Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tavoite: hiukka on pissa noussut hattuun ja kuvitteli olevansa varajeesus, täräytti aiheesta, josta hänet takuulla nyt muistetaan. Huomiotalouden lait ovat sellaiset, että lopulta on ihan se ja sama, muistetaanko pahalla vai hyvällä, pääasia, että monikaan ei sano koskaan nevöhööd. Jätkän taival kultaiselle oksalle on alkanut. Tulee istumaan kansakunnan kaapin päällyskermassa. Koska huomiotalous. Koska osaa käyttää sitä hyväkseen.
Kauheeta. Ei saa kiusata skinejä tolla tavalla.Tosielämän juttu:
Olin turvallisuushommissa Helsingissä ja kutsuttiin ison firman juhliin ihan osallistujaksi (turvallisuudesta vastasi SUPO, kun ko. firman johtajana silloin oli ex-ministeri..myös USMC piti firman tiloissa juhliaan ajoittain). Vuokrasin sitten puvun ja kaikki tykötarpeet ja hauskaa oli.
Mentiin sitten Helsingin keskustaan jatkoille ja olin Jaskan grillillä (eduskuntatalon lähellä) jonottamassa ruokaa, kun joku taputti olkapäälle (mullahan oli tosi herrasmiehen asusteet, eli tumma puku, valkoinen kaulaliina ja tumma päällystakki)
Käännyin ja siinä oli 3 skinheadiä pilottitakeissa ja silmät kiiluen. Sanoivat että "on hieno nähdä noin hyvin pukeutuneita arjalaisia".
Silloin meikäläisen demonit alkoivat kertoa juttuja....ja vastasin "jeps, tulin juuri suurlähetystön bileistä"
Ne: "Saksan?"
Meikä: "Israelin"
Siihen aikaan ei ollut vielä kännykkäkameroita, mutta heppujen ilmeet ovat jääneet muistiin tosi hyvin.
http://www.soininvaara.fi/2015/08/02/immonen-kavereineen-estaa-keskustelun-maahanmuutosta/
Immonen kavereineen estää keskustelun maahanmuutosta
2.8.2015 ·
Teija Sutinen kirjoitti Hesarissa 29.7., ettei maahanmuuttokeskustelua pitäisi jättää vain kiihkoilijoille. En voisi olla enempää samaa mieltä. Kysymys maahanmuutosta onolennainen Suomelle, jonka on vaikea selvitä talousahdingostaan ilman työperäistä maahanmuuttoa. Työperäinen maahanmuutto on tavallaan epäreilu tapa pärjätä, koska maa saa työkykyistä, osaavaa työvoimaa ilman, että on joutunut maksamaan lapsilisä ja koulutusta. Toisaalta he muuttavat jostain, jossa heidän työvoimalleen ei ole käyttöä. Eivät kai he muuten muuttaisi. Suomestakin lähti aikanaan satojatuhansia siirtolaisiksi, koska heille ei löytynyt asuntoa kaupungeista eikä maatalous heitä enää tarvinnut.
Suomenosalta ongelma on, ettei maamme ole niin kovin houkutteleva emmekä siksi saa niitä maahanmuuttajia, joita haluaisimme.
Suomen tarve saada täydennystä työvoimaansa ja veronmaksajiinsa, kaupunkien asuntopula, rakenteellinen työttömyys, valtavat maailmanlaajuiset tuloerot, Afrikan liikakansoitusongelmat ja kansainvälisesti antelias asumisperusteinen sosiaaliturva muodostavat hankalasti optimoitavan kokonaisuuden varsinkin jos optimoinnista on mukana eettisiä ulottuvuuksia. Tästä jos mistä pitäisi keskustella analyyttisesti.
Olin suunnitellut kirjoittavani tästä jotain, mutta kiitos Immosen ja hänen kaveriansa aktiivisuuden, päätin jättää väliin. On luotu tilanne, jossa jokainen, joka kirjoittaa jotain maahanmuutosta, leimautuu natsiksi.
En ymmärrä maahanmuuttokriittisten keskustelustrategiaa lainkaan. He toimivat järjestelmälisesti estääkseen keskustelun asiasta. Kun olen aiheesta blogillani joskus keskustellut, he ovat organisoineet spammikampanjan tuhotakseen keskustelun.
Miksi?
Persuilla kyllä on ajottain ollut ongelmia medianhallinnan kanssa.
Mulla tulee nyt näistä "mokuttajista ja suvakeista" mieleen koulukiusaajat. Joukkohurmiossa yhden henkilön päälle, eikä
kenenkään vastaan ajattelevien ääntä haluta edes kuulla. Oksettavaa porukkaa ja pelottavinta on juuri se, että tuosta
paskasakista osa on jo päättäjiämme ja osa tulevia sellaisia. Haluanko tehdä työtä heidän eteensä? En, mutta teen
kuitenkin, koska olen vain nöyrä virkamies, joka tottelee ylempien käskyjä.
Vähänkään tunteisiin osuva aihe, kaksi äärilaitaa aloittaa matsin. Mitäpä siitä tulee? Älämölö.
Pitääkö jokainen mahdollisuus reivata puolue irti tästä pilata tuollaisella puolivillaisuudella? Saatanan tunarit.
Olen ollut 14-vuotiaasta asti mukana työelämässä ja näihin vajaaseen kolmeenkymmeneen työvuoteen mahtuu pari jaksoa, kun olin hetken ilman työtä.
Byrokratian määrä on äkkiseltään aivan helvetillinen ja se nöyristymisen määrä, ainakin omalla kohdallani oli ihan helvetillinen. Kun olet itsesi ja perheesi elättynyt
aiemmin ja joudut hakemaan tukia, niin vitutuksen määrää en voi edes mitata. Kosovolainen voisi palata sinne kotiseudulleen ja alkaa jälleenrakentamaan sitä maata.
Samat sanat kaikille afrikkalaisille, jotka kehitysavuista innostuneina vaeltavat eurooppaan valkoisen pillun ja ilmaisen ylläpidon toivossa.
Persut ovatkin lapasia. Ei ole johdolla munaa tehdä pesäeroa. Ihmettelen........
Mitä muihin tulijoihin tulee niin mikään ei estä Suomea vaatimasta heiltä enemmän. Me voimme edellyttää Suomen lakien ja suomalaisen kunnioittamista samoin kuin kielen opettelua ja ammatin hankinta.