kolomaittis
Kenraali
Tai, oisko pikkujoulut niitten yliopistokavereiden kanssa? Voi , hyi hyi minua ei pitäis....Olisko mennyt kirjastoon tiedon äärelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tai, oisko pikkujoulut niitten yliopistokavereiden kanssa? Voi , hyi hyi minua ei pitäis....Olisko mennyt kirjastoon tiedon äärelle?
Minulle nuo opit siirtyi ammattimetsuri enoiltani,jotka saivat opit ja tiedot aluksi isältään,itse sitten siirrän niitä lapsilleni.Tavallisen aikuisen Mieluusti +50v) elämän kokemukseen + sukupolvelta toiselle siirtyvän tiedon merkitystä usein tunnutaan väheksyttävän, koska lähteenä omat ja muiden kirjoihin ja kansiin merkitsemättömät lähteet on tukena, no eipä niitä ennen vanhaan ollut nettejä, tietokoneita yms. toki kynä ja pareperi on ollut mutta tietoa kokemuksista ja havainnoista on kulkenut suvuissa.
Se on sitä ilmaston muutosta, talvisin tuppaa olla lumista ja kesäisin hiukkasen vähemmän...Olin tänään taas Turus, hyöä on saannu lunt, maa iha kauttaalt valkone
En pistäis rahojani likoon tohon Aurajoen riittävään jäätymiseen vihreitten kohdalla, aina sinne hukkuu "ihmisiä" . Ehkä ne vaan lukee että nyt on talvi ja nää mediat tekee otsikon HYYTÄVÄ TALVI niin soppa on valmis.No kun Aurajoki jäätyy riittävästi, niin Turun vihreet voi pyytää sinne luistelemaan ja miettimään ilmastoa.
Joo, sillä itsekin tuossa aiemmin laitoin että laitoinko väärään ketjuun asiaaniTomppa heitti sitä banaanilla
Tällä ketjulla on kyllä niiiin sopiva otsikko! Ei mitään rajaa kun tässä psykoosissa olevat pääsevät ääneen.WEF Wants To Slaughter Millions of Pet Cats and Dogs To Fight Climate Change
The World Economic Forum is now calling for millions of cats and dogs worldwide to be slaughtered in an effort to reduce the “carbon pawprint” they produce as a result of eating meat.newspunch.com
WEF Wants To Slaughter Millions of Pet Cats and Dogs To Fight Climate Change
The World Economic Forum is now calling for millions of cats and dogs worldwide to be slaughtered in an effort to reduce the “carbon pawprint” they produce as a result of eating meat.newspunch.com
En tiedä onko tosi vai ei, mutta ilmaston pelastamiseksi riittää monenlaisia ideoita kutenTaitaa olla höpöjuttu. Mutta todellisuus on paljon villimpi.
Tässä hiljattain WEF ehdotti auringon pimentämistä, ilmaston torjumiseksi. Ja tämä löytyy niiden omilta sivuilta.
Juu näin se on, kaikki ammut pitää tappaa. Ja lisäksi pitää kaikki suot kuivata.En tiedä onko tosi vai ei, mutta ilmaston pelastamiseksi riittää monenlaisia ideoita kuten
New Zealand wants to tax farmers for their cows' burps and farts | CNN
A burp or fart at the dinner table might land you in trouble -- but if you're a cow or sheep in New Zealand, it might land your owner a hefty tax bill.edition.cnn.com
Miten tämä soiden kuivaaminen on synronissa nykyisin trendinä olevaan ennallistamiseen?Juu näin se on, kaikki ammut pitää tappaa. Ja lisäksi pitää kaikki suot kuivata.
Metaanin määrä ilmakehässä nousi merkittävästi, kolmasosa päästöistä tulee Etelä-Sudanin suoalueilta
Brittiläinen tutkijaryhmä uskoo selvittäneensä tutkijoita askarruttaneen metaanimäärän kasvun syyn.yle.fi
Minkälaista tuon kohteen puusto on?Miten tämä soiden kuivaaminen on synronissa nykyisin trendinä olevaan ennallistamiseen?
Tiedän kohteen, missä Metsähallitus lätkii tänä talvena kilometrejä suo-ojia tukkoon, ensin kai ne parturoi sieltä puut pois.
Luulen että on ''hauskan'' näköinen vesitetty lutakko, nappaan tulevana suvena siitä kuvan, niin saatte kaikki ihastella.
Osa avosuota, jossa ei ole mitään. Ojitetut kohdat kuitupuuta. Miten kohde on maastoon rajattu suhteessa nyt kasvussa oleviin kohtiin, sitä en tiedä. Sen tiedän, että kilometrejä suo-ojia tullaan tukkimaan. Lopputulos on nähtävissä ensi kesänä.Minkälaista tuon kohteen puusto on?
Miten tämä soiden kuivaaminen on synronissa nykyisin trendinä olevaan ennallistamiseen?
Tiedän kohteen, missä Metsähallitus lätkii tänä talvena kilometrejä suo-ojia tukkoon, ensin kai ne parturoi sieltä puut pois.
Luulen että on ''hauskan'' näköinen vesitetty lutakko, nappaan tulevana suvena siitä kuvan, niin saatte kaikki ihastella.
Ei siinä touhussa tolkkua olekaan. Mutta ilmeisesti joku taho saa rahoitusta jostain kaukaa Manner-Euroopasta, jotta kahjous saa jatkuaMuutamissa suojelukohteisa mehtähallitus on alkanut "ennallistaa" asioita. Tämä tarkoittaa pienten luonnolisesti umpeenkasvaneiden lampien repimistä auki kaivinkoneella, 50 vuotta sitten umpeen kasvaneiden ojien aukomista ja ennallistamista "puroiksi" , taas kaivinkoneella , lisäksi vedetään täysikasvuinen ja matalampikin puusto nurin ja survotaan saveen. Hirveän näköistä jälkeä, enkä mitenkään pysty ymmärtämään tav
oitteita.