Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Palstoilla retosteltiin KGB-miesten taitojen ruostuneen, koska lavastukseen ei uskonut kuin Fennovoima. Ville Niinistön (vihr.) twiiteistä päätellen veressä virtasi orgasmin verran oksitosiinia.
Viimeiset kaksi viikkoa ovat varmasti olleet Villelle Orgastinen kokemus. Hän tulee hyräilemään vielä vanhana pappanakin että "kesällä 2015, da dam da dam..."
No onhan se tietenkin positiivista, että tästä vuodesta jää hänen mieleensä jotakin positiivista. Meinaan, että he jäivät kuitenkin aika kriittisellä hetkellä oppositioon. Mutta ehkäpä Ville on asiasta helpottunut, kun nyt hän on se joka saa retostella mitä lystää oppositiosta, eikä tarvitse kysyä muiden hallituspuolueiden mielipidettä.
Myös Wienin yliopiston judaistiikan laitoksen johtaja Armin Lange tyrmää ajatuksen. Hänen mielestään koko maailmassa saati Itävallassa ei ole sellaista juutalaista yhteisöä, jolla voisi olla tarvittavia rahoja.
Lange sanoo tunnistavansa Edelin lausunnoissa ikivanhan juutalaisvastaisen juonen.
– Tarkoitus on harhauttaa ihmisten ajatukset pois siitä, mistä rahat tosiasiassa tulevat. ”Rikas juutalainen” sopii hyvin siihen tarkoitukseen.
Ville Niinistön (vihr.) twiiteistä päätellen veressä virtasi orgasmin verran oksitosiinia.
Ehkä joku muu viitsii käydä etsimässä poitsun koko profiilin.
À propos:Niin, ja meitä hallitsee Bilderberg-ryhmä joka toimii Illuminaattien käskyistä, jotka puolestaan tottelevat lisko-ihmisiä. /s
Ei helvata. Ja minä kun luulin, että RT on ihan rehellinen propaganda-väline, mutta kai niidenkin nyt jotain laatusuositusta pitäisi noudattaa.À propos:
"Russia Today Has an Illuminati Correspondent. Really."
http://www.thedailybeast.com/articl...y-has-an-illuminati-correspondent-really.html
Mikäs se oli RT:n mainoslause? "Question more"? Onhan tuolla pyörinyt jos jonkimoista hurinasuikkaa. Tämä palvelee mainiosti Venäjän propagandaa, jonka ensisijaisena tehtävänä on asioiden hämmentäminen ja sotkeminen.Ei helvata. Ja minä kun luulin, että RT on ihan rehellinen propaganda-väline, mutta kai niidenkin nyt jotain laatusuositusta pitäisi noudattaa.
Nyt oikeasti huolestuttaa. Eihän kansa niele tuota, eihän?? Nyt ei tosiaan puutu kuin liskot...
Tuo vetoaa kahteen ryhmään RT:n pomojen venäläiseen uskoon että kaikentakana on hämäriä salaseuria. Muistutan että pmot ovat kasvaneet neuvostoliitossa, jota hallitsi hämärä salaseuraEi helvata. Ja minä kun luulin, että RT on ihan rehellinen propaganda-väline, mutta kai niidenkin nyt jotain laatusuositusta pitäisi noudattaa.
Nyt oikeasti huolestuttaa. Eihän kansa niele tuota, eihän?? Nyt ei tosiaan puutu kuin liskot...
Okei. Osin olen samaa mieltä. Samoin @adam7 kanssa.Mikäs se oli RT:n mainoslause? "Question more"? Onhan tuolla pyörinyt jos jonkimoista hurinasuikkaa. Tämä palvelee mainiosti Venäjän propagandaa, jonka ensisijaisena tehtävänä on asioiden hämmentäminen ja sotkeminen.
Olen laittanut seuraavan Mark Galeottin kirjoituksen tänne jo aiemmin, mutta en malta olla lainaamatta sitä vielä kerran. Mielestäni seuraavassa kappaleessa on maniosti kiteytettynä se, miksi Venäjän usein tökerö ja erilaisiin salaliittoteorioihin pohjautuva propaganda kerää lännessä niin paljon huomiota:
"We find ourselves exposed to conspiracy theories and sensationalist nonsense not because of the Russians so much as our own competitive media environments and the speed with which a funny, compelling or exciting lie or half-truth can be reposted, retweeted and re-reported around the world – outdistancing any fact-checking or sober analysis."
http://www.theguardian.com/world/2015/jul/07/russia-propaganda-europe-america?CMP=share_btn_tw
Tuo vetoaa kahteen ryhmään RT:n pomojen venäläiseen uskoon että kaikentakana on hämäriä salaseuria. Muistutan että pmot ovat kasvaneet neuvostoliitossa, jota hallitsi hämärä salaseura
Sitten tuo toimii lännen salaliittojengin, saman joka seuraa Alex Jonesia, David Ickeä, jne, ja saattaa sekoittaa myös sekoitettavaa porukkaa, eli Venäjän tavoite hämmentää saattaa näiden osalta toteutua.
Niin niin, tietenkin sinun on väitettävä näin. Mutta meitä et hämää, kyllä me sinun juonesi tiedämme!Huokaus, olen itse entinen Rotary ja kohtuullisen korkearvoinen vapaamuurari ja olisin vieläkin jos väitteet näiden järjestöjen kaikkivaltiudesta pitäisivät paikkansa, mutta kun eivät pidä. Kyse on keski-ikäisten ja vanhempien herrojen seuroista, joissa päästää mukavasti eroon vaimoista ainakin pariksi tunniksi. Ovat lisäksi mukavaa seuraa, emmehän me kaikki kuitenkaan halua kuulua paikalliseen metsästysseuraan!
Jep, vaimokin ymmärsi viimein kupletin juonen, ja se oli siinäNiin niin, tietenkin sinun on väitettävä näin. Mutta meitä et hämää, kyllä me sinun juonesi tiedämme!
Minua ainakin on hämätty jo ovesta ja ikkunasta.Niin niin, tietenkin sinun on väitettävä näin. Mutta meitä et hämää, kyllä me sinun juonesi tiedämme!
Laajaa tuttavapiiriäni olen viimeisen vuoden aikana käynyt ihan tarkoituksella läpi sillä silmällä, että kuka heistä uskoo tähän Venäjän versioon Maidanin, Itä-Ukrainan ja Krimin tapahtumista. Vain yksi heistä uskoo puolittain CIA:n ja kumpp. mukana oloon, ja hän on juuri se, joka tutkii salaliittoteorioita. Uskoo mm. syyskuun 11. päivän iskujen olevan jenkkien tekemiä yms. Yksi mies noin kahdesta sadasta.
Eli ruokitaan valmiiksi uskossa olevien uskoa. Tärkeä juttu sinänsä, mutta en usko joukon laajuuteen, enkä sen porukan yhteiskunnalliseen vaikuttamiskykyyn.