Immosen englanninkielinen julistus Facebookissa, heinäkuu-15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrjö
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Jos Immonen erotetaan tämän paskamyrskyn seurauksena puolueesta niin totta munassa jihad-Husu on potkittava kepusta, eikös?

Itseasiassa Husu pyrki tekemään samanlaista satiiria kuin joskus aikoinaan Halla-Aho, joka esitti kirjoituksessaan muslimien mieltymyksiä lapsivaimoihin (=pedofiliaan). Kun tunnetusti itse profeetta Muhammed otti 12-vuotiaan lapsivaimon itselleen. Toki samalla tavalla muslimit ottavat lapsia vaimoikseen vieläkin. (En tiedä tarkemmin Husun mielipidettä josko Suomen lakia pitäisi muuttaa tältä osin)

Totuus kuitenkin on että monet islamistit harjoittavat aktiivisesti taistelupropagandaa esim. ISIS;:in puolesta. Värväävät länsimaissa (myös Suomessa) terroristeille niin asemiehiä kuin naisiakin (erilaisiin huoltotehtäviin). Meilläkin on käynyt islamistisaarnaajia jotka julistavat avointa taistelua länsimaita vastaan. Eikä kysymys ole todellakaan pelkästä puheesta. Tästä löytyy videoituja todisteita. Tämän rinnakkaisen, käytännön todellisuuden huomioiden, Husun satiiri on suorastaan typerää..ehkä jotain vielä enemmänkin.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438047321900.html
Halla-ahon piikki kuumensi Tuomiojan suorassa radiolähetyksessä: ”Tästä olen kyllä kuullut ulkomailla”
Julkaistu: 28.7. 13:11

Perussuomalaisten europarlamentaarikko Jussi Halla-aho sanoi tiistaina Ylen Ykkösaamussa, että muualla maahanmuutosta puhutaan vielä ronskimmin kuin Suomessa.
Jussi Halla-aho (ps) ja entinen ulkoministeri Erkki Tuomioja (sd) ruotivat kansanedustajien sananvapautta sekä kansanedustaja Olli Immosen (ps) monikulttuurisuutta vastustavaa kirjoitusta tiistaina Ylen Ykkösaamussa.

Immonen kehotti kirjoituksessaan käymään taisteluun monikulttuurisuutta vastaan. Halla-ahoa taistelukutsu ei hätkähdyttänyt ja hän puolustikin Immosta jo aiemmin Facebookissa.

– Täytyy muistaa, että taistelu ja kamppailu ovat sanoina aina kuuluneet poliittiseen retoriikkaan. Ei ole poliitikkoa, joka ei olisi ilmoittanut taistelevansa jonkun asian puolesta, Halla-aho totesi Ykkösaamun haastattelussa.

Halla-ahon mukaan Immosen Facebook-viestiin täytyy suhtautua pienellä varauksella, koska viesti oli kirjoitettu aamuyöllä viikonloppuna.

– Viesti lähetettiin keskellä yötä, eli voi pohtia, miten painava poliittinen puheenvuoro se oli.

Tunteet kuumenivat
Ohjelmassa Halla-ahoa pyydettiin selittämään, miksi Olli Immonen poseeraa Facebookissaan samassa kuvassa Suomen vastarintaliikkeen jäsenten kanssa.

– Tämä esiintyminen Suomen vastarintaliikkeen jäsenten kanssa nyt oli pikemminkin vahinko, koska kyseessä oli avoin tilaisuus, josta otettiin ryhmäkuva. Ei Olli Immonen tiennyt, keitä tässä kuvassa oli. En minäkään tiennyt. Olisin aivan hyvin..., Jussi Halla-aho selitti, ennen kuin kansanedustaja Erkki Tuomioja ehätti keskeyttämään Halla-ahon lauseen omalta puhelinlinjaltaan.

– Mutta hän pani sen kuvan itse Facebookiin. Eikä ole sitä sieltä poistellut. Anteeksi nyt, että puutun tähän, mutta tässä on kyse natsihenkisten porukoiden liepeillä pyörimisestä. Se nähdään toimintana, joka herättää vastenmielisiä assosiaatioita, Tuomioja sanoi keskeytettyään.

