F-15 Eagle

Käytä vaikka niitä laajoja suhteitasi hyväksi, ja hanki käsiisi se ynetin lainaama idf:n tiedote.
 
Jaahas...yksi ignoreen kun ei ymmärrä olla normaali ja kohtelias.

Jaksa kaikenlaista paskaa kuunnella jouluna vaikken sitä vietäkkään. Turpaan vetäisin jos vastaan tulisi. Esiinnyn sentään forumilla omilla kasvoilla enkä vain nimimerkin takaa.
 
Jaahas...yksi ignoreen kun ei ymmärrä olla normaali ja kohtelias.

Jaksa kaikenlaista paskaa kuunnella jouluna. Turpaan vetäisin jos vastaan tulisi. Esiinnyn sentään forumilla omilla kasvoilla.
Esiinnyn olikin ihan oikea termi tuon satuilun kuvaamiseen.
 
Eipä taida Gyllis osata esittää mitään omia meriittejään. ;)

I rest my case.
 
Sen voin sanoa, että jos IDF tekee tilauksen, niin Boeingilta tulee lehdistötiedote. Ei ole näkynyt.
 
Sen voin sanoa, että jos IDF tekee tilauksen, niin Boeingilta tulee lehdistötiedote. Ei ole näkynyt.

Periaatepäätös tehty. Nyt sitten neuvotellaan siitä, että kuka sen nyt sitten maksaa...

Saadun tiedon mukaan pitäisi mennä 100% USA:n sotilastuen piikkiin...mutta siitä ei oikein kaikki siellä pidä.
 
Eipä taida Gyllis osata esittää mitään omia meriittejään. ;)

I rest my case.
Mitä meriittejä? En minä esitä auktoriteettia tai sisäpiiriläistä.

Voin toki avata itsestäni ketjun ja postata sinne pyjamakuvia jos haluat... Siinä meinaan ne sinun meriittisi.
Sen voin sanoa, että jos IDF tekee tilauksen, niin Boeingilta tulee lehdistötiedote. Ei ole näkynyt.
Nimenomaan. Uutisankka.
 
Faktoja odotellessa.

Vaikeempi laittaa kun homma on kuin Hornet-projektin valmistelu. Periaatteessa taputeltu mutta nimet puuttuu papereista.

Voihan tämä aina "muuttua hovissa"...mutta en oiken usko. Tappelevat rahasta.

Edit: voin suoraan sanoa, että omat suhteet eivät ole IDF/AF:n puolella vaan maavoimissa. Osin myös laivastossa...joten ihan en ole ittekkään primäärilähteillä. Noh, hyvä ystävä duunaa Kiryassa eli IDF:n pääesikunnassa, mutta ei sekään nyt mitään maanpetosta mene tekemään jonkin suomalaisen klovnin takia :D
 
Ja siihen saakka homma on täysin huhutasolla. Palataan asiaan kun on muutakin kuin huhuja.

Lisäys: toki jos linkatun uutisen mukainen virallinen ilmoitus on tullut, niin sittenhän faktaa pitäisi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Niin, Israelin "viikkoraha" on vahvasti USA:n sisäpoliittista rahanjakoa eri asevalmistajille. Tästä syystä Israelilla ei ole vapaita käsiä sen suhteen mitä tavaraa USA:sta voi tilata viikkorahan edestä.
 
Enhän minä voi Israelin puolesta antaa lausuntoja kunnes niillä nimi on paperissa. Mutta Wahva Periaatepäätös on, että F-15IA olisi sotilaiden puolesta menossa. Etenkin jos se menee karkkirahalla jenkkien maksettavaksi.

Se mitä itse "kuulen" ja "saadun tiedon mukaan" on tietysti otettava suolaisella. Mutta kuulen asioita taustalta jatkuvasti everstitasolla, jotka sitten voivat toteutua tai sitten ei.

Kyse on siis henkilökohtaisista keskusteluista ja henkilösuhteista IDF:n ammattisotilaiden kanssa. Joten meikällä tosiaan on "sisäpiirin tietoa"...ainakin tavallaan.

Noihin piireihin on melko vaikea päästä.
 
Enhän minä voi Israelin puolesta antaa lausuntoja kunnes niillä nimi on paperissa. Mutta Wahva Periaatepäätös on, että F-15IA olisi sotilaiden puolesta menossa. Etenkin jos se menee karkkirahalla jenkkien maksettavaksi.

Se mitä itse "kuulen" ja "saadun tiedon mukaan" on tietysti otettava suolaisella. Mutta kuulen asioita taustalta jatkuvasti everstitasolla, jotka sitten voivat toteutua tai sitten ei.

Kyse on siis henkilökohtaisista keskusteluista ja henkilösuhteista IDF:n ammattisotilaiden kanssa. Joten meikällä tosiaan on "sisäpiirin tietoa"...ainakin tavallaan.

Noihin piireihin on melko vaikea päästä.
Eli siis ollaan nyt samaa mieltä siitä, että sitä hankintapäätöstä ei ole vielä tehty toisin kuin se linkattu artikkeli väitti?
 
Eli siis ollaan nyt samaa mieltä siitä, että sitä hankintapäätöstä ei ole vielä tehty toisin kuin se linkattu artikkeli väitti?

No täysin.

Meidän välillä on kyse hieman väärinymmärryksestä. Pyydän sitä anteeksi.

Itte oon koittanu päästä IAF:n tukikohtiin about 5v. ja suosittelijoina everstiluokan kaverit. No-go ja keskisormi. Ei kuulemma valkene se päivä.

Aselajivittuilu ei ole pelkästään jenkkien touhuja. Kysyin syytä, niin kuulemma "tänne teillä ei ole mitään asiaa". Kysyin et "mitä tarkoitatte "teillä"... Vastaus oli aika kryptinen ja "haista vittu"-tyylinen.
 
No täysin.

Meidän välillä on kyse hieman väärinymmärryksestä. Pyydän sitä anteeksi.

Itte oon koittanu päästä IAF:n tukikohtiin about 5v. ja suosittelijoina everstiluokan kaverit. No-go ja keskisormi. Ei kuulemma valkene se päivä.

Aselajivittuilu ei ole pelkästään jenkkien touhuja. Kysyin syytä, niin kuulemma "tänne teillä ei ole mitään asiaa". Kysyin et "mitä tarkoitatte "teillä"... Vastaus oli aika kryptinen ja "haista vittu"-tyylinen.
Juu, pyydän anteeksi päänaukomista. Hyvät joulut sinne missä ikinä oletkin.
 
Back
Top