Mielestäni kanssa tässä nyt syyllistytään pahemman kerran aliarviointiin monenkin keskustelijan toimesta koska: Hesari, nainen, blondi, monelle henkisesti herkkä aihe maanpuolustus. Mielestäni tuolle ei todellakaan ole syytä hämääntyä koska: tietoturva-ammattilainen, osint-osaaja, suomen suurin sanomalehtikonserni, ei-mikään-pikkulikka-ekassa-jutussaan. Eikö kellekään tullut mieleen sellainen että kotietsintä käytännössä tilattiin tarkoituksella toimittajan toimesta ja tällä haluttiin varmistaa jotakin (mitä?). Kyseinen henkilö tuntee pykälät ja keinot tiedonhankinnasta paremmin kuin hyvin, minun ennusteeni oli että tällä haluttiin varmistaa julkisuus sekä varmistaa että viranomaiset joutuvat käynnistämään median silmän alla vuodon tutkinnan. Minua lähinnä pelottaa miten helposti osa jengistä täällä pitää itselleen epämieluista henkilöä idioottina ja olettaa aina tyhmintä mahdollista toimintatapaa. Blondi tulee väripurkista ja hameväkikin osaa ajatella. Eikä sanomakonserni ole suuri siksi että sen ihmiset olisi täysiä tumpeloita. Olen melkoisen varma että tämä kotietsintä paljastuu vielä tarkoituksella lapaansyötetyksi kiekoksi. Tuossa omat ajatukseni tähän keissiin, saatan olla väärässäkin mutta aina on hyvä epäillä jos joku näyttää naurettavan yksinkertaiselta omasta näkökulmasta. Edit: edellä oleva ei sisällä tietoa journalistin luontaisesta hiusväristä.