– Vastarintaliike ei millään tapaa kiellä natsihenkisyyttään, vaan ylpeilee sillä. Jos kansanedustaja asettuu samaan kuvaan, on se erittäin selkeä viesti myös ulkomailla. Perussuomalaisten sisarpuolueissa muualla Euroopassa puututtaisiin tällaiseen, mutta perussuomalaiset eivät ole toistaiseksi puuttuneet.

Halla-ahon mukaan hänelle ei ole kukaan tullut ulkomailla puhumaan natsihenkisyydestä.

– Minä luulen, että kansanedustaja Tuomioja itse ulkoministerinä toimiessaan ja venäläismielisine ja yleisine anti-amerikkalaisine ideologioineen aiheutti paljon enemmän närää. Tästä olen kyllä kuullut keskustellessani ulkomailla ulkomaalaisten kollegoiden kanssa.

Tuomioja hiiltyi Halla-ahon piikistä.

– Nyt meni kyllä Halla-aholta tosi ala-arvoiseksi. Minä en tällaista keskustelua hänen kanssaan halua jatkaa, Tuomioja sanoi.

Halla-aho kritisoi puoluetovereitaan siitä, että he ovat median välityksellä kritisoineet Immosen toimintaa.

– Vastaavia tilanteita on nähty ennenkin. Joillekin tulee kiusaus lähteä keräilemään irtopisteitä kivittämällä myrskynsilmään joutuneita kollegoita. Siitä tulisi pidättäytyä. Media ei ole meidän ystävämme.

”Keskustelu on muualla ronskimpaa”
Halla-aho kritisoi myös sitä, kuinka maahanmuuttoa pidetään tavoittelemisenarvoisena asiana Suomessa.

– Samalla sivuutetaan naiivisti ja sinisilmäisesti ongelmat, joita kulttuurien kohtaaminen länsimaisissa yhteiskunnissa on tuottanut, kommentoi Halla-aho, joka viittasi puheenvuorollaan myös valtiovarainministeri Alexander Stubbin (kok) tviittiin, jossa Stubb tiivisti kantansa Immosen kirjoitukseen.

– Monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla muuta. Tämä on se, mitä Immonen, minä ja puolue tarkastelemme kriittisin silmin.

Halla-ahon mukaan monissa Euroopan maissa keskusteltu maahanmuutosta on ronskimpaa kuin Suomessa ja hän pitää ronskiakin keskustelua aiheesta tarpeellisena.

– Epäonnistuneella maahanmuuttopolitiikalla on kielteiset vaikutukset eurooppalaisiin yhteiskuntiin. Perussuomalaiset ovat tuoneet tämän esille. Ruotsiin ei kannata katsella, koska se ei ole hyvä esimerkki, vaan poliittiselta kulttuuriltaan täysin sairas yhteiskunta, mikä nähdään suhtautumisena ruotsidemokraatteihin valtiopäivillä.
Katariina Karjalainen

@jurppi Onko seksiorja/kenttähuora eräänlainen "huoltotehtävä"? Sehän ilmeisesti on se ISIS-naisten MOS.

Naisen korvikkeena/vastikkeena ainakin osalla jihadisti-miehistöä on aasit...

Laitan vielä kerran kaikille (itseni mukaan lukien) toivomuksen pysyä yksinkertaisesti poliitikkojen toimien vahtimisessa ilman suurta tunteilua ja väittelyä monikulttuurisuuden "ihanuudesta" versus painajaisesta.'

:)

POLIITIKKOVAHTIIN!

No kamoon, aika tuhoontuomittu näin maailmojasyleilevän epämääräisen laaja aihepiiri. Saa tänne laittaa tangenttiakin. (Tämän forumin helmasynti: liian laajat kaikenkattavat topiikit. Viime vuoden muodikkaimmista haupitseistakin pitää puhua jossain Hejsanin ammoisessa mammuttiketjussa.)

