Vielä yksi juttu "kalsarikänni" Immosesta!
http://haamulehti.fi/suomen-sisun-puheenjohtaja-eroaa-minua-huijattiin/
Julkaistu 13.maaliskuuta 2013
Suomen Sisun puheenjohtaja eroaa: ”Minua huijattiin”
Kommentit
Lisää
2
(HELSINKI-OULU) Viime sunnuntaina 10.3. Suomen Sisun puheenjohtajaksi valittu
Olli Immonen (ps) eroaa. Syyksi hän ilmoittaa näkemyserot oman ja järjestön ajatusmaailman välillä.
– Minä vastustan rasismia ja kaikenlaisia syrjintää. Ja niin minulle sanottiin, että Suomen Sisukin tekee. Se luki niiden nettisivuillakin. Mutta katin kontit! Todelliset mielipiteet on vain hämärretty puhumalla ”kansallismielisyydestä” ja ”monikulttuurisuuden ongelmista”.
Eroava puheenjohtaja kertoo, että hänet oli pidetty pimennossa järjestön näkemyksistä. Ne ovat Immosen mukaan harhaisia, eikä hän voi hyväksyä niitä.
– Suurimpia yhteiskunnallisia epäkohtia on muka massamaahanmuutto. Voi hyvää päivää! Missä sellaista on? Ja Suomi muka islamisoituu. Muslimeja on alle prosentti väestöstä, ja suurin osa suomalaisista ei ole tavannut ketään muslimia. Ja saa kai sitä ihminen olla vaikka lestadiolainen, jos haluaa.
Immonen ei myöskään allekirjoita Suomen Sisun käsitystä monikulttuurisuuden haitallisuudesta ja suomalaisesta yhtenäiskulttuurista.
– Ei täällä mitään yhtenäistä kulttuuria ole koskaan ollutkaan! Ei tarvitse olla kummoinenkaan keittiöpsykologi huomatakseen, että se on pelkkää soopaa, jolla yritetään kääntää huomio pois oikeista epäkohdista. Iso raha vie, ja köyhiä usutetaan toisiaan vastaan.
Immonen aikoo keskittyä eduskuntatyöhön mutta kaavailee myös uudenlaista järjestötoimintaa.
– Joo, vaikka kyllä se vähän arveluttaa, kun niitä sisulaisia heiluu eduskunnassakin. Mutta katsotaan nyt ainakin tämä kausi.
Mikäs se uusi järjestö sitten on?
– Suomen Kisu ry. Mutta sen jäseniksi pääsevät kyllä koiraihmisetkin.
OIKAISU 13.3.2013: Toisin kuin virheellisesti uutisoimme, perussuomalaisten kansanedustaja Olli Immonen on edelleen Suomen Sisu ry:n puheenjohtaja. Hän on ollut tietoinen uutisessa mainituista järjestön näkemyksistä ja kannattaa niitä.
Asiasta muissa medioissa:
Yle 10.3.2013:
Olli Immosesta Suomen Sisun puheenjohtaja
HS 16.6.2011:
Olli Immonen Helsingissä
www.suomensisu.fi,
fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Sisu