Gyllis1
Respected Leader
Jos vertaat vaikka tämän videon lähtöön kohdasta 4.20, niin kyllä noissa ihan paljain silmin nähtävä ero on.Nostan hattua. Infrapunasilmät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos vertaat vaikka tämän videon lähtöön kohdasta 4.20, niin kyllä noissa ihan paljain silmin nähtävä ero on.Nostan hattua. Infrapunasilmät.
Jos vertaat vaikka tämän videon lähtöön kohdasta 4.20, niin kyllä noissa ihan paljain silmin nähtävä ero on.
Noissa videon F110-moottoreissa lienee jotain jälkipolton jäämää vielä jäljellä, ei kait mikään nykyaikainen hävittäjämoottori näkyvästi hehku ilman jälkipolttoa tai sen jäämiä?Jos vertaat vaikka tämän videon lähtöön kohdasta 4.20, niin kyllä noissa ihan paljain silmin nähtävä ero on.
http://www.defensenews.com/articles/lockheed-martin-will-not-sue-over-f-35-lot-9-contract
"Lockheed Martin will not sue over the way the Pentagon handled the contract for the ninth lot of F-35 joint strike fighters, a top executive confirmed to Defense News. "
Kohteliaampia kuin Boeingilla.
Noissa videon F110-moottoreissa lienee jotain jälkipolton jäämää vielä jäljellä, ei kait mikään nykyaikainen hävittäjämoottori näkyvästi hehku ilman jälkipolttoa tai sen jäämiä?
Kenraaliluutnantti Christoper C. Bogdan jää eläkkeelle F-35 Joint Program Officesta. Tilalle oikea käsi, vara-amiraali Mathias W. Winter.
http://www.af.mil/AboutUs/Biographi.../lieutenant-general-christopher-c-bogdan.aspx
http://www.navy.mil/navydata/bios/navybio.asp?bioID=578
Täällä kuvataan edesottamuksia:Bogdan pelasti F-35:den.
http://www.defensenews.com/articles/deputy-f-35-director-expected-to-take-over-program-this-summerBogdan came aboard as JPO head in 2012, at a time when the F-35 program had earned itself a reputation as a programatic black hole, behind schedule and significantly overcost. In his first public comments after taking the job, Bogdan put the blame for that largely on the industrial partners, famously saying the relationship between the Pentagon and Lockheed Martin was "the worst I've ever seen."
Shortly after that speech, Lockheed had significant turnover at the top of the program, and the relationship began to improve. Still, Bogdan carved out a reputation for himself as a hard-nosed negotiator, one who was canny in using public statements to keep pressure on Lockheed.
Under his watch, the program got itself largely back on track, while costs have continued to come down. During his tenure, the F-35 achieved initial operating capability for the Marines in 2015 and the Air Force in 2016, with the Navy still to go. It also added several new customers among international partners.
http://aviationweek.com/defense/norway-fears-lockheed-not-ready-support-f-35Lockheed and the partners are setting up roughly 30 F-35 bases internationally between now and 2020, a massive undertaking, Klever says. In particular, Klever is concerned about Lockheed’s ability on day two to provide the necessary spare parts, equipment and support, while at the same time navigating the specific laws and regulations of Norway and eight other partner countries.
Jatketaan tästä aiheesta.F-35:den pinnoitteiden huoltoon on kehitelty uusi toimintatapa ja rakennus (erityisesti ilman kierrätyksen osalta).
Hyvä että pääsi eläkkeestä nauttimaan, luulen että jossain välissä meno oli aika kuluttavaa ja harmaata tuli ohimoille .Bogdan pelasti F-35:den.
Ennemminkin yhteenveto F-35 kritiikistä. Ihan turha yrittää myydä tuota minään puolueettomana analyysinä.Oletin jo ettei tätä tule, mutta tuli se kuitenkin, Pogon yhteenveto-analyysi viimeisestä DOT&E raportista:
http://www.pogo.org/straus/issues/weapons/2017/f35-continues-to-stumble.html
Tuo raporttihan oli täyttä puolueetonta faktaaEnnemminkin yhteenveto F-35 kritiikistä. Ihan turha yrittää myydä tuota minään puolueettomana analyysinä.
Varmaan sellaiselle joka tuota projektia/sen edistymistä ei ole seurannut tai ei muuten vaan ymmärrä mistään mitään.Tuo raporttihan oli täyttä puolueetonta faktaa
Are you kidding me? I can't believe someone in a position of authority actually said that "..low loads of fuel and weapons carrier operations are almost never conducted in actual carrier operational missions" Have you ever heard of carrier qualifications? They are almost ENTIRELY conducted on low fuel and weapons loads. You get shot off, you come around, and you land a few minutes later, at (light loaded) landing weights. In my over 850 carrier landing Navy career, probably at least 200 of the associated cat shots were "light load". The problem needs fixing. Fast.
Tuo raporttihan oli täyttä puolueetonta faktaa
The dreams for Stealth, Supercruise, Ultra-High Climb, Acceleration, and Maneuvering Performance have not been realized. The Outstanding Avionics will not be properly tested before purchase and possibly not even before combat.
POGO on mm. julkaissut raportit kuinka Super Hornet on "Super Failure" ja F-22 ei ole stealthy tai omaa hyvää suorituskykyä. Yleisesti ottaen POGO:n kaltaiset vasemmistolaiset kansalaisjärjestöt vastustavat kaikkea puolustukseen liittyvää, ja luonnollisesti haluavat nähdä kaikki siihen liittyvät projektit ongelmallisina.
Vain pösilöt, tai sitten omaa agendaansa ajavat, ylipäätään noita "analyysejä" mihinkään linkkailevat.
The F-22 Program: Fact Versus Fiction
http://www.pogo.org/our-work/reports/2000/ns-fa22-20000810.html