalla olla se, että he tulevat kulttuurista jossa arvostetaan kovaa työntekoa, perhettä ja "oman osan tekemistä" yhteisössä? Onko kohtuutonta vaatia, että jos Suomeen muuttaa ulkomaalaisia saisimme enemmän heidän kaltaisiaan ja vähemmän sellaisia keskiaikaisessa heimokulttuurissa eläviä kiihkoilijoita jotka eivät viitsi tehdä töitä jos valtio antaa rahaa?

Ps. ehdottomasti tykkään melonista. Olen ollut meloni yrityksessä töissä ja jopa seurustellut yhden melonin kanssa.
 
miheikki kirjoitti:
Kaupunkien maahanmuuttajakiintiöt, rotuerottelu ja todellisuus

http://octavius1.wordpress.com/2011/04/10/kaupunkien-maahanmuuttajakiintiot-rotuerottelu-ja-todellisuus/

Pääkaupunkiseudun kaupungit ovat yhteistuumin tehneet päätöksen, jonka mukaan kaupunkien työntekijöistä maahanmuuttajien osuus tulee nostaa vastamaan heidän osuuttaan asukkaista. Keinoina tämän päämäärän saavuttamiseen käytetään positiivista diskriminaatiota, eli maahanmuuttaja ohittaa kantaväestöön kuuluvan aina rekrytointitilanteessa, vaikka osaaminen, koulutus ja muut edellytykset eivät vastaisikaan työn vaatimuksia tai muita tehtäviin halukkaiden osaamista.

Maahanmuuttajuutta lisää jonkin sanattoman sopimuksen mukaan tumma ihonväri ja islamin usko. Tästä syystä esimerkiksi Venäjältä muuttaneet ovat rekrytointitilanteessa afrikkalaisten alapuolella tässä uudessa epävirallisessa rotuluokittelussa. Ilmiö on todella hämmentävä, mutta se on täyttä totta Suomessa vuonna 2011. Joku voisi väittää Suomen olevan rotuerottelun uusi suurvalta.

Minulla oli yhdessä projektissa etuoikeus seurata tämän ohjelman toteutumista käytännössä parin viikon ajan hyvin läheltä. Sille bordellille ei voi kuin nauraa.

Vaativiin asiantuntijatehtäviin oli saatu rekrytoitua suomalaisen AMK:n käynyt ihminen, joka täyttää hienosti oikean maahanmuuttajan määritelmän. Asiantuntijan tehtäväkuva on oikeasti vaativa ja edellyttää laajaa osaamista sekä kunnallishallinnon omituisten kiemuroiden tuntemista. Sen kahden viikon aikana, jota hommaa sivusilmällä seurasin, voin vakuuttaa, ettei työskentely kaupungin organisaatiossa huippuasiantuntijalta kauheasti vaadi. Arvoisan maahanmuuttajan aamupäivä kului leppoisasti Skypessä, missä hän seurusteli ilmeisesti sukulaistensa kanssa. Huippuasiantuntijalla oli mukanaan oma miniläppäri, jolla kontakteja pidettiin yllä – ilmeisesti kaupungin tietoturvasäännökset kieltävät skypettämisen – tätä asiaa en tarkemmin tiedä.

Iltapäivällä moniosaajaa perehdytettiin työtehtäviin, joita hänen oletettiin osaavan hoitaa. Perehdytys tuntui jo lähtökohtaisesti toivottomalta, koska lähes kielitaidoton (kahdeksan vuotta Suomessa asunut) maahanmuuttaja tuskin ymmärsi perehdytyksestä yhtään mitään, ei osannut alansa substanssia eikä hänellä luonnollisesti ollut pienintäkään käsitystä kunnallishallinnon vaativasta ja haastavasta byrokratiasta.

Hänen piti tuottaa materiaalia omaan duuniini ja lopputulos oli ystävällisesti ilmaistuna täysin hyödytön. ”Työ” jouduttiin paikkaamaan muun organisaation toimesta ylitöinä. Koomisinta oli ohimennen seurata kyseisen asiantuntijan ja yksikön päällikön lounastuntia. Yksikönpäällikölle oli nimittäin annettu tulostavoitteeksi palkata maahanmuuttaja ja maahanmuuttaja olikin monikulttuuriuskoa puhisevan kunnallisvirkamiehen suuri ylpeydenaihe. Hänellä oli aito maahanmuuttaja organisaatiossa eikä kaikilla muilla päälliköillä vastaavaa ollut. Lounastunnilla molemmat söivät taukohuoneessa lounaaksi eväitään. Lounastunti on tietysti vaatimaton ilmaisu, sen päivittäisen kahden tunnin aikana he mm. opettelivat huolellisesti sanan B-I-O-J-Ä-T-E-A-S-T-I-A ja jätteiden lajittelun merkityksen ilmastonmuutoksen torjumisessa. VMP.