Halla-ahon piikki kuumensi Tuomiojan suorassa radiolähetyksessä: ”Tästä olen kyllä kuullut ulkomailla

Halla-aho olisi voinut sanoa pahemminkin.. Minulle sosialisti Tuomioja on aina ollut törkeä maanpetturi.

Hän syyllistyi törkeään maanpetokseen vuonna 1972 ns. Zavidovo-jutun yhteydessä. Paavo Lipposen osuus tähän samaiseen rikokseen on jäänyt myös selvittämättä..
Tuomioja kuitenkin selvisi rikoksestaan rangaistuksetta. Sijaiskärsijöiksi, (osin syyttöminä) joutuvat Tuomiojan puoletoverit Jussi Linnamo, Seppo Lindblom ja Antero Jyränki. Rikokosoikeudellisesti nimike "törkeä maanpetos" vanheni kahdessakymmenessä vuodessa. Tuomioja tuli julkisuuteen ja kertoi teostaan vuonna 1993 omassa kirjassaan.

SosDem-puolueen sisäpiiri (Sorsa, Koivisto, Paasio jne.) toki tiesi oikean syyllisen mutta ei tuonut Tuomiojaa esille julkisuuteen (ehkä vahinko olisi ollut siinä tapauksessa puolueelle vielä suurempi). Tuomioja kuitenkin asetettiin puolueen sisällä "disponibiliteettiin" koska ei ymmärrettävästi haluttu törkeään maanpetokseen syyllistyneen rikollisen toimivan aktiivisesti julkisuudessa. Rikoksensa lisäksi Tuomioja aiheutti välillisesti puoluetovereidensa osalta poliittisen uran loppumisen ja syyttömien tuomitsemisen. Myöhemmin rikoksen oikeudellisen vanhenemisen jälkeen Tuomiojan vanhat kumppanit, demareissa valtaan nousseet Paavo Lipponen sekä Tarja Halonen nostivat hänet jälleen päivänpolitiikkaan jopa ministeriksi asti. Täysin tietoisina Tuomiojan rikollisisesta taustasta. (herättää jopa kysymyksiä kiristikö T. heitä?)

Minä henkilökohtaisesti pidän Tuomiojaa rikollisena aina..hän on oikeasti syyllinen. Se että rikos vanheni ei tällaisessa tapauksessa ole anteeksiannettavaa tai hyväksyttävää. Toivottavasti tulevaisuudessa saamme tietää totuuden myös koko edellä mainitun troikan (Tuomioja, Lipponen, Halonen) osuudesta tapahtumiin.

Kun nyt syytettiin oikein nimellä niin laitan oheisena lähdemateriaalia em. liittyen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Zavidovo-vuoto

Viimeksi muokattu:

Aivan loistava veto Halla-aholta ja lisäksi muistutus siitä miten muualla maailmassa "monikulttuurisuudesta" keskustellaan. :cool:

Lainaus:

– Minä luulen, että kansanedustaja Tuomioja itse ulkoministerinä toimiessaan ja venäläismielisine ja yleisine anti-amerikkalaisine ideologioineen aiheutti paljon enemmän närää. Tästä olen kyllä kuullut keskustellessani ulkomailla ulkomaalaisten kollegoiden kanssa.

– Nyt meni kyllä Halla-aholta tosi ala-arvoiseksi. Minä en tällaista keskustelua hänen kanssaan halua jatkaa, Tuomioja sanoi.

Immosen kirjoitus on huonosti, hyvin huonosti harkittua tavaraa. Hlökoht. en siedä tuollaista viholliskuvaston maalaamista. Muut versus me....siitä ei hyvää koidu. Ja sitten toisaalta. Usan presidentinvaalikampanjan alkumetreillä on mediamoguli huutanut kita ammollaan suunnilleen VAIKKA MITÄ. Usa sen tuntuu kestävän. Vai sietääkö Usakin vain sen verran, kun huudon ja mylvinnän kohde on alisteinen suhteessa valtaväestöön......eurooppalaisen mittapuun mukaan rajattomasti ihailtu moguli, pisnismies, on rasisti isolla Rllä. Mitä tapahtuisi, jos vallaton kitapurjekandi huutaisi, että jokainen demokraatteja äänestävä on valtionvihollinen.....nythän rapaa ovat saaneet vähemmistöt.

