Jos näin on, se on erittäin ironista ottaen huomioon koneen nimen. Kone, joka on nimetty ukkoseksi ei kestäkään ukkosta.En saanut artikkelista ihan kuvaa, että onko F-35 erityisen haavoittuvainen ukkoselle ja miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos näin on, se on erittäin ironista ottaen huomioon koneen nimen. Kone, joka on nimetty ukkoseksi ei kestäkään ukkosta.En saanut artikkelista ihan kuvaa, että onko F-35 erityisen haavoittuvainen ukkoselle ja miksi?
En saanut artikkelista ihan kuvaa, että onko F-35 erityisen haavoittuvainen ukkoselle ja miksi?
Jos näin on, se on erittäin ironista ottaen huomioon koneen nimen. Kone, joka on nimetty ukkoseksi ei kestäkään ukkosta.
https://www.defensenews.com/air/2018/08/22/f-35-landing-gear-collapses-after-in-flight-emergency/
http://www.nwfdailynews.com/news/20180822/update-f-35-spotted-nose-down-on-runway
http://www.nwfdailynews.com/galleryimage/DA/20180822/NEWS/822009994/PH/0/5/PH-822009994.jpg
Juuri toissapäivänä pohdin F-35:n laskeutumistelineen romahtamista kun tuumin mikä onnettomuus voisi olla todennäköisin lähiaikoina, kvanttimaailma on ihmeellinen.
Käsi ylös, kuinka moni luki itse jutun, ja huomasi että parkkeeratun ja paikallaan olevan koneen nokkateline petti, ei laskeutuvan...Ei se mikään onnettomuus ollut, ”Santeri” vain tonki nokalla maata...
Katso liite: 23602
Eikun siis tässä kuvassa. Todella eko kone, etsii itse ruokansa. Tästähän voisi kertoa niille Juhan mainitsemille vihervasemmistolaisille, niin johan sävy itkuvirressä monitoimihävittäjistä muuttuisi!
Katso liite: 23601
just tätä aloin kirjoitteleen, mutta ehdit ekana.Käsi ylös, kuinka moni luki itse jutun, ja huomasi että parkkeeratun ja paikallaan olevan koneen nokkateline petti, ei laskeutuvan...
Käsi ylös, kuinka moni luki itse jutun, ja huomasi että parkkeeratun ja paikallaan olevan koneen nokkateline petti, ei laskeutuvan...
Gripenin lintusuojakukseen on panostettu. Joskus vaan tulee tilastollisesti se tilanne että mennään normien ulkopuolelle, kuten tässä nyt ilmeisesti kävi.Toivottavasti F-35:n ukkosenjohdattimeen on panostettu hieman enemmän kuin Gripenin lintusuojaukseen...
Kyllä, näin oli.Jos näin oli
Palaan viestiin #8,826.Kyllä, näin oli.
The pilot returned to Eglin Air Force Base and landed safely. The front nose gear collapsed after the plane was parked, the press release said.
Lightning - salama, ei Thunder - ukkonen.Jos näin on, se on erittäin ironista ottaen huomioon koneen nimen. Kone, joka on nimetty ukkoseksi ei kestäkään ukkosta.
Minusta tuo kuva näyttää olevan kiitotien (taikka ison kiitotien viereisen rullaustien) päässä. Eli vika on ollut luultavasti juurikin nokkatelineen lukituksessa, ja kone on kyykännyt heti kun laskeutuminen on päättynyt pysähdykseen. Nokkateline taittuu eteenpäin, joten jarrutuksessa se lienee pysynyt pystyssä, ja lompsahtanut sisään kun hidastusvoima päättynyt.Palaan viestiin #8,826.
Linkkaamassani kuvassa näyttää vahvasti siltä, että kone ”nokkii” paikallaan. Se kone siis ja samaan tapaan kun ylemmän kuvan varis. Koneessa ei ole suuria ulkoisia vaurioita, joita varmasti tulisi, mikäli keula kyntäisi vakoa vauhdissa maahan. Tihrusilmäni ovat erottavinaan alkuperäisissä kuvissa laskutelineen osia suoraan nokan alla.