Asialle ei voi tietysti kuin nauraa hyväntahtoisesti ja paskaisesti.

Voisi tietysti ihmetellä, että miksi kukaan organisaatiossa ei nostanut asiaa esiin? Jokainen kyseisen viraston henkilöistä ihmetteli ja naureskeli touhulle – mutta vain epävirallisesti.
Voisi myös kysellä kyseisen kaupungin veronmaksajien puolesta, että mitä vittua? Kyseinen maahanmuuttaja oli käsittääkseni palkattu jollain TE-keskuksen projektirahoituksella sellaisilla ehdoilla, että vain maahanmuuttaja voi paikan saada. Lisäksi palkka oli ällistyttävän hyvä, reilusti yli suomalaisten keskipalkan. En tiedä meneekö tämä aivan lakien mukaan oikein, enkä viitsi asiaa edes tarkistaa, mutta normaalin oikeustajun mukainen se ei ainakaan ole.
Itselleni heräsi casestä pari aika oleellista kysymystä.

Miten AMK:n loppututkinnon voi saada täysin ammattitaidoton ihminen?
Miten tutkinnon voi saada läpi ilman kielitaitoa ja vielä kielitaitotason läpäisseenä?
Miten ammattikoulun voi käydä ilman edes alkeellista MS:n toimistotuotteiden osaamista?
Johtopäätökset ovat sen sijaan aika helppoja.

Koko nykyinen AMK-laitos rahoituksineen oppilasvalintoineen jne. on laitettava maan tasalle ja rakennettava uudelleen.
Koko kunnallishallinto päättäjineen ja virkamiehineen on puhdistettava painepesurin kanssa. Muuten tämä maa on tuhon oma.
Kunnallisvaalit ovat parin vuoden kuluttua. Niilläkin uurnilla tavataan.

Tämä on niin totta! Itse erehdyin ottaamaan neekerin oppisopimuksella n vuosi sitten ja kadun sitä muutamia kertoja päivässä pyhää arkea... Paperilla kaikki näytti tosi hyvältä, tuki ym päätökset saatiin tehtyä viidessä minuutissa normaalin n. 6 kk:n sijaan ja tukea luvattiin n tuplat suomalaiseen verrattuna. Sen jälkeen mikään ei ole mennytkään niin kuin Strömsössä.
 
Mistä tämä viha oikein syntyy?

Helsingin Sanomat ja viha

http://vasarahammer.blogspot.com/2011/04/helsingin-sanomat-ja-viha.html

Totuuden penaali Hanna Kaarto kirjoitti sunnutain Helsingin Sanomiin lehden ja sen toimituksen nykylinjaa erinomaisesti kuvaavan kolumnin Viha on kasvanut Suomessa. Minun on pakko myöntää, että olen samaa mieltä otsikon kanssa.

Itsekin huomaan vihan kasvavan ja otsasuonten pullistuvan, kun luen Kaarron artikkelia. Tämä ei johdu tapahtumista, joihin artikkeli viittaa, vaan Kaarron tavasta käsitellä niitä. Tuntuu uskomattomalta, että Kaarron kaltainen toimittaja voi olla poliittisen toimituksen uutispäällikkönä. Miten voin olla niin typerä, että maksan Totuuden sunnuntainumerosta?

Vahvoja ja heikkoja signaaleja

Kun Tampereella poltettiin pitseria, kaikkein suvaitsevaisimpina itseään pitävät aloittivat noitavainot kansanedustaja Päivi Lipponen etunenässä. Oli aika marssia rasismia vastaan. Lopulta paljastui, että pitserian omistajat olivat itse syyllistyneet murhapolttoon vakuutusrahojen toivossa. Päivi Lipponen joutui nöyrtymään ja pyytämään anteeksi ”rasisteilta”. Päivi Lipponen poisti blogikirjoituksensa, jossa hän sanoi:

” Haluaisin olla järjestämässä kunnon mielenosoitusta tai marssia rasismia vastaan. Jossa ilmenisi joukkovoiman vahvuus. Tällaista toimintaa ei enää voida hyväksyä ja näin ajattelevia ihmisiä on VALTAVASTI. Liian paljon pahaa on maailmassa aiheutunut sen tähden, että ihmiset ovat olleet hiljaa.

