Venäläisten uusimmat Sukhoit yhtä lailla navigoivat ranskalaisten laitteilla.Ranskalainen myy nähtävästi mielellään valkovenäjälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Venäläisten uusimmat Sukhoit yhtä lailla navigoivat ranskalaisten laitteilla.Ranskalainen myy nähtävästi mielellään valkovenäjälle.
Ranskalainen myy nähtävästi mielellään valkovenäjälle.
Venäläisten uusimmat Sukhoit yhtä lailla navigoivat ranskalaisten laitteilla.
Huvittavinta tässä on se, että EU on asettanut asevientikiellon Valko-Venäjälle. No, ehkä sitten Ranska ei katso noita laitteistoja kiellon piiriin kuuluviksi - vaan auta armias mikä poru tuosta tulisi meillä Suomessa, jos joku firma myisi vastaavia laitteistoja johonkin maahan, johon EU on asettanut asevientikiellon.Ranskalainen myy nähtävästi mielellään valkovenäjälle.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d757e1ac-0082-4fcb-b61b-547d592be90fVenäjällä on tapahtunut hävittäjäonnettomuus. Maan viidennen sukupolven hävittäjä Suhoin Su-57 on pudonnut Kaukoidässä Habarovskin alueen lähettyvillä tiistaina.
...
Su-57 tunnetaan myös nimillä T-50 tai PAK FA.
Ranskikset ja germaanit myy surutta kaikkea välikäsien kautta pakotteista riippumatta Venäjälle. Valkovenäjällä mm. on melko hyvän tulotason (ei verotettava) saavuttaneita maatalouskonediilereitä, jotka myyvät "paikallisesti" Fendtiä, massikkaa ynnä muuta...
Melkoisen pommikuorman pystyy kantamaan su-35
Hyvä video TU-22:n lähtövalmisteluista ja tarkistuksista. Itse lähdössä jälkipolttimien käyttämistä yllättävän pitkään. VOIMAA tuntuu löytyvän...
Syynä ovat sekä Tu-22:n ongelmat, joiden myöntäminen olisi ollut kiusallista, ja strategisten aseiden rajoitusneuvottelut, joissa NL piti T-22M:ää modernisointina eikä uutena koneena. Tu-22M tunnettiin kehitysvaiheessa Tu-26:na.
https://*Riittää mainostus*/2018/11/tupolev-tu-22-elat-vain-kahdesti.html
Varmasti. Kone itsessään onkin melkoinen mörkö (suurin lentoonlähtöpaino 34,500 kg). Toimintasäde noissa Venäläisissä on hyvää luokkaa, mutta tuohonkin löpöä saa ladata maksimillaan 14,500 litraa ja idän pannut sitä kuluttavatkin huolella. Luulen että taistelutehoilla lennettäessä säde putoaa kuin lehmänhäntä noin raskaalla koneella.Melkoisen pommikuorman pystyy kantamaan su-35
Ja ilmeisesti vaatii todella paljon huoltoa sujteessa länsikoneisiin. Netistä löytyy tuosta referenssiä Malesiasta ja Intiasta.Varmasti. Kone itsessään onkin melkoinen mörkö (suurin lentoonlähtöpaino 34,500 kg). Toimintasäde noissa Venäläisissä on hyvää luokkaa, mutta tuohonkin löpöä saa ladata maksimillaan 14,500 litraa ja idän pannut sitä kuluttavatkin huolella. Luulen että taistelutehoilla lennettäessä säde putoaa kuin lehmänhäntä noin raskaalla koneella.
Liikkuvuutta kompensoimaan on nuo 3D thrust vectoring- suuhiset, mutta enpä usko tuon kohdalla supercruiseen.
Vanhalla R-77 ohjuksella ja Irbis-E PESAlla nuo eivät pärjää Typhooneille edes Centurion-moodissa. Meteorilla aseistettuna Typhoonit havaitsevat tuon ison möhkäleen kaukaa ja ampuvat sen alas ennenkuin Sukhoi kykenee edes vastaamaan ohjuksillaan. F-35 on täysin ylivoimainen vastustajana.
Suhteessa Rafale (9500 kg kuorma) ja F-35 (8000 kg kuorma) kantavat enemmän lastia pieneen kokoonsa suhteutettuna.
SU-35S Flanker-E on siirtymälinkki SU-57 koneisiin, joihin ei ole Venäjällä varaa vielä tarpeeksi. Pikkuhiljaa SU-57 tehdään, mutta 2030-luvulla se on jo jäljessä länttä ja Kiinalaisia.
Flanker ei ole muuta kuin myöhäinen gen. 4 konetyyppi, mutta F-15 vastaavalla RCS:llä. Uuden APG-82 AESAn kykyjä sillä ei ole.
Syyrian kuumat olosuhteet toivat esiin ongelmia joita ei tapahtunut pohjoisempana.
Venäjän ohjukset eivät toimineet Syyriassa kuumuuden takia | Verkkouutiset
Venäjän ohjukset eivät toimineet Syyriassa kuumuuden takia | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi