ajs178
Respected Leader
Hämätään vihreitä, ne on ihan pihalla, kun puhutaan vain Hawkeista koko ajanSiinä on Hawk jo valmiina nimessäkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hämätään vihreitä, ne on ihan pihalla, kun puhutaan vain Hawkeista koko ajanSiinä on Hawk jo valmiina nimessäkin
Skenarioissasi kyykkää kyllä nämä muutkin hx-ehdokkaat kuten kyykkäisi nykyinenkin lentopeli. Eikä se Kreml niin ikään säästy vaikeuksilta.
Ei ole. Israelilaiset käytännössä kokeilleet ja täälläkin on asiasta viestejä.
Tikkaat ovat sen verran lähellä ilmanottoa, vain puolentoista metriä, että en ole varma voiko tuossa turvallisesti vaihtaa kuskia moottorin ollessa käynnissä. vaikka sinänsä itse pilotti ei tule niellyksi, laskeutumisessa ja kiipeämisessä on aika suuri riski siitä, että jotain kevyttä lennähtää imuvirtaan.Tästä olisi jännä tietää että onnistuuko lentäjän vaihto samalla tavalla. Ymmärtääkseni F-35:n pilotin vaihdoksessa pitää saada kulkemaan mukana henk kohtaiset asetukset ja muu data. Jännättää vähän että jos on otettu mallia redmontin koodareiden tuotoksista, niin että jotuuko siinä sitten boottaamaan koko hemmetin lentskarin ja arpomaan salasanoja yms ennenkuin pääsee ilmaan.
Itseäni huolestutti lausunto siitä, että vain perusvaraosia varastoitaisiin Suomessa ja muut varaosat olisivat ulkomailla, josta ne kriisiaikana toimitettaisiin Suomeen. Luen tämän niin, että koneiden ylläpitokulut ovat niin korkeat, että kaikkia varaosia ei voi ostaa valmiiksi Suomeen hyllylle, koska budjetti paukkuisi. Näin ollen Suomessa oleva varasto vedettäisiin minimiin ja sitten ulkomailta ostettaisiin vasta, kun tarvitaan. Ja tuo ”varaston siirto Suomeen kriisiaikana” kuulostaa jo vähän epätoivoiselta vedolta yrittää paikata sitä huoltovarmuuteen syntyvää aukkoa, joka vääjäämättä seuraa varaosien varastoinnin vetämisestä minimiin.
Mediassa on nähty raportteja ja filmatisointeja siitä, kun pilotti ei pääsekään kirjautumaan sisään ja päämekaanikko tekee salaisia taikatemppuja autentikoinnin ohittamiseksi/korjaamiseksi, mutta ehkä nuo on protovaiheen ongelmia. Tai riippuu, mistä Lockheed on saanut koodaamisoppinsa.....
On tämäkin kun hävittäjätkin nykyään käynnistetään kuin tietokone. Ajat muuttuneet siitä kun käsivoimin väännettiin propelliin vähän liikettä ja sit mentiin.Tännekkin linkitetyssä brittidokkarissa tuskasteltiin juurikin tuon sisäänkirjautumisen kanssa. Vahva fiilis on että se lähti admin/admin tunnuksella lentoon jos ei sitten ollu joku LMDEMO123/trump4eva.
Tännekkin linkitetyssä brittidokkarissa tuskasteltiin juurikin tuon sisäänkirjautumisen kanssa. Vahva fiilis on että se lähti admin/admin tunnuksella lentoon jos ei sitten ollu joku LMDEMO123/trump4eva.
Voisikohan tuo olla oikeasti jonkun nettiyhteyden takana? Lentäjän pitää tehdä LM-tili
Ja Lämäri voi tienata lisää rahaa sillä, että myy vaikka Lämäri Live - palvelussa eeppistä taistelumusiikkia, jota lentäjä saa kuunneltavaksi kun maksaa Lämäri Livessä kappaleista.Totta munassa. Noita koneitahan lentää muutenkin x-box sukupolvi ja miten muuten sä saat ne achievementit yms kerättyä luotettavasti jos ei oo LM-Tiliä?
Ei voi. Nettiyhteyden puute/hitaus tai joku palvelunestohyökkäys ei voi estää ilmavoimia operoimasta. Tai ainakin luulisi...Voisikohan tuo olla oikeasti jonkun nettiyhteyden takana? Lentäjän pitää tehdä LM-tili
Live-pisteillä voi ostaa "loot boxeja" joista tulee satunnaisesti personoituja grafiikoita kypärään ja koneeseen.Ja Lämäri voi tienata lisää rahaa sillä, että myy vaikka Lämäri Live - palvelussa eeppistä taistelumusiikkia, jota lentäjä saa kuunneltavaksi kun maksaa Lämäri Livessä kappaleista.
Syöttämällä iskän luottokortin tiedot järjestelmään voi lisäksi pelin aikana ostaa isomman moottorin, paremmat ohjukset, paremman stealthin, ...Live-pisteillä voi ostaa "loot boxeja" joista tulee satunnaisesti personoituja grafiikoita kypärään ja koneeseen.
Ja ilmavoimat voivat maksaa premium-tilin niin saavat kaikki ominaisuudet käyttöön. Muuten on tyydyttävä mm. neljään sisällä kannettavaan ohjukseen.Live-pisteillä voi ostaa "loot boxeja" joista tulee satunnaisesti personoituja grafiikoita kypärään ja koneeseen.
Eikös tuo toiminto ole jo Hawkissakin?Näin niinku jos reaalistisemmasti miettii tuota, niin oiskohan homma niin että kuskilla on koneeseen kavutessa mukanaan joku flash muisti tms jossa on vahvasti kryptattuna tehtäväsuunnitelmat ja muu tarvittava data (IFF koodit, Radiokoodit), Datalinkkien koodit) ja tuurilla vielä joku koodiavain jolla todistaa yleisesti käyttöoikeutensa kyseiseen lentokoneeseen. Muisti sisään ja sit käyttäjätunnus/salasana kombolla data auki jotta homma pelittää. Ei lipsu inffot tuolleesti vääriin käsiin vaikka joku saisi jollain ilveellä sen kuskin kiinni siitä tehtävänantonosta koneeseen matkatessa.
Eikös tuo toiminto ole jo Hawkissakin?
GlobalEye onkin vain pr-stuntti jota ei lopullisesta tarjouksesta löydy?