Olympiakasarmi
Kenraali
Voisivat jo heittää hanskat tiskiin ja keskittyä F-15EX:ään ja T-7:aan.Bojolla paniikki ja paskat puoliksi jo housuissa kun meinaa tämäkin vähäinen varmistettu diili valua sittenkin Lämärin tiskiin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voisivat jo heittää hanskat tiskiin ja keskittyä F-15EX:ään ja T-7:aan.Bojolla paniikki ja paskat puoliksi jo housuissa kun meinaa tämäkin vähäinen varmistettu diili valua sittenkin Lämärin tiskiin..
Kaikenlaista sitä on kiva luulla. Minä, esimerkiksi luulottelen että lavetti vois olla F-35. Ensin NGJ-pöntöille tehdään virtaviivaistus- ja häivetysmuotoilu, koska ei tarvita turbiineitakaan.Luulisi että ainakin suunnitteluvaiheessa olisi jo stealthimpi kone joka tekee samoja asioita kuin Growler.
Nätisti sanottuna. Eräiden mielipiteiden mukaan Bojon siviili-puoli ei ole enää pelastettavissa, on vain ajan kysymys kun se romahtaa. B737 MAX on kehityksellinen umpikuja ja taloudellinen katastrofi toi tulevaisuus mitä vain mukanaan. 787:lla on ogelmia milloin missäkin, eikä luvattua kustannustehokkuutta ole taidettu saavuttaa. Ainakaan asiakkaat eivät ole innostuneet. 777 ja 747 ovat hyviä lentokoneita, mutta eivät enää pärjää taloudellisuussa A350:lle. Lisäksi ovat liian isoja nykyiseen markkinaan. Bombardierin regional-kalusto työnnettiin Airbusin syliin ja itselle ei saatu mitään siihen segmenttiin. Portfoliossa ei siis ole yhtään kunnolla kantavaa tuotetta ja kassa on pahasti punaisella MAX-hölmöilyjen vuoksi. Mistä siis 10-20Mrd portfolion uudistamiseen?Siviilipuolellakin on touhu alkanut mennä sipilöinniksi
NGJ-podit piti joskus tulla F-35:lle mutta ei ole ihan viime päivinä kuulunut mitään asiasta? Olisko Block4:n kanssa riittävästi työtä muutenkin ettei siihen enää ehdi?Kaikenlaista sitä on kiva luulla. Minä, esimerkiksi luulottelen että lavetti vois olla F-35. Ensin NGJ-pöntöille tehdään virtaviivaistus- ja häivetysmuotoilu, koska ei tarvita turbiineitakaan.
Seuraavaksi lisätään elektroniikkaan poweria, koska sitä saa Block 4:n töpselistä tiemmä miten paljon vaan.
Jossain vaiheessa tulevat kai GaN-tutkat, jotka auttavat koko/teho -dilemmassa.
Lisäisin tuohon vielä sähköntuottokapasiteetin jolla F-35 pesi Gripenin 10-1....F-35:ssa on ihan kestävät lähtökohdat kuten sisäinen kuilu, upotettu moottori, polttoaineeseen jäähdytys, huomioitu myös IP-häivettä eikä pelkkää X-radioalueen tutkahäivettä.
Softa on selkein lisäsuorituskyvyn lähde. Kaipa pätee myös ei-häivekoneisiin kuten Gripen E:hen....
Toden totta, nyt kun syynään wiki-artikkelia tarkemmin niin 777:n melkein kaikki tilauksethan ovat äksä-mallia jota ei siis ole vielä olemassakaan.Ei 777 sekään oikein kanna tällä hetkellä. Nykyisistä matkustajaversioista on 9 tilausta sisässä. 777X toimitukset ovat siirtyneet tältä vuodelta ainakin vuoteen 2024 eli moneen vuoteen 777 ei tuo rahaa sisään. Jos vielä tuon päivityksen möhlivät niin silloin alkaa olla kyyti kylmää.
787 toimitettiin viime vuonna ainoastaan 14 kpl ja 777 rahtarit mukaan luettuna 24 kpl. Vertailun vuoksi A350 toimitettiin 55 kpl ja A330 18 kpl. Kapearunkopuoli meni A-tiimille luvuin 533 - 245.
Kun Saksakin peruu SuperGrowlerin, ja ainoa ulkomaan tilaus Kuwaitiin pitäisi olla toimitettuina jo tämän vuoden aikana, milläköhän ilveellä olisivat pitäneet meille tuotantolinjan auki 2025 asti.USA:n laivaston budjetissa FY2023 ei ole yhtään Super Hornetia.