Immosen pamfletinomainen täräys tuo mieleen myös erään pelinpolitiikkaan liittyvän seikan. Nimittäin onko hallituksessa vääntöjä? Onko Soini ollut ahtaalla? Ja kas, Soini väläyttää sivumennen Immonen aseenkantajanaan kuinka Soini on suorastaan herttainen kukkahattu...miten käy, jos Soinin paikan ottavat ihan todelliset nationalistit?

Halla-Aho tais osua suomettumisen ytimeen kun HellaW eiku Erkki repi pelihousunsa

1) Immonen ei ole mikään kärkipoliitikko, vaan ylppärit kesken jättänyt kaupan vahti
2) jollei Immonen tajua käyttävänsä väkivllan kieltä.. (sitä ei tee sallittavammaksi että vassarit ovat perinteisesti käyttäneet samaa)
3) taistelusta ja Ein Volk:ista kaveri kirjoitti. Mitä aikoo tehdä meille vääränkielisille ja vääränmielisille kun "taistelu" on voitettu?
4) Ne jotka puolustavat Immosta "väärinymmärrettynä": http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kommentti-immosen-vastaus-ei-kesta-merivetta/703216/
5) se että vastustaa Immosen fasistiretoriikkaa ei tietenkään tarkoita että avaisi rajat kaikille
6) aikamoisen paljastusketjun täällä Immonen sai aikaan ;)

Siirsin omaksi ketjukseen. Vassokuu, jatkakaa. Mutta, ei mielellään nimitellä toista foorumilaista tai muitakaan ihmisiä vaikka aihe herättäisikin tunteita. Nimittely vain lukitsee jokaisen henkisiin poteroihinsa.

Halla-Aho tais osua suomettumisen ytimeen kun HellaW eiku Erkki repi pelihousunsa

Parasta mitä Immonen on kaikessa karmeudessa saanut aikaan, oli Halla-Ahon kuitti Erkille suorassa tv-lähetyksessä. Kissaa ei nostettu, se mäiskäistiin pöytään niin että pamahti moskovaan asti. Se oli jotain kaunista ja runollista. Tuomiojan Erkki edistyksen merkki. Vai miten se meni 70-luvulla.

Olli- taivaanlahja monikulttuurisuuden ja suvaitsavaisuuden kannatajien taistelulle. Ilman Immosen myötävaikutusta kesä olisi ollut yksinomaan sateinen. Nyt saatiin mukaan myös sateenkaarin värit!

http://areena.yle.fi/tv/suorat/yle-areena/1-2939549#autoplay=true

Ei Immosen ulostulo ollut mitenkään erikoinen tai loukkaava - noin persumittakaavassa. Sen meriitti oli, että julkisuuteen nousi jälleen kerran persujen maahanmuutto-ohjelma koko tylyydessään ja typeryydessään. Ohjelma, jonka puolueen johto pyrkii unohtamaan heti kun tulee hankala paikka tai hallituspaikka on vaarassa.

Tuomiojassa karjistyy ankyra-kommarin pikkumaisuus ja kaunaisuus... se on ministerina kieltanyt valtiohautauksia Suomen lipun kanssa Marttisen miehille ja ritareille vaikka asia ei kuulu sille paskaakaan. Jos ei kerran Isanmaan asia ja maanpuolustus ja sotilashistoria kiinnosta yhtaan niin miksi 'kostaa' noin lapsellisesti jotain omia ihme komplekseja.
Toivon saatanan hartaasti etta pikku-Erkki hakattiin ala- ja yla-koulun jalkeen joka ikinen paiva. Se selittaisi edes jotain ja tyydyttaisi minun kostonhimoani hiukan.

