Ilmastopsykoosi -ketju

Tavallisen aikuisen Mieluusti +50v) elämän kokemukseen + sukupolvelta toiselle siirtyvän tiedon merkitystä usein tunnutaan väheksyttävän, koska lähteenä omat ja muiden kirjoihin ja kansiin merkitsemättömät lähteet on tukena, no eipä niitä ennen vanhaan ollut nettejä, tietokoneita yms. toki kynä ja pareperi on ollut mutta tietoa kokemuksista ja havainnoista on kulkenut suvuissa.
Minulle nuo opit siirtyi ammattimetsuri enoiltani,jotka saivat opit ja tiedot aluksi isältään,itse sitten siirrän niitä lapsilleni.
 

Taitaa olla höpöjuttu. Mutta todellisuus on paljon villimpi.

Tässä hiljattain WEF ehdotti auringon pimentämistä, ilmaston torjumiseksi. Ja tämä löytyy niiden omilta sivuilta. Johtaja Klaus taisi jopa ihan puheessa mainita nämä space bubblessit.


-----

Tuo toistaiseksi höpöjuttuna pidettävä lemmikkien teloittaminen vaikuttaa olevan johdettu CNN jutusta, missä kauhisteltiin lemmikkien hiilarijälkeä.

"Our pets are part of the climate problem" -CNN

Katsotaan nyt ilmaantuuko WEFin omille sivuille. Ei näistä enää tiedä.
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa olla höpöjuttu. Mutta todellisuus on paljon villimpi.

Tässä hiljattain WEF ehdotti auringon pimentämistä, ilmaston torjumiseksi. Ja tämä löytyy niiden omilta sivuilta.
En tiedä onko tosi vai ei, mutta ilmaston pelastamiseksi riittää monenlaisia ideoita kuten
 
En tiedä onko tosi vai ei, mutta ilmaston pelastamiseksi riittää monenlaisia ideoita kuten
Juu näin se on, kaikki ammut pitää tappaa. Ja lisäksi pitää kaikki suot kuivata.
 
Juu näin se on, kaikki ammut pitää tappaa. Ja lisäksi pitää kaikki suot kuivata.
Miten tämä soiden kuivaaminen on synronissa nykyisin trendinä olevaan ennallistamiseen?

Tiedän kohteen, missä Metsähallitus lätkii tänä talvena kilometrejä suo-ojia tukkoon, ensin kai ne parturoi sieltä puut pois.

Luulen että on ''hauskan'' näköinen vesitetty lutakko, nappaan tulevana suvena siitä kuvan, niin saatte kaikki ihastella.
 
Miten tämä soiden kuivaaminen on synronissa nykyisin trendinä olevaan ennallistamiseen?

Tiedän kohteen, missä Metsähallitus lätkii tänä talvena kilometrejä suo-ojia tukkoon, ensin kai ne parturoi sieltä puut pois.

Luulen että on ''hauskan'' näköinen vesitetty lutakko, nappaan tulevana suvena siitä kuvan, niin saatte kaikki ihastella.
Minkälaista tuon kohteen puusto on?
 
No mistä kulloinkin tuulee,sen mukaan virheet menee,joskus peruutetaan ja lähdetään kovalla äänellä uuteen suuntaan,kun ei ole järkeä niin ei ole,saatanasti vaan pitää tehdä ja koohottaa kun on agenda..
 
Miten tämä soiden kuivaaminen on synronissa nykyisin trendinä olevaan ennallistamiseen?

Tiedän kohteen, missä Metsähallitus lätkii tänä talvena kilometrejä suo-ojia tukkoon, ensin kai ne parturoi sieltä puut pois.

Luulen että on ''hauskan'' näköinen vesitetty lutakko, nappaan tulevana suvena siitä kuvan, niin saatte kaikki ihastella.

Muutamissa suojelukohteisa mehtähallitus on alkanut "ennallistaa" asioita. Tämä tarkoittaa pienten luonnolisesti umpeenkasvaneiden lampien repimistä auki kaivinkoneella, 50 vuotta sitten umpeen kasvaneiden ojien aukomista ja ennallistamista "puroiksi" , taas kaivinkoneella , lisäksi vedetään täysikasvuinen ja matalampikin puusto nurin ja survotaan saveen. Hirveän näköistä jälkeä, enkä mitenkään pysty ymmärtämään tav
oitteita.
 
Muutamissa suojelukohteisa mehtähallitus on alkanut "ennallistaa" asioita. Tämä tarkoittaa pienten luonnolisesti umpeenkasvaneiden lampien repimistä auki kaivinkoneella, 50 vuotta sitten umpeen kasvaneiden ojien aukomista ja ennallistamista "puroiksi" , taas kaivinkoneella , lisäksi vedetään täysikasvuinen ja matalampikin puusto nurin ja survotaan saveen. Hirveän näköistä jälkeä, enkä mitenkään pysty ymmärtämään tav
oitteita.
Ei siinä touhussa tolkkua olekaan. Mutta ilmeisesti joku taho saa rahoitusta jostain kaukaa Manner-Euroopasta, jotta kahjous saa jatkua
 
Back
Top