Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Esiinnyn olikin ihan oikea termi tuon satuilun kuvaamiseen.Jaahas...yksi ignoreen kun ei ymmärrä olla normaali ja kohtelias.
Jaksa kaikenlaista paskaa kuunnella jouluna. Turpaan vetäisin jos vastaan tulisi. Esiinnyn sentään forumilla omilla kasvoilla.
Sen voin sanoa, että jos IDF tekee tilauksen, niin Boeingilta tulee lehdistötiedote. Ei ole näkynyt.
Periaatepäätös tehty. Nyt sitten neuvotellan siitä, että kuka sen nyt sitten maksaa...
Mitä meriittejä? En minä esitä auktoriteettia tai sisäpiiriläistä.Eipä taida Gyllis osata esittää mitään omia meriittejään.
I rest my case.
Nimenomaan. Uutisankka.Sen voin sanoa, että jos IDF tekee tilauksen, niin Boeingilta tulee lehdistötiedote. Ei ole näkynyt.
Faktoja odotellessa.
Eli siis ollaan nyt samaa mieltä siitä, että sitä hankintapäätöstä ei ole vielä tehty toisin kuin se linkattu artikkeli väitti?Enhän minä voi Israelin puolesta antaa lausuntoja kunnes niillä nimi on paperissa. Mutta Wahva Periaatepäätös on, että F-15IA olisi sotilaiden puolesta menossa. Etenkin jos se menee karkkirahalla jenkkien maksettavaksi.
Se mitä itse "kuulen" ja "saadun tiedon mukaan" on tietysti otettava suolaisella. Mutta kuulen asioita taustalta jatkuvasti everstitasolla, jotka sitten voivat toteutua tai sitten ei.
Kyse on siis henkilökohtaisista keskusteluista ja henkilösuhteista IDF:n ammattisotilaiden kanssa. Joten meikällä tosiaan on "sisäpiirin tietoa"...ainakin tavallaan.
Noihin piireihin on melko vaikea päästä.
Eli siis ollaan nyt samaa mieltä siitä, että sitä hankintapäätöstä ei ole vielä tehty toisin kuin se linkattu artikkeli väitti?
Juu, pyydän anteeksi päänaukomista. Hyvät joulut sinne missä ikinä oletkin.No täysin.
Meidän välillä on kyse hieman väärinymmärryksestä. Pyydän sitä anteeksi.
Itte oon koittanu päästä IAF:n tukikohtiin about 5v. ja suosittelijoina everstiluokan kaverit. No-go ja keskisormi. Ei kuulemma valkene se päivä.
Aselajivittuilu ei ole pelkästään jenkkien touhuja. Kysyin syytä, niin kuulemma "tänne teillä ei ole mitään asiaa". Kysyin et "mitä tarkoitatte "teillä"... Vastaus oli aika kryptinen ja "haista vittu"-tyylinen.
Juu, pyydän anteeksi päänaukomista. Hyvät joulut sinne missä ikinä oletkin.
Pyysin kalkkunan ja sain, hyvää oli.Vielä kun LockMart lähettäis meille joulukinkut.
Pyysin kalkkunan ja sain, hyvää oli.
En tiennyt että Gripenit noin halpoja ovat joPyysin kalkkunan
En tiennyt että Gripenit noin halpoja ovat jo