Itseäni ei yhtään haittaa millään tapaa esim 500-1000 britin oleskelu paikkakunnallamme, ne käyvät töissä, ne maksavat itse kaikki kulut tai google maksaa. Joskus osaavat olla kännissä ääliöitä mutta google on ratkaissut tämän niin että 1 hölmöilystä saa varoituksen ja toisesta lentää maasta ulos. Toimii hyvin.
Saksalaiset,jenkit jne ei haittaa yhtään, Kaikki nämä lopulta sopeutuvat kulttuuriin ja käyvät töissä.
Kaverina on myös eräs ns mustamies, hänet on tänne adobtoitu. Käy töissä, käyttäytyy kuin suomalainen, suomalaiset vanhemmat ja kaikinpuolin asiallinen mies.

Mutta sitten nämä sosiaalipakolaiset.

Niin osuva, englannissa myös keskustelua samasta asiasta. :D
My name is Immonen and...." Äänestäisin

Olli- taivaanlahja monikulttuurisuuden ja suvaitsavaisuuden kannatajien taistelulle. Ilman Immosen myötävaikutusta kesä olisi ollut yksinomaan sateinen. Nyt saatiin mukaan myös sateenkaarin värit!

http://areena.yle.fi/tv/suorat/yle-areena/1-2939549#autoplay=true

Ei Immosen ulostulo ollut mitenkään erikoinen tai loukkaava - noin persumittakaavassa. Sen meriitti oli, että julkisuuteen nousi jälleen kerran persujen maahanmuutto-ohjelma koko tylyydessään ja typeryydessään. Ohjelma, jonka puolueen johto pyrkii unohtamaan heti kun tulee hankala paikka tai hallituspaikka on vaarassa.

Typeryydessaan? Intiasta, Filippiineilta, Vietnamista ja Kiinasta loytyy kevyesti 50 000 tyohalukasta englanninkielentaitoista insinooria, kokkia, kivityomiesta, ompelijaa ja sairaanhoitajaa per vuosi Suomen tarpeisiin, jos tanne tyon tekijoita halutaan.
Mutta tamahan ei kay... ei ole hyva bisnes jos uudetkin ihmiset pitavat huolen omista asioistaan ja haluavat valtion pitavan nokkansa poissa asioistaan ja kukkarostaan.
Ehei, ei se nain mene.
Paras bisnes Suomessa on nykyinen mamu-bisnes, se on fakta. Avutonta sakkia luvassa monessa sukupolvessa, kasvua helvetisti ja joka kuitilla valtion takuu... jee jee.

Olli - taivaanlahja!

Tuskin kukaan on aiemmin onnistunut näin tehokkaasti yhdistämään suomalaiset vastustamaan persufilosofiaa!

PS. Ihan ystävällisesti; kalsarikännissä ei kannata kirjoitella nettiin. Mieluummin vaikka pieni runo omalle kullalle :D

image1.jpeg

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kommentti-immosen-vastaus-ei-kesta-merivetta/703216/

Viimeksi muokattu:
Unohdappa tuo riimittely kullalle tulevaisuudessa, runoratsu!

http://www.gowister.com/islam-answer-2580.html

Why poetry is not allowed in Islam?

Mu' meneen Brothers and Sisters,

As Salaam Aleikum wa Rahmatullahi wa Barakatuh. (May Allah's Peace, Mercy and Blessings be upon all of you)

One of our brothers/sisters has asked this question:

Dear Mr. Burhan,

Greetings,

I would like to have your comments regarding "Mushaira" (Poetry by Poets). I heard that Islam does not allow this. If this is correct, then why it is not allowed in Islam ?

Regards

Answer:

Why poetry is not allowed in Islam?

In the name of Allah, We praise Him, seek His help and ask for His forgiveness. Whoever Allah guides none can misguide, and whoever He allows to fall astray, none can guide them aright. We bear witness that there is no one (no idol, no person,no grave, no prophet,no imam,no dai, nobody!) worthy of worship but Allah Alone, and we bear witness that Muhammad(saws) is His slave-servant and the seal of His Messengers.

Beloved brother, it is not that poetry in general is forbidden in Islam; but what is forbidden is poetry that does nothing but instigates and encourages ‘fahisha’ (indecency), illegal lusts and desires, and inspires one towards the transgression of the boundaries of Islam.

Back