Tuosta vakautettu laivaversio!LITE BEAM, RAFAEL’s cutting-edge 10kW-class High Energy Laser Weapon System.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta vakautettu laivaversio!LITE BEAM, RAFAEL’s cutting-edge 10kW-class High Energy Laser Weapon System.
Tuosta vakautettu laivaversio!
Miten sille lasersäteelle / kohteelle käy, jos kohteen pinnan kiilloittaa voimakkaasti heijastavaksi?Jostain luin että tehokkaankin laserin läpipolttoaika vaikka shahedin kaltaiseen mopediin on 10s luokkaa, mahtaako vakautus muka laivasta onnistua niin hyvin että tuo voi toimia todellisuudessa?
Kyllä vakautus tuohon pystyy. Tykitkin ampuu kohtuu pitkiä sarjoja.Jostain luin että tehokkaankin laserin läpipolttoaika vaikka shahedin kaltaiseen mopediin on 10s luokkaa, mahtaako vakautus muka laivasta onnistua niin hyvin että tuo voi toimia todellisuudessa?
Kyllä varmaan vakautus onnistuu mutta pohdin itse että valaisu on tosiaan aika pitkä ja kantama olosuhteista riippuen lyhyt tai erittäin lyhyt. Eli riittääkö oikeasti aika monimaali tilanteessa? Ilmeisesti ei kun ovat laivoissakin tainneet jäädä vielä toivotaan asteelle ja laivoihin asennetaan edelleen perinteisiä ciws järjestelmiä ja niitä myös kehitetään edelleen.Jostain luin että tehokkaankin laserin läpipolttoaika vaikka shahedin kaltaiseen mopediin on 10s luokkaa, mahtaako vakautus muka laivasta onnistua niin hyvin että tuo voi toimia todellisuudessa?
Ei mitään merkitystä.Miten sille lasersäteelle / kohteelle käy, jos kohteen pinnan kiilloittaa voimakkaasti heijastavaksi?
Niin... se on ikävä juttu kun vaikka haluaisi ajatella, että voitaisiin kerrankin ottaa riskiä. Niin se ei kannata, koska Suomi ei ole saamassa minkäänlaista potentiaalista bisnestä kvalifioimalla jonkun isomman maan lasertykin.Eli Pohjanmaan luokan MLU 2 mahdollisesti. Tuskin edes se ensimmäinen.
Jopa on hölmö otsikko kun ei ollut edes tarjolla.Three Reasons Why Finland Chose David's Sling Over Patriot Air Defense System
Juu, kirjoitus on suoraan sanottuna ihan täyttä roskaa."40 km minimum engagement range." On kyllä paska järjestelmä, kun ei 40 km sisälle päässeitä kohteita pysty torjumaan. Ei varmaan tarvitse lisätä, mitä mieltä olen tuollaisen lähteen luotettavuudesta.
Kirjoittaja ei tiedä sen kummemmin valintaperusteitakaan kuin yhtään mitään itse järjestelmästä. Sen nyt näkee niin kuin kolmen sekunnin vilkaisulla tuohon jokelteluun.Jopa on hölmö otsikko kun ei ollut edes tarjolla.
Eli syitä olisi sen pohjalta keksittävissä yksi, hinta.
Alkuasetelmahan oli pikemmin niin, etä David's Sling ja Barak MX olisivat luultavasti liian hyviä ja AMRAAM-ER välttää.
Thaad ei myöskään pysty torjumaan alakorkeuksissa, lentorajan takia. Itse lähteeseen en kommentoi sen kummemmin."40 km minimum engagement range." On kyllä paska järjestelmä, kun ei 40 km sisälle päässeitä kohteita pysty torjumaan. Ei varmaan tarvitse lisätä, mitä mieltä olen tuollaisen lähteen luotettavuudesta.
Ei meistä kukaan tiedä perusteita tai miten nuo järjestelmät vertautuivat toisiinsa.Kirjoittaja ei tiedä sen kummemmin valintaperusteitakaan kuin yhtään mitään itse järjestelmästä. Sen nyt näkee niin kuin kolmen sekunnin vilkaisulla tuohon jokelteluun.
Voi noiden artikkelien copypasteamista silti hillitä hieman. Nyt ei ole käytetty riittävää filtteriä laadulle.Ei meistä kukaan tiedä perusteita tai miten nuo järjestelmät vertautuivat toisiinsa.