atanos
Kersantti
Jep. Suomessa opittu jo aika monta vuotta siihen ettei polttoa tarvita nousussa, ellei lähdetä maantieltä tai raskaalla kuormalla.Nopean vilkaisun perusteella 35 käytti jälkipoltinta, 18 ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Suomessa opittu jo aika monta vuotta siihen ettei polttoa tarvita nousussa, ellei lähdetä maantieltä tai raskaalla kuormalla.Nopean vilkaisun perusteella 35 käytti jälkipoltinta, 18 ei.
Jälipoltto vähentää syklin, ei kannata käyttää.Jep. Suomessa opittu jo aika monta vuotta siihen ettei polttoa tarvita nousussa, ellei lähdetä maantieltä tai raskaalla kuormalla.
No kyllä arvaisin että alkaa olla taputeltu, jos kuten Lämärin myyntimiestä on uskominen että ovat vieläpä tosissaan tekemässä kauppaa meitin kanssa. Enää ei tarvitse kuin toivoa, että Puolustusvoimat tehdessään Ilmavoimien HX-kauppaa ostaa myös aseistusta ja puikkoja niin, että niitä riitää myös Laivaston ja Maavoimien lavetteihin varastoitavaksi... Jossain määrin tämä kai on mahdollista, ainakin.En viitsi näytellä muuta enkä valehdella. Jos valitaan muu kuin F-35, niin olen kyllä todella pettynyt.
Eurofighteria testatessa oli sama homma: EF jälkipoltin päällä, Hornet ei. Onko ero käytännöissä vai testaukseen liittyvää?Jep. Suomessa opittu jo aika monta vuotta siihen ettei polttoa tarvita nousussa, ellei lähdetä maantieltä tai raskaalla kuormalla.
Ömm... Varmaan vähän sekä että? Lisäksi kun kerran ollaan vierailemassa toisessa maassa ja vieläpä median katsovien silmien alla niin pakkohan se on niitä kovaäänisiä luukuttaa, "kattokaa hei mitä mulla on!"Eurofighteria testatessa oli sama homma: EF jälkipoltin päällä, Hornet ei. Onko ero käytännöissä vai testaukseen liittyvää?
Videolta tehty havainto: Hornetin nousukiito on todella paljon pidempi. Toki kuormista ei ole tietoa tai siitä olisiko Hornet voinut ponkaista lyhyemmältäkin. Mutta ei F35 ainakaan nousussa näytä vaativan ainakaan enempää kiito(maan)tietä kuin F18.
Nopean vilkaisun perusteella 35 käytti jälkipoltinta, 18 ei.
Näin itsekin epäilen. Mitteeköhän ne mahtaa näillä testailla?Eiköhän tuo ollut testi. Muissa videoissa näköjään näkyy normaaleja lähtöjä mil-tehoilla.
Hälytyslähtöä luulisinNäin itsekin epäilen. Mitteeköhän ne mahtaa näillä testailla?
Eiköhän se käynyt "vaa'an kautta" ennen lähtöä, eli verifiointi miten nousee ilmaan tarkasti tunnetulla kuormalla tarkasti tunnetuissa olosuhteissa. Sehän se HX Challengen tehtävä onNäin itsekin epäilen. Mitteeköhän ne mahtaa näillä testailla?
Kuulostaa normaalilta F135-turbiinilta ilman pelikaania... Autothrottle säätää moottorin tehoja koko ajan laskussa. Ilmanoton ujellus se siinä hieman muita koneita voimakkaampana vain.ihme vihellys kuuluu siinä vaiheessa kun kone lähestyy.
Miksi HN perässä?Eiköhän se käynyt "vaa'an kautta" ennen lähtöä, eli verifiointi miten nousee ilmaan tarkasti tunnetulla kuormalla tarkasti tunnetuissa olosuhteissa. Sehän se HX Challengen tehtävä on
Eiköhän ne puserra yhteen lentoon aika monta testipistettä, jos vaan voi?Miksi HN perässä?
Sellaiselle voinee antaa nollaa suuremman todennäköisyysarvon.Eiköhän ne puserra yhteen lentoon aika monta testipistettä, jos vaan voi?
Itse asiassa: niinpä näyttääNäyttää kyllä melkoisen antiikkiselta niittikasalta tuo Hornet verrattuna F-35:een.
Aika olematon näkyvyys kyllä Salamoiden laskeutuessa! Mitä nuo ”maisemoidut” (istutettu nurmikkoa katolle) bunkkerit ovat? HN-konesuojia?F35:t tänään Pirkkalassa