Vähän on toimintaympäristö muuttunut niistä ajoista kun korpikentältä lähdettiin torjuntalennolle kaulaliinat lepattaen.
Tämä on ainoa julkinen kuva HX-skenaarioista. Mitä itse veikkaat ilmasta-maahan kyvyn arvottamisesta kun katsot tätä?:
Katso liite: 30966
Vähän on toimintaympäristö muuttunut niistä ajoista kun korpikentältä lähdettiin torjuntalennolle kaulaliinat lepattaen.
Tämä on ainoa julkinen kuva HX-skenaarioista. Mitä itse veikkaat ilmasta-maahan kyvyn arvottamisesta kun katsot tätä?:
Katso liite: 30966
Valitettavasti kuva ei minulle paljoa asiaa valaise
, mutta kuinka paljon kannnattaa vähäisiä voimavaroja ja euroja panostaa ilmasta-maahan suhteessa ilmasta-ilmaan. Ainahan sitä voi toivoa, mutta resurssit ovat rajalliset. Rajoitetut täsmäiskut tutkiin, johtopaikkoihin yms pistemaaleihin viellä voi onnistua, mutta tarvitaanko siihen suurta raskasta konetta.
. Monessakin yhteydessä on todettu kaksi muutosta aikaisempiin sotiin, eli harmaa vaihe on hyvin lyhyt tai sitä ei juuri ole lainkaan ja toisaalta emme tulisi sotimaan erillissotaa, jolloin ulkomailta olisi saatavissa varmuudella sotakalustoa. Muualta ei juuri tavaraa saada jos kunnon rähinä syttyy, jossei korkeintaan läheltä eli ruotsista. Konflikteilla on tapana levitä helposti muutenkin.