Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tieteellisemmin ilmaistuna nainen ajattelee mielihyväkeskuksellaan ja dopamiinireseptoreillaan. Nainen on myös mielihyvätavoitteiltaan lyhytjänteisempi, ja hänelle riittääkin 2/3 miehen kokeman mielihyvän määrästä. Toki sekin lyhytjänteisyys ja sen biologiset taustat ovat puhtaasti vain patriarkaalisen systeemin vikaa.Muutamat kerrat olen vaimoni kanssa yrittänyt puhua politiikasta ja samontein huomannut olevamme kuin yö ja päivä. Miehet ja naiset ovat erilaisia. Miehet ajattelee järjellä ja naiset tunteella. Näiden yhteensovittaminen on usein mahdoton tehtävä.
Sanoisin, että rivissä pojottava tumma kaveri erottuu edukseen perussuomalaisen retoriikan stereotyypeistä.
On meillä on näitä janusputkosia ihan kantaväestössäkin. Jos merkittävä määrä 2. polven maahanmuuttaja radikalisoituu, on vika todennäköisesti systeemissä. Voisikin miettiä, että mikä meillä menee nuorten osalta pieleen ja koskeeko se myös kantaväestöä? Olemmeko lellineet nuorison pilalle? Kenen vika on nuorisotyöttömyys? Miksi nuoriso kunnioittaisi kotimaata, joka ei anna heille mitään? En nyt puhu vihervasemmistolaisesta paapomisesta vaan ylipäätään mahdollisuuden antamisesta. Maan toivo on aina ollut nuorissa ja 2. polven maahanmuuttaja tuskin on muita tyhmempi syntyessään. Se, mitä seuraavan 15 vuoden aikana tapahtuu, todennäköisesti kertoo aika pitkälle myös loppuelämän suunnan.
Haluan tarkentaa, että olen kriittinen avointa maahanmuuttoa vastaan, mutta olen myös sitä mieltä, että jo tänne muuttaneille ja varsinkin täällä syntyneille on annettava mahdollisuus.
Herre god!Sellainen asia panee huolestuttamaan että meille näyttää syntyneen jonkinlainen epäpyhä allianssi. En ihmettelisi vaikka tämä rasistis-kristillis-homofobinen porukka olisikin ison kisan tullen Venäjän puolella kun katsovat Suomen menneen jo lopullisesti kuralle. Sinä vaiheessa puhdas Suomi vaikka Venäjän alaisuudessa voi olla houkutteleva vaihtoehto kunhan kokonaisuus sisältää maahanmuuttokysymykseen ns. "lopullisen ratkaisun" jollaista on tälläkin foorumilla kuuluteltu. Maailmankaikkeudessahan ei asianosaisten mielestä näytä olevan kuin yksi merkittävä ongelma ja se on muiden erilaisuus. Toivottavasti olen väärässä.
Lehtitalo toisensa jälkeen on ongelmissa ihmiset lakkaavat tilaamasta lehtiä kun ei viitsi enään lukea poliittista paatosta, joku aikasitten eräs analyytikko sanoi suoraan en tilais kauppalehteä jos joutuisin sen itse maksamaan ja kyse on maan johtavasta talouslehdestä.Hävettää tämä suomalaisen median nykytila. Jos mies sattuu olemaan väärästä puolueesta, niin paskamyrsky tuskin välttyy, teet tai kirjoitat mitä hyvänsä.
Periaatteessa olen sitä mieltä, että myös poliitikkojen perhe-elämä on heidän yksityisasiansa, mutta kovasti yllätyin Turkkarin uutiseen, joka kertoo Olli Immosen vaimon Lutfija Immosen olevan muslimiperheessä kasvanut maahanmuuttaja.. Bonuksena vielä frouvalla vihreiden jäsenkirja.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/799235/Immosen+oma+vaimo+vihrea+maahanmuuttaja
Rouva kuuluu nykyisin ns. hirvisaarelaisiin (Muutos 2011). Koska sillä ei ole mitään väliä, mistä on ja minkä värinen nahka on. Se asia, jota ajaa, on se juttu. Nainen on ihan samanlainen fasu.
Onko noin.
Repikää siitä