Varsin hyvin muistetaan kuinka 1930-luvulla Saksassa juuri näin ulkoparlamentaarisin toimin aiheutettiin pelkoa.

Nyt on osoitettava solidaarisuutta maahanmuuttajia kohtaan.”

Suvaitsevaisina itseään pitävien pettymykseksi Tampereen pitserian tuhopoltto ei aiheuttanut minkäänlaista vastareaktiota. Maahanmuuttajien pitämät pitseriat eivät joutuneet klanipäisten nuorten miesten kostoiskujen kohteeksi.

Nyt on Oulusta löytynyt kolme oikeaa rasistia, jotka häiriköivät väkivaltaisesti vaalitilaisuudessa. Lopputuloksena oli yksi irronnut nappi. Kukaan ei joutunut paikkauttamaan vammojaan sairaalassa eikä kuolleita ollut lainkaan toisin kuin Tampereen tuhopoltossa.

Silti penaali Hanna Kaarto näkee ”heikkoja” signaaleja:

” Miksi Oulun kahakka ei oikeastaan yllättänyt kovin paljon? Siksi, että vihamielinen tunnelma on kytenyt ja vahvistunut Suomessa jo jonkin aikaa. Pelottavaa siinä on sekin, että se ei ole mitattavissa oleva asia. Se on monen jakama tunne, joka syntyy heikoista signaaleista ja erillisistä, myös eriasteisista, havainnoista.”

Minä taas näen vahvoja signaaleja. Sanomalehtien toimituksissa työskentelevät punavihreät toimittajat ovat menettäneet järkensä, jos sitä ylipäänsä kovin paljon on ollutkaan. Kaarron fiilikset riittävät todistamaan, että ”viha” on lisääntynyt. Faktoja ei tarvita, koska ne vain häiritsevät toimittajien postmoderneja tunteenpurkauksia.

Syy ja seuraus

Kaarron kaltaiset penaalit ovat käsittäneet syyn ja seurauksen omalla tavallaan. Vihapuhe aiheuttaa väkivaltaa:

” Ylätasolla se ei näy, vaan kierrokset näyttävät käyvän kansan pariin perhosen siiveniskun tavoin. Kun poliitikko sanoo "maassa maan tavalla", kansalainen aloittaa ostarilla rähinän pakolaisen kanssa. Kun poliitikot alkavat puhua sukupuolineuraalista avioliittolaista, jotkut hyökkäävät Setan Pride-kulkueeseen.”

Samalla he kieltävät yksilön vastuun omista teoistaan. Syyllisiä ovat ne, jotka puhuvat väärin. Eivät tekijät itse eikä se, että media ja poliitikot tietoisesti provosoivat, kun ne tuovat etnisiä ja sukupuolisia vähemmistöjä esille pelkästään positiivisessa valossa oman moraalisen sädekehän kiillottamiseksi ja samalla muistuttavat, kuinka takaperoista ja kehittymätöntä suomalainen kulttuuri on ja kuinka junttimaisia suomalaiset heteromiehet ovat.

Ne, jotka puolustavat perinteisiä arvoja, demonisoidaan. He ovat suvaitsemattomia ja vihaavat homoja. Päivi Räsäsen on aivan turha yrittää puolustella sanomalla, että hän ei vihaa homoja ihmisinä vaan homot ovat samanlaisia Jumalan luomia kuin Räsänen itsekin. Jos et ajattele kuten Hanna Kaarto, olet paha ihminen ja haluat todellisuudessa kaasuttaa homoja. Olet aivan yhtä huono kuin ne, jotka tekivät kaasuiskun Setan Pride-kulkueeseen. Siksi sinut pitää vaientaa:

” Yksittäistapauksia, joihin puuttuminen ulkopuolisena voi tuntua liioittelulta. Vai olisiko vihdoin aika madaltaa puuttumisen kynnystä? Onhan aikakin muuttunut.”

Ajat ovat muuttuneet. Helsingin Sanomien levikki on syöksykierteessä suurelta osin lehden paremmintietävän toimittajakunnan kirjoitusten ansiosta. Lehti ei enää kerro maailman tapahtumista ja valota niiden taustaa vaan opastaa, miten sinun pitää ajatella. Kertojina ovat Hanna Kaarron kaltaiset maailmaa ja elämää sinua paremmin ymmärtävät toimittajat.
 
Back
Top