F-35 Lightning II

42499c59-59ec-1841-5b6c-bd2e0e5c3053

@Ruotuväki -lehti
 
Vai näkeekö jotain, kuitenkin. Itäisellä naapurilla olisi varmaan suuri mielenkiinto selvittää, mitä näkee ja minkå verran?
Naapuria vedetään höplästä. Itä-Suomessa kuultiin hävittäjien ääniä, testejä tehtiin ja suomalaiset sanovat häiveominaisuuksien tehneen vaikutuksen. Kaikkein eniten asiaa omassa hiljaisuudessaan ihmettelivät venäläiset tutkat ja tutkakoneet jotka seurasivat rajan läheisyydessä testiä. Tietämättä, että F35:set olivat piilossa Pirkkalan hangaarissa.
 
Vai näkeekö jotain, kuitenkin. Itäisellä naapurilla olisi varmaan suuri mielenkiinto selvittää, mitä näkee ja minkå verran?

Joo en ehkä ihan tosissani pitäisi niitä näkymättöminä. Varmasti mielenkiintoisia kohteita ihan joka sortin tiedustelulle. Onkohan Pohjanlahdella minkä verran venäläisiä kalassa?
 
Tai sitten lennetään... Kuka tietää? Eivät varmasti kerro tuosta asiasta yhtään mitään ovat lentäneet, aikovat lentää tai eivät aio lentää. Siinä sitten voi pohtia naapurikin, että kuinka asianlaita on. Ihan sama homma jos todennettaisiin elso järjestelmiä, ei niistä huudella ja anneta medialle kuin ympäripyöreitä lausuntoja.
 
Jokos tänään on lennelty?
Tai sitten lennetään... Kuka tietää? Eivät varmasti kerro tuosta asiasta yhtään mitään ovat lentäneet, aikovat lentää tai eivät aio lentää. Siinä sitten voi pohtia naapurikin, että kuinka asianlaita on. Ihan sama homma jos todennettaisiin elso järjestelmiä, ei niistä huudella ja anneta medialle kuin ympäripyöreitä lausuntoja.

Hassultahan se tuntuisi jos F-35 suorituskyvyn yhtä tärkeimmistä osa-alueista ei tavalla tai toisella todennettaisi...
 
Ahh nyt on komeat soundit. Eilisessä videossa se edestä päin kuultava ulina oli pettymys. Tässä videossa on mukavaa jylinää (tosin jokin piippausäänihän tuossa kuuluu, mutta se ei tule koneesta).

Kiitos videoista.
 
Toisaalta, JOT-varastonhallinta todistetusti on edullisempaa, kuin kattavien paikallisten varastojen ylläpito. Jos toimittajaan vaan voi luottaa. Pidän Yhdysvaltoja kyllä sangen luotettavana toimittajana.

Patriahan voisi ylläpitää yhteistä Suomi-Norski välivarastoa, kompromissina.

Miksei Tanskan, Puolan, Norjan ja Suomen yhteisvarasto Suomeen? Se ratkaisisi kertaheitolla tämänkin ongelman.
 
Ahh nyt on komeat soundit. Eilisessä videossa se edestä päin kuultava ulina oli pettymys. Tässä videossa on mukavaa jylinää (tosin jokin piippausäänihän tuossa kuuluu, mutta se ei tule koneesta).

Kiitos videoista.

Minun mielestäni stealth-koneessa hiljaisuus olisi komeaa, mutta enhän minä näistä mitään tiedä.
 
Minun mielestäni stealth-koneessa hiljaisuus olisi komeaa, mutta enhän minä näistä mitään tiedä.
No käyppä Pirkkalassa tarjoamassa Biltemasta ostettua äänieristysmattoa, josko ottaisivat vinkistä vaarin.
 
Back
Top